czwartek, 17 sierpnia 2017 r.

Kraj Świat

Niebezpieczny nowy dopalacz. Jedna osoba nie żyje, dwie w szpitalu

Dodano: 23 lutego 2015, 21:42
Autor: TVN24/x-news

Jedna osoba zmarła, a dwie są hospitalizowane prawdopodobnie po zażyciu tego samego dopalacza. - Wyniki badań mówią, że jest to nowy rodzaj substancji psychotropowej - informuje Magdalena Wiśniewska, rzeczniczka Komendy Powiatowej Policji w Mikołowie. To oznacza, że zażywany przez mężczyzn środek nie widnieje jeszcze na liście substancji zakazanych. Policja stara się potwierdzić związek zażycia dopalacza przez mikołowian z ich późniejszymi komplikacjami zdrowotnymi.

WIDEO

Czytaj więcej o: policja wideo
(0) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

Na razie brak komentarzy, Twój może być pierwszy.

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!