Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Student z Kraśnika nagrodzony w konkursie Google

Marek Pyra z Kraśnika wspólnie z innymi studentami ze Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie stworzyli najlepszą europejską kampanię marketingową w internecie. Młodzi ludzie zajęli się reklamą szkoły tańca.
Rozstrzygnięty właśnie konkurs marketingu internetowego Google Online Marketing Challenge jest obecnie jednym z największych na świecie konkursów uniwersyteckich. W tegorocznej edycji wzięło udział 3 tys. zespołów z 65 krajów. Światowym zwycięzcą tegorocznej edycji jest zespół z Australii. Najlepszym w Europie, Afryce i na Bliskim Wschodzie okazał się zespół studentów ze Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Konkurs jest ćwiczeniem, które odbywało się w ramach zajęć na uczelni. Grupy biorące udział w konkursie otrzymały 200 USD ekwiwalentu z przeznaczeniem na reklamę w programie Google AdWords. Studenci z SGH stworzyli kampanię szkoły tańca Riviera. W składzie 5-osobowego zespołu z SGH znaleźli się: Barbara Feliszek, Aleksandra Puchta, Antoni Rościszewski, Piotr Miąskiewicz i Marek Pyra - student pochodzący z Kraśnika. 23-latek jest na 4 roku finansów i rachunkowości SGH w Warszawie. Dodatkowo studiuje też informatykę. Studenci nie od razu zdecydowali się na pracę ze szkołą tańca. – Były bardzo rożne pomysły jeśli chodzi o firmę, z którą mieliśmy współpracować. W grę wchodziła wypożyczalnia rowerów i sklep internetowy. Chcieliśmy znaleźć biznes nieszablonowy – przypomina Marek Pyra. – Ostatecznie najciekawsza wydała nam się praca szkoły tańca. Zespół z Polski, po raz kolejny okazał się bezkonkurencyjny. - Zajęcie pierwszego miejsca wśród wszystkich drużyn Starego Kontynentu drugi raz z rzędu przez kolejną grupę studentów Szkoły Głównej Handlowej jest dowodem na to, że umiejętności praktyczne i wiedza naszych studentów cały czas utrzymują się na najwyższym światowym poziomie - komentuje Marcin Dudek, wykładowca na SGH, opiekun zwycięskiego zespołu. Role jakie miał zespół były podzielone. – Dziewczyny odpowiadały za teksty reklam i kontakt z klientem. My zajmowaliśmy się stroną techniczną. Wspólnie z kolegami ustalaliśmy m.in. stawki za reklamę, wymyślaliśmy słowa kluczowe – przypomina Marek Pyra. Młodzi ludzie postawili sobie za cel przełamanie sezonowości jaka charakteryzuje zapisy do szkoły tańca Riwiera. – Osiągnęliśmy to poprzez promocję nowych styli tańca oraz dotarcie do ściśle określonych grup docelowych, takich jak narzeczeni, czy single. Z punktu widzenia systemów reklamowych Google szczególnie interesujące okazało się wykorzystanie kanału YouTube jako narzędzia promocji nowego stylu tańca Zumba – wylicza Antoni Rościszewski z zespołu SGH. Zespół miał 3 tygodnie na wdrożenie całej strategii. Następnie raport z kampanii został przesłany międzynarodowemu jury.

Podziel się
Oceń

Komentarze

ALARM 24

Masz dla nas temat?

Daj nam znać pod numerem:

+48 691 770 010

Kliknij i poinformuj nas!

Reklama

CHCESZ BYĆ NA BIEŻĄCO?

Reklama
Reklama
Reklama