niedziela, 20 sierpnia 2017 r.

Lublin

Ruszyła kampania Marki Lubelskie. Billboardy, spoty i ulotki


Spoty w radiu i telewizji, billboardy i pół miliona ulotek ma zachęcić mieszkańców województwa lubelskiego do kupowania lokalnych produktów. Ruszyła kampania promocyjna Marki Lubelskie

Kampania "Łączy nas Marka Lubelskie” będzie prowadzona na terenie województwa lubelskiego. W jej ramach wyemitowanych zostanie 60 spotów reklamowych w TVP Lublin. Będą też spoty w sześciu stacjach radiowych, reklamy w lokalnej prasie, 100 billboardów i 500 tysięcy ulotek, które będą kolportowane do skrzynek pocztowych i w galeriach handlowych.

- Chcemy jeszcze bardziej uświadamiać i zachęcać do kupowania produktów wytwarzanych w naszym regionie. Mieszka nas tu ponad dwa miliony. Jeśli będziemy kupować nasze produkty, będziemy przyczyniać się do tworzenia nowych miejsc pracy - mówi Krzysztof Grabczuk, wicemarszałek województwa lubelskiego.

- Kampanię kierujemy nie do przedsiębiorstw, ani inwestorów zagranicznych, tylko do mieszkańców. Jeśli nie wzbudzimy w sobie patriotyzmu zakupowego, to ciężko będzie nam promować nasz potencjał poza granicami regionu - dodaje Dariusz Donica, dyrektor Departamentu Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego.

Program Marka Lubelskie wystartował w 2007 roku. W tej chwili w gronie laureatów jest 37 firm, których produkty i usługi są znane odbiorcom zarówno z terenu województwa lubelskiego, jak i całego kraju, czy nawet zagranicy. Wśród wyróżnionych tym znakiem większość stanowią producenci żywności, ale wśród nich są też firmy z branży IT, odzieżowej, czy turystycznej.

- Robimy to, żeby pomóc tym, którzy tworzą dobre produkty - tłumaczy Sławomir Sosnowski, marszałek województwa lubelskiego. - Jest jeszcze wiele firm, które zasługują na ten tytuł. Chcielibyśmy, żeby marka wpłynęła na podniesienie jakości produkcji, aby chcieli ten znak uzyskać - dodaje.

Kampania ma trwać przez miesiąc. Jej koszt to 544 tysiące złotych. 85 procent tej kwoty pochodzi z funduszy unijnych. - Jeśli uda nam się pozyskać kolejne fundusze, to chcielibyśmy przeprowadzić podobną akcję o zasięgu ogólnopolskim - mówi wicemarszałek Grabczuk.

WIDEO

Czytaj więcej o: lubelskie
Gosia
Monika
poliraxa
(6) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

Gosia
Gosia (11 października 2014 o 21:02) 0
Zaloguj się, aby oddać głos

Muza super! Komishe naprawdę relaks. Ale tekst na końcu taki bezpciowy koszmar!

Rozwiń
Monika
Monika (7 października 2014 o 17:34) 0
Zaloguj się, aby oddać głos

Okropny spot! kompletnie nie wiadomo o co w nim chodzi! ZERO - przekazu,. Wyjątkowo zrobione na odwal. Myślą że pokazanie kilku obrazków załatwi sprawę.... Każdy mógłby zrobić taki spot dosłownie każdy.

Rozwiń
poliraxa
poliraxa (3 października 2014 o 12:44) 0
Zaloguj się, aby oddać głos

Świetny spot :)

Rozwiń
Maniek
Maniek (3 października 2014 o 09:10) 0
Zaloguj się, aby oddać głos

bardzo pozytywna i radosna ta reklama TAK JAK MY

Rozwiń
Koko
Koko (3 października 2014 o 08:23) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Ja kupując spożywcze art. Zawsze sprawdzam czy są z lubelskiego! Innych staram sie nie kupować ...
Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (6)

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!