Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

29 października 2015 r.
21:34

Radni PiS nie chcą wyższych cen biletów. Wątpliwości także w koalicji

Autor: Zdjęcie autora Dominik Smaga
0 51 A A

Czy prezydent zdoła przekonać radnych do zmiany cennika biletów komunikacji miejskiej? W czwartek przeciw proponowanym stawkom zaprotestowali opozycyjni radni PiS. To nie dziwi, ale zaskoczeniem może być fakt, że nawet w koalicji pojawiają się wątpliwości

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować

O tym, że Ratusz chce głębiej sięgnąć do portfeli pasażerów mówiło się od kilku tygodni, ale konkrety nie padały. Dopiero dwa dni po wyborach Zarząd Transportu Miejskiego wyłożył karty na stół i przedstawił cennik, który ma być tematem listopadowej sesji Rady Miasta.

W cenniku tym obecny bilet 30-minutowy za 2,80 zł (ulgowy 1,40 zł) stałby się 20-minutowym i nie upoważniałby już do przejazdu całej trasy bez przesiadki, bo do tego służyć miałby nowy bilet godzinny za 3,60 zł (ulgowy za 1,80 zł). Dla części pasażerów oznaczałoby to większy wydatek. Zdrożeć miałyby bilety okresowe, np. miesięczna przejazdówka na wszystkie linie z 84 zł na 92 zł (ulgowa z 42 na 46 zł).

Na reakcję opozycji nie trzeba było długo czekać. Klub radnych PiS zapowiedział, że będzie głosować przeciw. – Ta część społeczeństwa, która korzysta z komunikacji miejskiej nie należy do najbogatszych – wyjaśnia Stanisław Brzozowski, radny PiS. – Jeśli podniesiemy ceny biletów, to spowoduje odpływ pasażerów i może przynieść skutek odwrotny do zamierzonego.

Skutkiem zamierzonym jest w tym przypadku zwiększenie przychodów z biletów o 10 mln zł rocznie. Drugie tyle miałby dołożyć budżet, a pieniądze trafiłyby na rozwój sieci połączeń, w tym wysłanie trolejbusów ulicami, nad którymi za unijne pieniądze rozwieszono nową sieć trakcyjną. Żeby je tam wysłać trzeba znaleźć dodatkowe pieniądze, albo ograniczać inne połączenia.

Nie jest to jedyny powód, który podaje miasto. – Mieszkańcy oczekują nowych połączeń – tłumaczy Krzysztof Żuk, prezydent Lublina. I twierdzi, że na spełnienie wszystkich próśb trzeba by 50 mln zł, a na te najbardziej zasadne właśnie wspomniane 20 mln zł. Nowe stawki obowiązywałyby od lutego.

Ale radni PiS nie są jedynymi, którzy mają wątpliwości w sprawie cennika. Pismo w tej sprawie wystosował do prezydenta radny Marcin Nowak ze Wspólnego Lublina tworzącego wraz z klubem Platformy Obywatelskiej koalicję wspierającą Żuka w Radzie Miasta. Pyta w nim o „powód i ekonomiczne uzasadnienie” zmian, a o zastąpieniu biletu półgodzinnego 20-minutowym pisze, że „radykalnie zaburza i zmienia dotychczasową formę poruszania się pasażera środkami transportu miejskiego”.

Prezydencka koalicja ma w radzie tylko jeden głos przewagi nad opozycją. Próba sił już 19 listopada.

Zmian jest więcej

W propozycji ZTM mowa też o likwidacji biletów 90-minutowych i wprowadzeniu 120-minutowych za 5 zł (ulgowy 2,50 zł), zniesieniu biletów dobowych i wprowadzeniu w zamian 12-godzinnych za 9 zł (ulgowy 4,50 zł) i 120-godzinnych za 30 zł (ulgowy 15 zł). W komunikacji nocnej miałyby obowiązywać te same ceny co w dziennej.

Komentarze 51

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
hrabiaski / 31 października 2015 o 10:34

to raczej czysta manipulacja ze strony pisowców bo jeżeli nie będzie tej podwyżki to trzeba będzie więcej dopłacić z budżetu miasta a chyba nawet takie asy ja Tułajew wie, że pieniądze w Ratuszu nie są drukowane tylko pochodzą od różnych podatków od mieszkańców Lublina

tak??! to może mi wyjaśnisz dlaczego 20 minutowa jazda rowerem miejskim  jest darmowa,a taka sama jazda autobusem kosztuje 2,80, na rower są pieniądze?!przecież to ten sam miejski budżet! mało,większość korzystających z mpk to ludzie starsi,i niezbyt majętni,natomiast cykliści,to wyżarte młode byczki!

tak??! to może mi wyjaśnisz dlaczego 20 minutowa jazda rowerem miejskim  jest darmowa,a taka sama jazda autobusem kosztuje 2,80, na rower są pieniądze?!przecież to ten sam miejski budżet! mało,większość korzystających z mpk to ludzie starsi,i niezbyt majętni,natomiast cykliści,to wyżarte młode byczki!

rozwiń
Avatar
Gość / 30 października 2015 o 16:41
Zarabiam 6 zł netto za godzinę pracy, a na dojazdy do pracy bym wydawała 7.20 zł dziennie.
Avatar
Gość / 30 października 2015 o 15:46
A kiedy wniosek o likwidacje ZTM przeież to zwykły knot! słuzący głównie jako synekura
Avatar
Gość / 30 października 2015 o 14:46
W cenniku tym obecny bilet 30-minutowy za 2,80 zł (ulgowy 1,40 zł) stałby się 20-minutowym i nie upoważniałby już do przejazdu całej trasy bez przesiadki, bo do tego służyć miałby nowy bilet godzinny za 3,60 zł (ulgowy za 1,80 zł). Dla części pasażerów oznaczałoby to większy wydatek Raczej dla większości pasażerów wydatek będzie duży , bo jak mam dwa przystanki przejechać to idę na piechotę zanim przyjedzie autobus jestem na miejscu, zabrać ulgi studentom to się polepszy .
Avatar
Gość / 30 października 2015 o 14:34

Przejazdówki podrożeją nieznacznie tak więc normalny pracujący w Lublinie człowiek tego nie odczuje. Odczują to przede wszystkim studenci i turyści, którzy i tak nic do budżetu miasta nie dokładają a powinni bo korzystają ze wszystkiego jak wszyscy.

Co ty bredzisz jacy turyści ? przyjedzie taki na dzień góra na trzy i jak ma to odczuć ? .

Odczują mieszkańcy regularnie korzystający z miejskiej komunikacji , żeby było ci wiadomo to w województwie lubelskim w tym Lublinie zarabia się najmniej wiec dla kogoś kto nie jest pociotkiem urzędnika i ma najniższą pensje lub osób z niską pensją to na pewno będzie to odczuwalne , należy się przygotować na kolejne podwyżki od nowego roku , daleko już nie zostało.

Co ty bredzisz jacy turyści ? przyjedzie taki na dzień góra na trzy i jak ma to odczuć ? .

Odczują mieszkańcy regularnie korzystający z miejskiej komunikacji , żeby było ci wiadomo to w województwie lubelskim w tym Lublinie zarabia się najmniej wiec dla kogoś kto nie jest pociotkiem urzędnika i ma najniższą pensje lub osób z niską pensją to na pewno będzie to odczuwalne , należy się przygotować na kolejne podwyżki od nowego roku , daleko już nie zostało.

rozwiń
Avatar
Gość / 30 października 2015 o 14:07
Bez kredytów miasto dalej byłoby pogrążone w marazmie. Marazmie który jeszcze parę lat temu zwijał je dość skutecznie. Skąd zapóźnienia względem innych miast? Ano bo kiedy inni czerpali z UE pełnymi garściami, przeprowadzając szereg inwestycji, które stymulowały rozwój, Lublin stał z boku i się przyglądał. I teraz mamy to co mamy - musimy gonić a nie patrzeć na innych z pozycji absolutnego topu.
Avatar
Gość / 30 października 2015 o 13:52
Przejazdówki podrożeją nieznacznie tak więc normalny pracujący w Lublinie człowiek tego nie odczuje. Odczują to przede wszystkim studenci i turyści, którzy i tak nic do budżetu miasta nie dokładają a powinni bo korzystają ze wszystkiego jak wszyscy.
Avatar
Gość / 30 października 2015 o 13:50
jakich długów? czy ktoś odczuwa te długi? czy podatki drastycznie idą w górę? czy kolejne km nowych dróg uderzają bezpośrednio w wasze kieszenie? nie przesadzajcie zadłużają się wszyscy, bo takie mamy czasy, cieszmy się że życie w Lublinie jest coraz przyjemniejsze i są perspektywy na dobre życie w tym mieście
Avatar
Wojciech / 30 października 2015 o 13:48

 Może i długów narobił, ale niech pan sobie porówna stan i wygląd Lublina  za kadencji np. pana Pruszkowskiego ? Nie było prawie nic

Może się Pan zdziwi (szkoda, że występuje Pan anonimowo - brak Panu odwagi?), ale z rządów pana Pruszkowskiego też nie byłem zadowolony (o czym lokalne środowisko PiS też wie), ale to nie znaczy, że mam popierać gangsteryzm pana Żuka, który okrada mnie z moich pieniędzy, każąc mi płacić za znak drogowy na drodze publicznej 1230 zł (w Legionowie tablica i słup kosztują razem 172 zł). Od kiedy i gdzie obywatel płaci za znaki drogowe na drogach publicznych? Upominałem się o zwrot, a urzędnik cynicznie odpowiedział, że "nie musiałem podpisywać umowy" - otóż prawda jest taka, że nie miałem wyboru. Ja mam mieć się na baczności z urzędniczymi oszustami? Poza tym - pan Żuk jest "specem" od wydawania kasy z miasta na zawyżone opłaty dla swoich znajomych za wynajem lokali biurowych, o czym pisała wielokrotnie  lokalna prasa. Tak zadłuża się miasto, a później okrada jego mieszkańców. Wojciech Górski.

Może się Pan zdziwi (szkoda, że występuje Pan anonimowo - brak Panu odwagi?), ale z rządów pana Pruszkowskiego też nie byłem zadowolony (o czym lokalne środowisko PiS też wie), ale to nie znaczy, że mam popierać gangsteryzm pana Żuka, który okrada mnie z moich pieniędzy, każąc mi płacić za znak drogowy na drodze publicznej 1230 zł (w Legionowie tablica i słup kosztują razem 172 zł). Od kiedy i gdzie obywatel płaci za znaki drogowe na drogach publicznych? Upominałem się o zwrot, a urzędnik cynicznie odpowiedział, że "nie musi... rozwiń

Avatar
Maurer / 30 października 2015 o 13:47

Dzizas. Przecież to normalne, że jak się chce nowych połączeń to  na powietrze nie jeżdżą i powietrze ich nie wozi. więc normalne że trzeba gdzieś pokryć braki. A skąd brać ? chyba tylko PiS magicznie potrafi mnożyć pieniądze  ( i głupotę przy okazji ).

Zresztą kto stoi na czele tego jakże przemyślanej i konstruktywnej krytyki ? Sylwester - bezrobotny informatyk uciekający do Warszawy. Zresztą jeżeli on jest przedstawicielem tej najwartościowszej uciekającej z Lublina młodzieży to jestem za.

Avatar
hrabiaski / 31 października 2015 o 10:34

to raczej czysta manipulacja ze strony pisowców bo jeżeli nie będzie tej podwyżki to trzeba będzie więcej dopłacić z budżetu miasta a chyba nawet takie asy ja Tułajew wie, że pieniądze w Ratuszu nie są drukowane tylko pochodzą od różnych podatków od mieszkańców Lublina

tak??! to może mi wyjaśnisz dlaczego 20 minutowa jazda rowerem miejskim  jest darmowa,a taka sama jazda autobusem kosztuje 2,80, na rower są pieniądze?!przecież to ten sam miejski budżet! mało,większość korzystających z mpk to ludzie starsi,i niezbyt majętni,natomiast cykliści,to wyżarte młode byczki!

tak??! to może mi wyjaśnisz dlaczego 20 minutowa jazda rowerem miejskim  jest darmowa,a taka sama jazda autobusem kosztuje 2,80, na rower są pieniądze?!przecież to ten sam miejski budżet! mało,większość korzystających z mpk to ludzie starsi,i niezbyt majętni,natomiast cykliści,to wyżarte młode byczki!

rozwiń
Avatar
Gość / 30 października 2015 o 16:41
Zarabiam 6 zł netto za godzinę pracy, a na dojazdy do pracy bym wydawała 7.20 zł dziennie.
Avatar
Gość / 30 października 2015 o 15:46
A kiedy wniosek o likwidacje ZTM przeież to zwykły knot! słuzący głównie jako synekura
Avatar
Gość / 30 października 2015 o 14:46
W cenniku tym obecny bilet 30-minutowy za 2,80 zł (ulgowy 1,40 zł) stałby się 20-minutowym i nie upoważniałby już do przejazdu całej trasy bez przesiadki, bo do tego służyć miałby nowy bilet godzinny za 3,60 zł (ulgowy za 1,80 zł). Dla części pasażerów oznaczałoby to większy wydatek Raczej dla większości pasażerów wydatek będzie duży , bo jak mam dwa przystanki przejechać to idę na piechotę zanim przyjedzie autobus jestem na miejscu, zabrać ulgi studentom to się polepszy .
Avatar
Gość / 30 października 2015 o 14:34

Przejazdówki podrożeją nieznacznie tak więc normalny pracujący w Lublinie człowiek tego nie odczuje. Odczują to przede wszystkim studenci i turyści, którzy i tak nic do budżetu miasta nie dokładają a powinni bo korzystają ze wszystkiego jak wszyscy.

Co ty bredzisz jacy turyści ? przyjedzie taki na dzień góra na trzy i jak ma to odczuć ? .

Odczują mieszkańcy regularnie korzystający z miejskiej komunikacji , żeby było ci wiadomo to w województwie lubelskim w tym Lublinie zarabia się najmniej wiec dla kogoś kto nie jest pociotkiem urzędnika i ma najniższą pensje lub osób z niską pensją to na pewno będzie to odczuwalne , należy się przygotować na kolejne podwyżki od nowego roku , daleko już nie zostało.

Co ty bredzisz jacy turyści ? przyjedzie taki na dzień góra na trzy i jak ma to odczuć ? .

Odczują mieszkańcy regularnie korzystający z miejskiej komunikacji , żeby było ci wiadomo to w województwie lubelskim w tym Lublinie zarabia się najmniej wiec dla kogoś kto nie jest pociotkiem urzędnika i ma najniższą pensje lub osób z niską pensją to na pewno będzie to odczuwalne , należy się przygotować na kolejne podwyżki od nowego roku , daleko już nie zostało.

rozwiń
Avatar
Gość / 30 października 2015 o 14:07
Bez kredytów miasto dalej byłoby pogrążone w marazmie. Marazmie który jeszcze parę lat temu zwijał je dość skutecznie. Skąd zapóźnienia względem innych miast? Ano bo kiedy inni czerpali z UE pełnymi garściami, przeprowadzając szereg inwestycji, które stymulowały rozwój, Lublin stał z boku i się przyglądał. I teraz mamy to co mamy - musimy gonić a nie patrzeć na innych z pozycji absolutnego topu.
Avatar
Gość / 30 października 2015 o 13:52
Przejazdówki podrożeją nieznacznie tak więc normalny pracujący w Lublinie człowiek tego nie odczuje. Odczują to przede wszystkim studenci i turyści, którzy i tak nic do budżetu miasta nie dokładają a powinni bo korzystają ze wszystkiego jak wszyscy.
Avatar
Gość / 30 października 2015 o 13:50
jakich długów? czy ktoś odczuwa te długi? czy podatki drastycznie idą w górę? czy kolejne km nowych dróg uderzają bezpośrednio w wasze kieszenie? nie przesadzajcie zadłużają się wszyscy, bo takie mamy czasy, cieszmy się że życie w Lublinie jest coraz przyjemniejsze i są perspektywy na dobre życie w tym mieście
Avatar
Wojciech / 30 października 2015 o 13:48

 Może i długów narobił, ale niech pan sobie porówna stan i wygląd Lublina  za kadencji np. pana Pruszkowskiego ? Nie było prawie nic

Może się Pan zdziwi (szkoda, że występuje Pan anonimowo - brak Panu odwagi?), ale z rządów pana Pruszkowskiego też nie byłem zadowolony (o czym lokalne środowisko PiS też wie), ale to nie znaczy, że mam popierać gangsteryzm pana Żuka, który okrada mnie z moich pieniędzy, każąc mi płacić za znak drogowy na drodze publicznej 1230 zł (w Legionowie tablica i słup kosztują razem 172 zł). Od kiedy i gdzie obywatel płaci za znaki drogowe na drogach publicznych? Upominałem się o zwrot, a urzędnik cynicznie odpowiedział, że "nie musiałem podpisywać umowy" - otóż prawda jest taka, że nie miałem wyboru. Ja mam mieć się na baczności z urzędniczymi oszustami? Poza tym - pan Żuk jest "specem" od wydawania kasy z miasta na zawyżone opłaty dla swoich znajomych za wynajem lokali biurowych, o czym pisała wielokrotnie  lokalna prasa. Tak zadłuża się miasto, a później okrada jego mieszkańców. Wojciech Górski.

Może się Pan zdziwi (szkoda, że występuje Pan anonimowo - brak Panu odwagi?), ale z rządów pana Pruszkowskiego też nie byłem zadowolony (o czym lokalne środowisko PiS też wie), ale to nie znaczy, że mam popierać gangsteryzm pana Żuka, który okrada mnie z moich pieniędzy, każąc mi płacić za znak drogowy na drodze publicznej 1230 zł (w Legionowie tablica i słup kosztują razem 172 zł). Od kiedy i gdzie obywatel płaci za znaki drogowe na drogach publicznych? Upominałem się o zwrot, a urzędnik cynicznie odpowiedział, że "nie musi... rozwiń

Avatar
Maurer / 30 października 2015 o 13:47

Dzizas. Przecież to normalne, że jak się chce nowych połączeń to  na powietrze nie jeżdżą i powietrze ich nie wozi. więc normalne że trzeba gdzieś pokryć braki. A skąd brać ? chyba tylko PiS magicznie potrafi mnożyć pieniądze  ( i głupotę przy okazji ).

Zresztą kto stoi na czele tego jakże przemyślanej i konstruktywnej krytyki ? Sylwester - bezrobotny informatyk uciekający do Warszawy. Zresztą jeżeli on jest przedstawicielem tej najwartościowszej uciekającej z Lublina młodzieży to jestem za.

Zobacz wszystkie komentarze 51

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Nowy właściciel pedetu szykuje się do rozbiórki. Czy zburzy dom towarowy?
galeria

Nowy właściciel pedetu szykuje się do rozbiórki. Czy zburzy dom towarowy? 0 0

Lubelski przedsiębiorca szykuje się do wyburzenia budynków stojących obok pedetu. Do Urzędu Miasta złożył wnioski o pozwolenie na rozbiórkę. Nie ma jednak mowy o burzeniu domu towarowego, który wcale nie musi być zrównany z ziemią. Miejska uchwała pozwala wkomponować go w nową zabudowę

"Żadnych pouczeń, tylko mandaty". Policjanci ukarani za nadgorliwość

"Żadnych pouczeń, tylko mandaty". Policjanci ukarani za nadgorliwość 18 13

Zakończyły się postępowania dyscyplinarne wobec dwóch funkcjonariuszy z puławskiej komendy, którzy w kwietniu tego roku zabronili swoim podwładnym stosowania pouczeń. Kazali wlepiać kierowcom mandaty. Szef miejscowej drogówki oraz zastępca komendanta otrzymali „ostrzeżenia o niepełnej przydatności do służby”.

Tłumy na spotkaniu z Lechem Wałęsą w Puławach. Przyszli też jego przeciwnicy
galeria
film

Tłumy na spotkaniu z Lechem Wałęsą w Puławach. Przyszli też jego przeciwnicy 102 41

Sala konferencyjna Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Puławach w poniedziałek pękała w szwach. Na spotkanie Klubu Obywatelskiego z Lechem Wałęsą przyszli głównie sympatycy opozycji. Były prezydent zachęcał do organizowania się, żeby "demokratycznie" zmienić rząd

Azoty II Puławy – Gloria Katowice 39:35. Zostali mistrzem grupy

Azoty II Puławy – Gloria Katowice 39:35. Zostali mistrzem grupy 5 0

II LIGA PIŁKARZY RĘCZNYCH Na zakończenie rozgrywek rezerwy Azotów Puławy pokonały Glorię Katowice i zakończyły sezon na pierwszym miejscu w swojej grupie

Paraliż szpitala przy al. Kraśnickiej. Pielęgniarki nie przyszły do pracy, do pomocy ściągano studentki

Paraliż szpitala przy al. Kraśnickiej. Pielęgniarki nie przyszły do pracy, do pomocy ściągano studentki 250 46

Nie było przyjęć na zaplanowane zbiegi, zawieszono planowe operacje, a karetki nie dowoziły nagłych przypadków – tak w poniedziałek wyglądała sytuacja w szpitalu przy Kraśnickiej w Lublinie. Ok. 150 pielęgniarek poszło na zwolnienia lekarskie. Jedni mówią o epidemii, drudzy o sporze płacowym z dyrekcją

Ceny paliw ostro w górę.  Przez "premię strachu"?

Ceny paliw ostro w górę. Przez "premię strachu"? 45 7

Przez rok ceny ropy Brent wzrosły o 61 proc., a benzyna 95 z PKN Orlen podrożała o 11 proc. – poinformował członek zarządu ds. sprzedaży PKN Orlen Zbigniew Leszczyński

Biała Podlaska: Główny budynek muzeum będzie zamknięty

Biała Podlaska: Główny budynek muzeum będzie zamknięty 0 1

Na początku wakacji Muzeum Południowego Podlasia zamknie swój budynek główny. Ma to związek z remontem

Miasto unieważniło ważny przetarg. Ta decyzja dotyczy 40 tys. mieszkańców Lublina

Miasto unieważniło ważny przetarg. Ta decyzja dotyczy 40 tys. mieszkańców Lublina 2 6

Prawie 40 tys. osób dotyczy poniedziałkowa decyzja Urzędu Miasta, który unieważnił przetarg na odbiór śmieci od mieszkańców Czubów Północnych, Węglina Północnego i Węglina Południowego. Ratusz odrzucił ofertę jedynej firmy gotowej obsługiwać te dzielnice. Umowa z obecnym wykonawcą usługi wygasa 30 czerwca

Odebrał sobie życie na znak protestu. Uczcili 75. rocznicę śmierci Szmula Zygielbojma

Odebrał sobie życie na znak protestu. Uczcili 75. rocznicę śmierci Szmula Zygielbojma 22 5

Towarzystwo Jana Karskiego i Urząd Miasta Chełm uroczyście uczcili 75. rocznicę śmierci Szmula Mordechaja Zygielbojma.

Czarne płyty w dobrej formie. Zaoszczędzą 60 tys. zł

Czarne płyty w dobrej formie. Zaoszczędzą 60 tys. zł 1 0

Prawie 60 tys. zł oszczędzi na remoncie Sąd Apelacyjny dzięki użyciu rozbiórkowego materiału

Cofał śmieciarką, potrącił rowerzystkę
galeria

Cofał śmieciarką, potrącił rowerzystkę 0 2

22-letnia rowerzystka trafiła do szpitala po tym, jak potrąciła ją śmieciarka.

Ukradli z kapliczki figurkę Matki Boskiej. "To była dziwna kradzież"

Ukradli z kapliczki figurkę Matki Boskiej. "To była dziwna kradzież" 16 3

We wsi Mateuszowo (gm. Dubienka) z kapliczki wystawionej na prywatnej posesji zniknęła figurka Matki Boskiej. Zbulwersowani mieszkańcy wciąż mają nadzieję, że złodziej się opamięta i zwróci to, co było ważne dla całej społeczności

Nowa droga połączy wschodnią część miasta z ekspresówką

Nowa droga połączy wschodnią część miasta z ekspresówką 4 4

Lada dzień rozpocznie się budowa ul. Kusocińskiego. Miasto podpisało właśnie umowę z wykonawcą -Przedsiębiorstwem Robót Drogowych z Lublina. Prace przy nowej drodze liczącej blisko 2 kilometry mają potrwać do października 2020 r.

Miliony z UE na nowe warsztaty szkolne. Będą tu uczyć siedmiu zawodów

Miliony z UE na nowe warsztaty szkolne. Będą tu uczyć siedmiu zawodów 0 5

Jeszcze w tym roku ma stanąć budynek nowych Warsztatów Szkolnych przy Zespole Szkół nr 3 w Kraśniku. Na przyszły rok zostały zaplanowane zaś prace wykończeniowe i wyposażenie w sprzęt do nauki zawodów. W poniedziałek na miejscu, gdzie ma stanąć hala władze powiatu kraśnickiego podpisały umowę z wykonawcą

Złoto Malwiny Kopron na mistrzostwach Polski AZS

Złoto Malwiny Kopron na mistrzostwach Polski AZS 5 2

W weekend zostały rozegrane Mistrzostwa Polski Akademickiego Związku Sportowego. Z imprezy w Łodzi w dobrych humorach wracały przede wszystkim zawodniczki AZS UMCS: Malwina Kopron, Karolina Kołeczek i Paulina Guba

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium
Uwaga czytelniku!
Nie teraz Przeczytaj i wyraź zgodę

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.