środa, 18 października 2017 r.

Lublin

Lublin: Nowa sieć linii autobusowych i trolejbusowych. Spotkania z mieszkańcami

Dodano: 9 czerwca 2015, 11:07
Autor: drs

Projekt przewiduje skierowanie trolejbusów przez ulice, nad którymi rozwieszono nową sieć trakcyjną
Projekt przewiduje skierowanie trolejbusów przez ulice, nad którymi rozwieszono nową sieć trakcyjną

Znamy już terminy spotkań z mieszkańcami w sprawie nowej sieci linii autobusowych i trolejbusowych, która ma obowiązywać od września. Początek wszystkich o godz. 18.

* W środę powinni sobie rezerwować czas zainteresowani tematem mieszkańcy Szerokiego, Sławina, Sławinka, Wieniawy, Śródmieścia i Starego Miasta. Spotkanie w XXIII LO przy ul. Poniatowskiego.

* 12 czerwca będą konsultacje z mieszkańcami dzielnic: Tatary, Bronowice, Felin i Kośminek. Zebranie odbędzie się w stołówce szkoły podstawowej przy ul. Tetmajera.

Ustalony jest już grafik kolejnych spotkań, ale nie wiadomo jeszcze, gdzie się odbędą. – Uzgadniamy jeszcze miejsca tych spotkań – informuje Justyna Góźdź z ZTM.

Wiadomo za to, że w poniedziałek, 15 czerwca o pomyśle na zmiany w komunikacji będą mogli się wypowiedzieć mieszkańcy Abramowic, Zemborzyc, Wrotkowa, Dziesiątej, Głuska i dzielnicy Za Cukrownią. Dwa dni później odbędzie się spotkanie konsultacyjne dla Czubów, Węglina, Konstantynowa i osiedli LSM. Ostatnie ze spotkań, które planowane jest na 19 czerwca jest przeznaczone dla Czechowa, Kalinowszczyzny, Ponikwody i dzielnicy Hajdów-Zadębie.

* Przypomnijmy, że 21 czerwca mija termin zgłaszania uwag do propozycji nowej siatki połączeń. Można je słać na adres konsultacje@ztm.lublin.eu.

Projekt przewiduje skierowanie trolejbusów przez ulice, nad którymi rozwieszono nową sieć trakcyjną. W propozycji przedstawionej przez ZTM (dostępnej na stronie ztm.lublin.eu) są m.in. pomysły na skrócenie linii 26 i 44 do os. Widok albo zamiany części tras między liniami 18 i 57 tak, by „osiemnastka” kursowała ze Sławinka na Mełgiewską, a 57 z Poręby na Czechów oraz wyprostowanie trasy linii 13, by nie krążyła po Czechowie, tylko jechała prosto przez Koncertową do pętli przy os. Choiny.

Gość
Gość
Gość
(5) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

Gość
Gość (9 czerwca 2015 o 22:34) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
17 Czerwca spotkanie dla Czuby/LSM , szkoda bo jestem na wyjeździe za granicą, nie będę mógł wziąć w nim udziału, chciałem wypowiedzieć się na temat obsługi komunikacyjnej ulicy Nadbystrzyckiej, bo jest o czym mówić. Zamieszczam tutaj moje oczekiwania, uwagi i sugestie- oto one: Linia nr. 8: ZEMBORZYCE GÓRNE/KRĘŻNICA JARA- Krężnicka -Janowska -Nadbystrzycka -Narutowicza -Okopowa -Lipowa -Al.Racławickie -Al.Warszawska -Zbożowa -ZBOŻOWA. Moim zdaniem będzie to lepsze dla tej linii niż puszczanie jej na Elizówkę, jednocześnie linia nr. 4, jej trasa pozostałaby taka jak obecnie. Linia nr. 15: tak jak obecnie, bez zmian, zgadzam się Linia nr. 19: też ok, bez zmian Linia nr. 26: OS.WIDOK -Filaretów -Jana Pawła II -Nadbystrzycka -Zana -Filaretów i dalej jak obecnie. To bardzo ważna i istotna zmiana, potrzeba połączenia Nadbystrzyckiej z Sowińskiego, z UMCS-em, ulica Filaretów nic nie straci, bo będą nią jeździły 31 i 46, nie odczuje zmiany. Linia nr. 39: LIPNIAK -Wojciechowska -Zana -Bohaterów Monte Cassino -Armii Krajowej -Jana Pawła II -Nadbystrzycka i dalej aż do Mełgiewskiej chłodni trasą proponowaną przez ekspertów, ale stanowcze NIE dla pomijania przez linię 39 przystanku Pozytywistów na Nadbystrzyckiej. Linia nr. 40: bez zmian, popieram Linia nr. 44: fajnie, ale nie z częstotliwością co 30min, tak jak obecnie co 20 min jest na prawdę w porządku Linia nr. 154: OS.PORĘBA -Granitowa -Jana Pawła II -Nadbystrzycka -Zana -Al. Kraśnicka -Al. Racławickie -Lipowa -Al. Piłsudskiego -Wolska -Fabryczna -Al. Unii Lubelskiej -Podzamcze -Unicka -Obywatelska -Chodźki -CHODŹKI SZPITAL, taka trasa z pewnością ucieszy się dużym popytem wśród pasażerów Czubów/LSM. Kilkakrotnie lepsza niż obecna trasa tej linii, wożąca powietrze. Tym samym linia 158 zachowałaby końcowy ZANA ZUS, bez wydłużania na Porębę. Linia nr. 157: ABRAMOWICE -Abramowicka -Kunickiego -Zemborzycka -Diamentowa -Krochmalna -Nadbystrzycka -Narutowicza -Al. Piłsudskiego -Al. Zygmuntowskie -Fabryczna -Droga Męczenników Majdanka -Doświadczalna -FELIN , moja autorska koncepcja na zmianę trasy tej nowej linii, zakładając że 39 nie opuści Nadbystrzyckiej. Linia nr. 161: czyli trasa obecnej linii 28, jestem jak najbardziej za, tymbardziej że będzie jeździć co 15 min, a nie jak obecnie co 25/30 min. Podsumowując ulicą Nadbystrzycką będzie jeździło 12 linii(8, 15 ,19, 26, 39, 40, 44, 154, 157, 161 oraz 14 i 32 spod Politechniki) Liczę że, zostanę zauważony przez ekspertów, żeby uwzględnili moje sugestie, bo na spotkanie nie mogę przyjść, a to jest wszystko to co bym zmienił, dla obsługi Czuby/LSM.
Rozwiń
Gość
Gość (9 czerwca 2015 o 21:54) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
a kiedy 20-tka do jastkowa
Rozwiń
Gość
Gość (9 czerwca 2015 o 18:13) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
a 20go czerwca w Lublinie Metro!!! Takie kwiatki... https://www.facebook.com/events/1152050498144545/
Rozwiń
Gość
Gość (9 czerwca 2015 o 15:37) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Ludzie którzy korzystacie z MPK,mam do was prośbe weźcie udział w tych konsultacjach i wyrażcie swoją opinie odnośnie(moim zdaniem idiotycznej )nowej siatki połączeń.I wyraźcie swoją opinie na ten temat.Żebyście sie potem nie obudzili z ręką w nocniku,ja osobiście będe protestował przeciwko zabraniu z Kalinowszczzny do Abramowic lini 16.Która jakoś od samego początku swojego powstania była solą w oku,najpierw dla MPK a potem dla ZTMu i wiecznie coś z nią kobinowano.A jak już chcą zmienić jej trase to niech w jej zastępstwie dadzą jakąś linie trolejbusową która swoje końcowe mniała by przy Mełgiewskiej i Abramowickiej i jechała by przez Andersa,Lwowską,Uni Lubelskiej,Wolską,Plac Bychawski i Kunickiego.Napewno ta nowa linia by sie cieszła dużym powodzeniem i chociaż czéściowo by zrekompensowła brak 16.
Rozwiń
Gość
Gość (9 czerwca 2015 o 14:53) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Na pętli na os. Widok ledwo mieszczą się dwa autobusy. Ktoś musi być bardzo ograniczony umysłowo skoro chce tam zrobić końcowy dla linii 26 i 44, nie dość, że nie ma tam miejsca to jeszcze skrócenie tych linii to najbardziej idiotyczny pomysł o jakim ludzie słyszeli
Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (5)

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!