Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Kary to powinni płacić producenci, którzy sprzedali samochody, którymi nie można jeździć po mieście bo zapycha się filtr cząstek stałych. Skoro samochody są homologowane, to znaczy, że są technicznie przystosowane do ruchu drogowego w różnych warunkach. A nie są. Są modele, w których wymiana na nowy nic nie daje, bo po kilkuset km filtr za kilka/kilkanaście tysięcy zł jest znów do regeneracji lub wyrzucenia, a koszt (np Subaru diesel) zaczynał się nie tak dawno od 11 000 zł (zamienników brak). Co ma zrobić właściciel - zezłomować czy wydawać co miesiąc kilkanaście tys zł?
 nie kupować diesla do miasta. Proste. DPF ulega oczyszczaniu (wypalanie) podczas jazdy z wyższą predkością i wyższymi obrotami
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Skandal cebulaka lubelaka!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zacznijmy sprawdzać czym palimy w swoich piecach. W pobliżu ul. Fulmana przy ul. Nałkowskich jest warsztat samochodowy...jedyny wśród bloków w których jest ogrzewanie gazowe lub centralne. Jeden budynek zasmradza całe osiedle. Straż miejska owszem jeździ...ha kiedy 10 a 13...A powinni przyjechać po 18...bo czym ten gościu pali jest na pewno wielce trujące.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zacznijmy sprawdzać czym palimy w swoich piecach. W pobliżu ul. Fulmana przy ul. Nałkowskich jest warsztat samochodowy...jedyny wśród bloków w których jest ogrzewanie gazowe lub centralne. Jeden budynek zasmradza całe osiedle. Straż miejska owszem jeździ...ha kiedy 10 a 13...A powinni przyjechać po 18...bo czym ten gościu pali jest na pewno wielce trujące.
 Proponowałbym zgłosić do PIOŚ
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wttłumaczcie mi sens dziania filtra DPF. Jak się zapcha od jeżdżenia po mieście, muszę pojechać na obwodnicę go przepalić - spalając kolejne paliwo, jadąc bez konkretnego celu. Samochód z filtrem także pali ok 1l więcej na 100km, czyli spalam więcej powiedzmy o 1/10 paliwa, produkując tyle samo więcej spalin...
  nie trujesz mieszczuchów, tylko wiesniaków...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wttłumaczcie mi sens dziania filtra DPF. Jak się zapcha od jeżdżenia po mieście, muszę pojechać na obwodnicę go przepalić - spalając kolejne paliwo, jadąc bez konkretnego celu. Samochód z filtrem także pali ok 1l więcej na 100km, czyli spalam więcej powiedzmy o 1/10 paliwa, produkując tyle samo więcej spalin...
nie trujesz mieszczuchów, tylko wiesniaków...
 Wieśniaki trują się sami paląc w piecach byle czym
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie demonizujcie tak samochodów odnośnie smogu. Właśnie dzisiaj czytałem informację, że wkład samochodu w smog to tylko 7% zanieczyszczenia ze spalania paliwa, reszta to to co unosi się z jezdni podczas jego ruchu. Właśnie w Hamburgu wyszło to czarno na białym. Nawet auta na wodór będą się dokładały do smogu. Ale generalnie też nie jest fajnie jechać rowerem przy ulicy gdzie cały czas wali spalenizną i dymem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
powinni się w końcu wziąć ostro za tych trucicieli ! zabierać dowody rej. i odholowywać samochody i dowalać wysokie kary !
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zuczkowy plan zamiany Koziego Grodu w Detroit Wschodu jest coraz bliższy spełnienia. Jeszcze tylko kilka autostrad śródmiejskich, parę estakad za kilkadziesiąt mln każda i POczujemy się jak w Ameryce!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dlaczego mówimy o smogu w zimie a nie w lecie ? i czy tylko są winne poajzdy z silnikiem diesla ? czy kominy domów ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Widzę że większość osób robi jak unia chce czyli drąc się na diesle nie widząc prawdziwego zagrożenia. Największy problem jest w elektrowniach i ciepłowniach wg statystyk od 40-60% generują smog auta to od 4-8% reszta to domy jednorodzinne. Ale jeśli ktoś wierzy w wszystko co piszą i mówią władze uni to powodzenia. Dzięki takim jak wy władze uni mają spokój na kilka lat z firmami i przedsiębiorstwami państwowymi.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dajcie ludziom więcej zarobić,to będzie ich stać na młodsze aita.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gdyby ludzie zarabiali normalnie, to nikt nie kupowałby starych aut. Chociaż, te starsze więcej wytrzymają od nowych...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zachód Europy pozbywa się diesli a u nas rarytas
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Im wcale nie chodzi o środowisko tylko o to żeby kupować więcej paliwa i więcej części do wymiany. Dlaczego chcą wyrzucić diesle i wprowadzić elktyczne gdzie trujące baterie wytrzymają max8-10 lat i trzeba je wymieniać na nowe.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Prezydenci dużych miast powinni wprowadzić zakazu wjazdu dla aut z silnikiem diesla, w przeciwnym razie zaleją nas stare rumplem z zachodu
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Prezydenci dużych miast powinni wprowadzić zakazu wjazdu dla aut z silnikiem diesla, w przeciwnym razie zaleją nas stare rumplem z zachodu
 W TVN ci tak powiedzieli?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Diesel to tylko w traktorze
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ludzie opanujcie się i nie słuchajcie się niemiec, oni robią sobie czystkę naszym kosztem
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pier.....ie, zakazać trzeba palenia węglem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...