Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

5 stycznia 2015 r.
10:45
Edytuj ten wpis

Trolejbusy trafią do nowych baz. MPK szykuje się do przeprowadzki

Autor: Zdjęcie autora Dominik Smaga
32 6 A A

MPK kupiło teren pod nową zajezdnię przy ul. Głuskiej. Ma to być jedna z trzech mniejszych baz uzupełniających główną zajezdnię, której budowa już się zakończyła. Do końca stycznia miasto ma przejąć ją od wykonawcy, a MPK szykuje się do przeprowadzki

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Policzone są dni starej zajezdni trolejbusowej u zbiegu al. Kraśnickiej i Nałęczowskiej. Wiosną miasto sprzedało nieruchomość za 32 miliony spółce deweloperskiej Centrum Zana Holding i teraz to od niej MPK musi dzierżawić swą bazę. - Płacimy tyle, co wcześniej, umowa jest ważna do połowy 2016 r., ale teren chcemy zwolnić jak najszybciej, skoro gotowa jest już nowa zajezdnia - wyjaśnia Tomasz Fulara, prezes Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego.

- Budowa nowej zajezdni już się zakończyła - potwierdza Tadeusz Dziuba, dyrektor Wydziału Inwestycji i Remontów w Urzędzie Miasta. - Zaczęliśmy etap odbiorów, powinniśmy się uporać z nimi w ciągu stycznia - dodaje. Później obiekt zostanie przekazany w użytkowanie MPK.

Ale spółka już powoli opuszcza starą zajezdnię. - Fizycznie opuściliśmy już budynek dyspozytorni, powoli przenosimy też Zakład Działalności Pomocniczej - mówi Fulara. - Docelowo do nowej zajezdni chcemy się przenieść po pierwszym kwartale 2015 r. Mamy zapewnienie, że do tego czasu zbudowany zostanie brakujący odcinek sieci na dojeździe.

Ale przeniesienie trolejbusów (obecnie jest ich 95, a ma ich przybywać) do nowej bazy będzie też skutkować wydłużeniem tras dojazdowych, które codziennie trzeba będzie pokonać, by rano dotrzeć z zajezdni na przystanki początkowe, w tym tak odległe jak ten na Węglinie. Żeby nieco ograniczyć takie dojazdy MPK zamierza zorganizować jeszcze trzy "noclegownie” dla swoich wozów.

Pierwsza taka baza planowana jest koło Czechowa, przy ul. Stefczyka. - Mamy pozwolenie na budowę, chcemy zakończyć ją w połowie 2015 r. Przewidujemy, że będzie tu ok. 50 pojazdów, w tym trolejbusów - mówi Fulara. Druga baza ma być zorganizowana przy ul. Głuskiej, przede wszystkim dla trolejbusów. MPK kupiło tu już teren dawnej bazy drogowców. Trzecia baza miałaby powstać w południowo-zachodniej części miasta, ale spółka nie znalazła jeszcze miejsca na taką zajezdnię. Rozpatrywane były - ale już nie są - tereny w pobliżu ul. Krochmalnej, oraz Granitowej.

Na terenie zajezdni na Helenowie powstać mają nowe biurowce.
Czytaj więcej o:

Komentarze 6

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Leny / 6 stycznia 2015 o 15:45

MPK ma tak wysoką stawkę że na dobrą sprawę mogło by dojeżdżać codziennie i z Świdnika. A z tymi dodatkowymi kursami to jest jawne wyciąganie kasy z nas, mieszkańców. Praktycznie nikt tym nie jeździ, jeżdżą pojazdy niezgodne z przydziałem do linii, niepoprawnie oznakowane itd. Ale cóż poradzić mamy dziwny zbieg okoliczności kolegów partyjnych u władz MPK i ZTM, więc ZTM zamiast wymaga stał się kolegą ,,z bazaru'' dla ZTM, a nie podwładnym wykonawcą. Dalsze takie istnienie MPK i ZTM nie ma najmniejszego sensu poza stołkami dla swoich.

Daj piorunus już spokój z tą teorią zazdrości.Każde miasto dba o firmy zatrudniające swoich mieszkańców.placących w nim podatki.

Daj piorunus już spokój z tą teorią zazdrości.Każde miasto dba o firmy zatrudniające swoich mieszkańców.placących w nim podatki.

rozwiń
Avatar
~~ / 6 stycznia 2015 o 10:26

a pomyślałeś o ile wzrosły by koszty dojazdów gdyby byłą tylko 1 zajezdnia? autobusy jeździły przykładowo z grygowej na kurs początkowy na Węglin...za taki kurs MPK nie miałby ani grosza bo ZTM płaci tylko za kursy liniowe, a nie dojazdy. Dodatkowo doszły by koszty zużycia energii, a w przypadku autobusów koszty spalonego paliwa ;-) Jeśli dla Ciebie koszty dojazdu to bajka to lepiej się nie wypowiadaj na tematy, o których nie masz pojęcia ;-) Między innymi dlatego na wieczornych liniach trolejbusowych można spotkać autobusy, które zjechały ze swoich linii i żeby nie jechać całego miasta na zajezdnię biorą np kurs 158 na Felin i dopiero stamtąd robią zjazd na zajezdnię przy grygowej żeby nie generować strat w postaci przejazdu na pusto, za który nikt im nie zapłaci ;-)

MPK ma tak wysoką stawkę że na dobrą sprawę mogło by dojeżdżać codziennie i z Świdnika. A z tymi dodatkowymi kursami to jest jawne wyciąganie kasy z nas, mieszkańców. Praktycznie nikt tym nie jeździ, jeżdżą pojazdy niezgodne z przydziałem do linii, niepoprawnie oznakowane itd. Ale cóż poradzić mamy dziwny zbieg okoliczności kolegów partyjnych u władz MPK i ZTM, więc ZTM zamiast wymaga stał się kolegą ,,z bazaru'' dla ZTM, a nie podwładnym wykonawcą. Dalsze takie istnienie MPK i ZTM nie ma najmniejszego sensu poza stołkami dla swoich.

MPK ma tak wysoką stawkę że na dobrą sprawę mogło by dojeżdżać codziennie i z Świdnika. A z tymi dodatkowymi kursami to jest jawne wyciąganie kasy z nas, mieszkańców. Praktycznie nikt tym nie jeździ, jeżdżą pojazdy niezgodne z przydziałem do linii, niepoprawnie oznakowane itd. Ale cóż poradzić mamy dziwny zbieg okoliczności kolegów partyjnych u władz MPK i ZTM, więc ZTM zamiast wymaga stał się kolegą ,,z bazaru'' dla ZTM, a nie podwładnym wykonawcą. Dalsze takie istnienie MPK i ZTM nie ma najmniejszego sensu poza stołkami ... rozwiń

Avatar
batman / 5 stycznia 2015 o 20:41

Co za głupota! Jak można tworzyć bazę trolejbusów na Głuskiej, na tak małej działce w centrum dzielnicy domków jednorodzinnych. To nie jest miejsce na trolebusy. Dodatkowo obciążenie skrzyżowania trolejbsami skręającymi w Głuską i z niej wyjeżdżającymi będzie urtudniało tam ruch. Tu Miasto dało ciała z tą decyzją....

Avatar
ja / 5 stycznia 2015 o 19:53
Nowe autobusy,zajezdnie ale praca w charakterze kierowcy nie należy do popłatnych,nie jest tajemnicą że znaczna część zatrudnionych rozgląda sie za zmianą pracy.
Avatar
xyz / 5 stycznia 2015 o 19:11

W ramach oszczędności będzie zamiast 1 cztery zajezdnie. Działki kupione za grube miliony budowa będzie kosztowała kolejne a koszty utrzymania,ochrony wzrosną 3 krotonie. Ja rozumiem że jest to podyktowane wydarciem kasy z funduszy EU i zwiększeniem zatrudnienia w firmie ale niema to nic wspólnego oszczędnościami. Szczególnie drażni mnie ta bajka o kosztach dojazdu do odległych dzielnic. Miedzy bazą na głuskiej a grygowej jest taka odległość że oszczędności będą szły w miliony.

a pomyślałeś o ile wzrosły by koszty dojazdów gdyby byłą tylko 1 zajezdnia? autobusy jeździły przykładowo z grygowej na kurs początkowy na Węglin...za taki kurs MPK nie miałby ani grosza bo ZTM płaci tylko za kursy liniowe, a nie dojazdy. Dodatkowo doszły by koszty zużycia energii, a w przypadku autobusów koszty spalonego paliwa ;-) Jeśli dla Ciebie koszty dojazdu to bajka to lepiej się nie wypowiadaj na tematy, o których nie masz pojęcia ;-) Między innymi dlatego na wieczornych liniach trolejbusowych można spotkać autobusy, które zjechały ze swoich linii i żeby nie jechać całego miasta na zajezdnię biorą np kurs 158 na Felin i dopiero stamtąd robią zjazd na zajezdnię przy grygowej żeby nie generować strat w postaci przejazdu na pusto, za który nikt im nie zapłaci ;-)

a pomyślałeś o ile wzrosły by koszty dojazdów gdyby byłą tylko 1 zajezdnia? autobusy jeździły przykładowo z grygowej na kurs początkowy na Węglin...za taki kurs MPK nie miałby ani grosza bo ZTM płaci tylko za kursy liniowe, a nie dojazdy. Dodatkowo doszły by koszty zużycia energii, a w przypadku autobusów koszty spalonego paliwa ;-) Jeśli dla Ciebie koszty dojazdu to bajka to lepiej się nie wypowiadaj na tematy, o których nie masz pojęcia ;-) Między innymi dlatego na wieczornych liniach trolejbusowych można spotkać autobusy,... rozwiń

Avatar
aa / 5 stycznia 2015 o 15:17

W ramach oszczędności będzie zamiast 1 cztery zajezdnie. Działki kupione za grube miliony budowa będzie kosztowała kolejne a koszty utrzymania,ochrony wzrosną 3 krotonie. Ja rozumiem że jest to podyktowane wydarciem kasy z funduszy EU i zwiększeniem zatrudnienia w firmie ale niema to nic wspólnego oszczędnościami. Szczególnie drażni mnie ta bajka o kosztach dojazdu do odległych dzielnic. Miedzy bazą na głuskiej a grygowej jest taka odległość że oszczędności będą szły w miliony.

Avatar
Leny / 6 stycznia 2015 o 15:45

MPK ma tak wysoką stawkę że na dobrą sprawę mogło by dojeżdżać codziennie i z Świdnika. A z tymi dodatkowymi kursami to jest jawne wyciąganie kasy z nas, mieszkańców. Praktycznie nikt tym nie jeździ, jeżdżą pojazdy niezgodne z przydziałem do linii, niepoprawnie oznakowane itd. Ale cóż poradzić mamy dziwny zbieg okoliczności kolegów partyjnych u władz MPK i ZTM, więc ZTM zamiast wymaga stał się kolegą ,,z bazaru'' dla ZTM, a nie podwładnym wykonawcą. Dalsze takie istnienie MPK i ZTM nie ma najmniejszego sensu poza stołkami dla swoich.

Daj piorunus już spokój z tą teorią zazdrości.Każde miasto dba o firmy zatrudniające swoich mieszkańców.placących w nim podatki.

Daj piorunus już spokój z tą teorią zazdrości.Każde miasto dba o firmy zatrudniające swoich mieszkańców.placących w nim podatki.

rozwiń
Avatar
~~ / 6 stycznia 2015 o 10:26

a pomyślałeś o ile wzrosły by koszty dojazdów gdyby byłą tylko 1 zajezdnia? autobusy jeździły przykładowo z grygowej na kurs początkowy na Węglin...za taki kurs MPK nie miałby ani grosza bo ZTM płaci tylko za kursy liniowe, a nie dojazdy. Dodatkowo doszły by koszty zużycia energii, a w przypadku autobusów koszty spalonego paliwa ;-) Jeśli dla Ciebie koszty dojazdu to bajka to lepiej się nie wypowiadaj na tematy, o których nie masz pojęcia ;-) Między innymi dlatego na wieczornych liniach trolejbusowych można spotkać autobusy, które zjechały ze swoich linii i żeby nie jechać całego miasta na zajezdnię biorą np kurs 158 na Felin i dopiero stamtąd robią zjazd na zajezdnię przy grygowej żeby nie generować strat w postaci przejazdu na pusto, za który nikt im nie zapłaci ;-)

MPK ma tak wysoką stawkę że na dobrą sprawę mogło by dojeżdżać codziennie i z Świdnika. A z tymi dodatkowymi kursami to jest jawne wyciąganie kasy z nas, mieszkańców. Praktycznie nikt tym nie jeździ, jeżdżą pojazdy niezgodne z przydziałem do linii, niepoprawnie oznakowane itd. Ale cóż poradzić mamy dziwny zbieg okoliczności kolegów partyjnych u władz MPK i ZTM, więc ZTM zamiast wymaga stał się kolegą ,,z bazaru'' dla ZTM, a nie podwładnym wykonawcą. Dalsze takie istnienie MPK i ZTM nie ma najmniejszego sensu poza stołkami dla swoich.

MPK ma tak wysoką stawkę że na dobrą sprawę mogło by dojeżdżać codziennie i z Świdnika. A z tymi dodatkowymi kursami to jest jawne wyciąganie kasy z nas, mieszkańców. Praktycznie nikt tym nie jeździ, jeżdżą pojazdy niezgodne z przydziałem do linii, niepoprawnie oznakowane itd. Ale cóż poradzić mamy dziwny zbieg okoliczności kolegów partyjnych u władz MPK i ZTM, więc ZTM zamiast wymaga stał się kolegą ,,z bazaru'' dla ZTM, a nie podwładnym wykonawcą. Dalsze takie istnienie MPK i ZTM nie ma najmniejszego sensu poza stołkami ... rozwiń

Avatar
batman / 5 stycznia 2015 o 20:41

Co za głupota! Jak można tworzyć bazę trolejbusów na Głuskiej, na tak małej działce w centrum dzielnicy domków jednorodzinnych. To nie jest miejsce na trolebusy. Dodatkowo obciążenie skrzyżowania trolejbsami skręającymi w Głuską i z niej wyjeżdżającymi będzie urtudniało tam ruch. Tu Miasto dało ciała z tą decyzją....

Avatar
ja / 5 stycznia 2015 o 19:53
Nowe autobusy,zajezdnie ale praca w charakterze kierowcy nie należy do popłatnych,nie jest tajemnicą że znaczna część zatrudnionych rozgląda sie za zmianą pracy.
Avatar
xyz / 5 stycznia 2015 o 19:11

W ramach oszczędności będzie zamiast 1 cztery zajezdnie. Działki kupione za grube miliony budowa będzie kosztowała kolejne a koszty utrzymania,ochrony wzrosną 3 krotonie. Ja rozumiem że jest to podyktowane wydarciem kasy z funduszy EU i zwiększeniem zatrudnienia w firmie ale niema to nic wspólnego oszczędnościami. Szczególnie drażni mnie ta bajka o kosztach dojazdu do odległych dzielnic. Miedzy bazą na głuskiej a grygowej jest taka odległość że oszczędności będą szły w miliony.

a pomyślałeś o ile wzrosły by koszty dojazdów gdyby byłą tylko 1 zajezdnia? autobusy jeździły przykładowo z grygowej na kurs początkowy na Węglin...za taki kurs MPK nie miałby ani grosza bo ZTM płaci tylko za kursy liniowe, a nie dojazdy. Dodatkowo doszły by koszty zużycia energii, a w przypadku autobusów koszty spalonego paliwa ;-) Jeśli dla Ciebie koszty dojazdu to bajka to lepiej się nie wypowiadaj na tematy, o których nie masz pojęcia ;-) Między innymi dlatego na wieczornych liniach trolejbusowych można spotkać autobusy, które zjechały ze swoich linii i żeby nie jechać całego miasta na zajezdnię biorą np kurs 158 na Felin i dopiero stamtąd robią zjazd na zajezdnię przy grygowej żeby nie generować strat w postaci przejazdu na pusto, za który nikt im nie zapłaci ;-)

a pomyślałeś o ile wzrosły by koszty dojazdów gdyby byłą tylko 1 zajezdnia? autobusy jeździły przykładowo z grygowej na kurs początkowy na Węglin...za taki kurs MPK nie miałby ani grosza bo ZTM płaci tylko za kursy liniowe, a nie dojazdy. Dodatkowo doszły by koszty zużycia energii, a w przypadku autobusów koszty spalonego paliwa ;-) Jeśli dla Ciebie koszty dojazdu to bajka to lepiej się nie wypowiadaj na tematy, o których nie masz pojęcia ;-) Między innymi dlatego na wieczornych liniach trolejbusowych można spotkać autobusy,... rozwiń

Avatar
aa / 5 stycznia 2015 o 15:17

W ramach oszczędności będzie zamiast 1 cztery zajezdnie. Działki kupione za grube miliony budowa będzie kosztowała kolejne a koszty utrzymania,ochrony wzrosną 3 krotonie. Ja rozumiem że jest to podyktowane wydarciem kasy z funduszy EU i zwiększeniem zatrudnienia w firmie ale niema to nic wspólnego oszczędnościami. Szczególnie drażni mnie ta bajka o kosztach dojazdu do odległych dzielnic. Miedzy bazą na głuskiej a grygowej jest taka odległość że oszczędności będą szły w miliony.

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Klub Obywatelski: Były prezydent spotka się z mieszkańcami regionu

Klub Obywatelski: Były prezydent spotka się z mieszkańcami regionu 4 2

Lech Wałęsa odwiedzi Puławy i Zamość. Spotka się z mieszkańcami w ramach Klubu Obywatelskiego.

Koziołki rządzą na zapleczu Ekstraligi. Wanda zdemolowana w Lublinie

Koziołki rządzą na zapleczu Ekstraligi. Wanda zdemolowana w Lublinie 0 0

Żużlowcy Speed Car Motoru Lublin zgodnie z przewidywaniami wygrali po raz piąty w sezonie i umocnili się na pozycji lidera Nice Pierwszej Ligi Żużlowej.

Wykład: o czym myśli pies
26 maja 2018, 16:00

Wykład: o czym myśli pies 3 0

Co Gdzie Kiedy. 26 maja o godz. 16 w Centrum Kultury (ul. Peowiaków 12) odbędzie się wykład O czym myśli pies. Przeprowadzona zostanie także zbiórka na rzecz schroniska.

Polonista wydał nową książkę. "Podróż do XVI-wiecznego Lublina"
Magazyn

Polonista wydał nową książkę. "Podróż do XVI-wiecznego Lublina" 1 0

Ze Sławomirem Błażewiczem, nauczycielem języka polskiego i autorem wydanej właśnie książki „Tajemnice XI gimnazjum. Unia” rozmawiamy o magicznej podróży w czasy renesansu

Puławy dostarczą bąbelki dla znanej firmy

Puławy dostarczą bąbelki dla znanej firmy 9 4

Zakłady Azotowe „Puławy” otrzymały akredytację na dostarczanie dwutlenku węgla dla amerykańskiej korporacji PepsiCo. To kolejny, po Coca Coli, gigant spożywczy, który będzie korzystał produkowanych nad Wisłą bąbelków.

Speed Car Motor - Wanda Kraków 69:21 [WYNIK KOŃCOWY]

Speed Car Motor - Wanda Kraków 69:21 [WYNIK KOŃCOWY] 20 0

O godzinie 19:30 lubelscy żużlowcy podejmą na swoim torze outsidera Nice 1 Ligi Żużlowej - drużynę Wandy Kraków. Fani zgromadzeni na stadionie liczą więc na kolejne zwycięstwo ekipy trenera Dariusza Śledzia

Orion - Olimpiakos 1:1. Pozostałe wyniki zamojskiej klasy okręgowej

Orion - Olimpiakos 1:1. Pozostałe wyniki zamojskiej klasy okręgowej 2 1

ZAMOJSKA KLASA OKRĘGOWA Orion Dereźnia po nieudanej jesieni wiosną zdecydowanie poprawił grę i wciąż liczy się w walce o utrzymanie. Tym razem zespół trenera Artura Czerwa urwał na własnym boisku punkt Olimpiakosowi Tarnogród strzelając gola w 94 minucie

Skatepark w Łęcznej zostanie odnowiony. Za 230 tysięcy złotych

Skatepark w Łęcznej zostanie odnowiony. Za 230 tysięcy złotych 1 0

Skatepark w Łęcznej czeka duża modernizacja. Rozebrane zostaną żelbetonowe fundamenty, wykonana nowa konstrukcja nawierzchni w postaci nowej płyty. Nowy bieg będą miały schody łączące jej dwie części.

Puszcza - Górnik 2:0. Wrócili do strefy spadkowej

Puszcza - Górnik 2:0. Wrócili do strefy spadkowej 0 3

PIŁKARSKA NICE I LIGA Górnik Łęczna uległ na wyjeździe drużynie Puszczy Niepołomice 0:2 i na dwie kolejki przed zakończeniem sezonu mocno skomplikował sobie szansę na zachowanie miejsca na zapleczu Lotto Ekstraklasy

Igros – Victoria 0:2. Grali tylko 55 minut

Igros – Victoria 0:2. Grali tylko 55 minut 3 0

ZAMOJSKA KLASA OKRĘGOWA Victoria Łukowa Chmielek prowadziła po niespełna na wyjeździe 2:0 po niespełna godzinie gry z Igrosem Krasnobród, ale więcej bramek w tym meczu nie padło bo jeden z zawodników gospodarzy naruszył nietykalność arbitra

Wschodnie rysy Maryi. Wystawa artysty z Szanghaju w Chełmie

Wschodnie rysy Maryi. Wystawa artysty z Szanghaju w Chełmie 1 0

W Chełmskiej Bibliotece Publicznej można oglądać wystawę obrazów Garego Chu Kar Kui. To artysta z Szanghaju, kilka lat temu ochrzczony w kościele katolickim

Nie żyje prezes OSP w Kurowie. Pracował przy wypadku, potrącił go samochód

Nie żyje prezes OSP w Kurowie. Pracował przy wypadku, potrącił go samochód 107 3

Nie żyje Witold Drążkiewicz, prezes Ochotniczej Straży Pożarnej w Kurowie (powiat puławski). 55-letni strażak zmarł dzisiejszej nocy. Był jedną z dwóch rannych osób w sobotnim wypadku w Bogucinie, kiedy to w pracowników służby drogowej wjechał kierowca audi.

Mają długą tradycję i wyjątkowy smak. Pączki ziemniaczane z różą

Mają długą tradycję i wyjątkowy smak. Pączki ziemniaczane z różą 0 0

Pączki ziemniaczane z nadzieniem różanym w wykonaniu Urszuli Bartoszcze z Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Niedrzwicy Dużej wygrały konkursu na „Najlepszy wypiek regionalny” o Puchar Prezesa Targów Lublin. Konkurs odbył się w ramach projektu Lubelska Majówka - Festiwal Aktywności Lokalnej. Miło było w jury pracować, słodkie dania były wyjątkowo udane.

W szczerym polu uprawiał konopie. Był zaskoczony wizytą policji

W szczerym polu uprawiał konopie. Był zaskoczony wizytą policji 36 2

Kryminalni z Parczewa zlikwidowali uprawę konopii indyjskich w gminie Siemień. Na jednym z pól znaleźli ponad 30 krzaków tej rośliny.

Premiera Teatru ITP - "Niebieski Ptak"
24 maja 2018, 21:00

Premiera Teatru ITP - "Niebieski Ptak" 1 0

Co Gdzie Kiedy. W czwartek, 24 maja o godz. 21 na dziedzińcu KUL (al. Racławickie 14) odbędzie się premiera spektaklu Niebieski Ptak, będącego nową odsłoną widowiska plenerowego z 2005 roku.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium
Uwaga czytelniku!
Nie teraz Przeczytaj i wyraź zgodę

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.