Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

\"Mam zasięg tylko na balkonie\"

Czytelnik z Kraśnika: Żeby skorzystać z telefonu komórkowego muszę stać przy oknie, albo wyjść na balkon. Operator: Ten przypadek musiał być wyjątkowo pechowy.
\"Mam zasięg tylko na balkonie\"
– Od ok. miesiąca nie mam zasięgu, ani możliwości skorzystania z Internetu w telefonie w momencie, kiedy przebywam w mieszkaniu. Jak za pradawnych czasów: by móc nawiązać rozmowę trzeba podejść do okna lub wyjść na balkon – napisał do nas pan Andrzej z Kraśnika, klient sieci Plus. – Od konsultanta usłyszałem, że trwa remont nadajnika i stąd te trudności - dodaje. Mijały jednak kolejne dni, a problem nie został rozwiązany. Pan Andrzej zwrócił się więc o pomoc do \"Dziennika Wschodniego\". Niedługo później biuro prasowe Polkomtela (właściciel sieci Plus) odpisało mu, że telefon powinien działać już normalnie. Radość nie trwała jednak długo. – Myślałem, że będzie dobrze, ale nadal nie mogę korzystać z Internetu - skarży się nasz Czytelnik. - Sądząc po nikłej liczbie zgłoszeń od naszych klientów opisywany przypadek musiał być wyjątkowo pechowy. Trzeba pamiętać, że telefonia komórkowa uzależniona jest od dostępności sieci radiowej, a zjawisk ją ograniczających może być bardzo wiele i niekoniecznie spowodowanych awarią – wyjaśnia Arkadiusz Majewski z biura prasowego Polkomtela. – Słabość sygnału może być chociażby związana z ukształtowaniem terenu, typem jego zabudowy, odległością od anteny, dostępnymi zasobami na stacji bazowej, problemami ze sprzętem użytkownika czy warunkami atmosferycznymi - dodaje. Sprawa mieszkańca Kraśnika została skierowana do Departamentu Reklamacji Plusa.

Podziel się
Oceń

Komentarze

ALARM 24

Masz dla nas temat?

Daj nam znać pod numerem:

+48 691 770 010

Kliknij i poinformuj nas!

Reklama

CHCESZ BYĆ NA BIEŻĄCO?

Reklama
Reklama
Reklama