Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Jonathan A. Edlow, \"Zabójcza kolacja i inne zagadki medyczne”

Wydawnictwo Literackie.
Jonathan A. Edlow, \"Zabójcza kolacja i inne zagadki medyczne”
Jonathan A. Edlow, \"Zabójcza kolacja i inne zagadki medyczne” (Materiały wydawcy)
To nie jest kryminał, ani thriller. A może jednak jest? Autor pisze, że czasem nawet najlepsi lekarze nie potrafią postawić trafnej diagnozy pacjentowi, który przychodzi do nich ze swoim cierpieniem. \"W takich przypadkach lekarze zmieniają się w detektywów, a diagnoza może okazać się równie nieuchwytna, jak przestępca.Czasami niełatwo wpaść na właściwy trop dlatego, że zbyt łatwo rzuca się w oczy, jak w \"Skradzionym liście” Edgara Allana Poego” i dodaje jeszcze \"nasz mikrokosmos jest makrokosmosem bakterii, a centymetr kwadratowy powierzchni naszego ciała jest dla nich całym wszechświatem”. Książka, do której warto zajrzeć to zbiór medyczno-kryminalnych opowieści–zagadek, d których rozwiązania trzeba talentu, wiedzy, logicznego myślenia takiego, jakim mógł się poszczycić Sherlock Holmes. Nietypowe objawy, tajemnicze choroby, przypadki nieznane medycynie – to wszystko jest przedmiotem swoistego śledztwa, jakie prowadzi lekarz. Często są to dolegliwości, których zdiagnozowanie zajęło dużo czasu i jakim trudno jest zapobiegać. \"Niektóre budynki biurowe sa tak skażone, że ich użytkownicy cierpią na zespół dolegliwości zwanych zbiorczo \"syndromem chorego budynku”, które obejmują podrażnienie błony śluzowej nosa oraz krwawienie z nosa, suchość w gardle, pieczenie oczu, kłopoty z oddychaniem, uczucie przemęczenia, ból głowy itp.”. Autor nie ukrywa – wróg może zaatakować z powietrza, wody – spod prysznica czy z kąpieli, z jedzenia. Bądźcie czujni! Świetny zbiór opowieści o medycznych zagadkach. Zapowiedzi wydarzeń z regionu znajdziesz na strefaimprez.pl

Podziel się
Oceń

Komentarze

ALARM 24

Masz dla nas temat?

Daj nam znać pod numerem:

+48 691 770 010

Kliknij i poinformuj nas!

Reklama

CHCESZ BYĆ NA BIEŻĄCO?

Reklama
Reklama