KPWiK bliżej klientów
Biura Obsługi Klienta Kraśnickiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji zacznie we środę oficjalnie działać.
- 04.10.2011 17:06
– Do tej pory takie biuro funkcjonowało w strukturze organizacyjnej spółki, od około miesiąca jest już także fizycznie – tłumaczy Waldemar Dudziak, prezes KPWiK. – W biurze pracują trzy osoby. Służą pomogą m.in. w przypadku, gdyby ktoś chciał się podłączyć do sieci, przyjmują też reklamacje.
Oficjalne otwarcie biura zaplanowano na godz. 13. Wcześniej odbędzie się spotkanie z największymi odbiorcami przedsiębiorstwa.
Spółka ma też specjalną ofertę dla szkół. To jedna z okazji, aby przejrzeć się pracy tego zakładu z bliska. Szkoły mogą organizować wycieczki do KPWiK jeszcze do piątku.
Reklama













Komentarze