Dominik Polak
Wiceprezes Wytwórni Makaronu Domowego POL-MAK S.A. Ukończył studia na kierunku Zarządzanie i Marketing na Wydziale Ekonomicznym UMCS w Lublinie. Jego kariera zawodowa od początku związana jest z rodzinną firmą, czyli POL-MAK S.A.
W ostatnim dziesięcioleciu był odpowiedzialny za tworzenie strategii marketingowej, kreował nowe produkty oraz koordynował wdrożenie ich na rynek. Dzięki temu firma z Ludwina zyskała ogólnopolską markę. POL-MAK S.A znajduje się w czołowej piątce producentów sprzedających makarony pod własną nazwą.
Dominik Polak od ponad trzech lat pełni też funkcję dyrektora zarządzającego. W ostatnim czasie jego „konikiem” są innowacje i inwestycje realizowane w ramach Funduszy Unijnych. Obecnie w firmie trwa realizacja 6 projektów na kwotę ok. 17 mln zł. To m.in. dzięki temu w tym roku przeprowadziła pierwszą ogólnopolską kampania telewizyjną. Prywatnie lubi aktywnie spędzać czas, jego pasją jest łowiectwo. Jest żonaty, ma dwóch synów.
SMS: BIZNES.4
4 / 7
Reklama
