Sarah Jessica Parker: Nie jestem ikoną stylu
Sarah Jessica Parker znana z roli zakochanej w modzie Carrie Bradshaw z \"Seksu w wielkim mieście\" podkreśla, że sama nigdy nie chciała wyznaczać trendów.
- 20.11.2012 16:00

Aktorka nigdy nie była klasyczną pięknością, a jej uzależnienie od mody skończyło się wraz z latami 80. Mimo to, kobiety na całym świecie chętnie naśladują jej styl, lekkość w łączeniu elementów garderoby, modowe poczucie humoru i kobiecy wdzięk. Wraz z największą rolą życia w kultowym serialu \"Seks w wielkim mieście\" przylgnął do Carrie Bradshaw tytuł ikony stylu. Sama aktorka w tej roli się nie widzi.
\"Ikona stylu, to nie moja tożsamość. Jestem wdzięczna słysząc tak miłe opinie, ale sama widzę siebie inaczej. Myślę, że to zdrowe podejście\" - powiedziała Sarah Jessica Parker.
To jej serialowa postać, Carrie Bradshaw, z którą od lat jest utożsamiana, była typową fashionistką. Prawie wszystkie zarobione pieniądze wydawała na ubrania i dodatki od topowych projektantów. Jej kreacje i stylizacje były kopiowane nie tylko na nowojorskich ulicach. Jednak Parker także od lat niezmiennie znajduje się w czołówkach najlepiej ubranych kobiet. Na galach i uroczystościach zawsze jest perfekcyjnie wystylizowana, ale na co dzień podchodzi do mody nieco inaczej.
\"Uwielbiam piękne rzeczy i jestem zaszczycona, że mogę wypożyczać na gale cudowne suknie. Czuję się szczęściarą i prawdziwie się tym cieszę. Ale czuję, że moda zajmuje w moim życiu odpowiednie miejsce. Nie zdominowała ona mojej codzienności. Przy trójce dzieci nie mam na to czasu, wyszykować się na zakupy, kiedy w domu czeka na mnie rodzina, którą trzeba nakarmić\" - zdradziła aktorka.
Mimo to gwiazda \"Seksu w wielkim mieście\" doceniana jest właśnie za to, że na co dzień wygląda równie imponująco i ciekawie. Jej sekret? Sarah chętnie buszuje w second-handach w poszukiwaniu niepowtarzalnych ciuchów. \"Nie chodzę często na zakupy, trzymam rzeczy przez długi czas. Lubię łączyć ubrania vintage z tymi od młodych projektantów\" - zdradza Parker.(PAP Life)
Reklama












Komentarze