Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

W Chełmie powstanie Punkt Obsługi Mieszkańca

Dziś z jednymi sprawami trzeba iść do MPGK, z innymi do MPEC, a jeszcze innymi do PUM. Ale już niedługo wszystko będzie można załatwić w jednym miejscu.
Tym miejscem ma być Punkt Obsługi Mieszkańca (POM). Na wdrożenie tego pomysłu Chełm otrzymał prawie pół miliona złotych ze środków unijnych. POM ma ułatwić mieszkańcom wszelkiego rodzaju kontakty z miejskimi spółkami. Na potrzeby nowego biura wynajęty zostanie lokal i powstanie infokiosk. Zatrudnienie znajdzie tam dwóch pracowników. – Pomysł utworzenia POM miasto opracowało trzy lata temu – mówi Marcin Grel, zastępca dyrektora Wydziału Rozwoju, Promocji i Współpracy z Zagranicą UM. – Został przygotowany wniosek o dofinansowanie tego przedsięwzięcia. Właśnie dowiedzieliśmy się, że spotkał się z uznaniem. Magistrat nie podjął jeszcze decyzji w sprawie lokalizacji POM. – Na pewno będzie to centrum miasta – obiecuje Agata Fisz, prezydent Chełma. Do tej pory mieszkańcy musieli biegać po położonych na peryferiach miejskich spółkach. Teraz to się zmieni. Zdaniem dyrektora Grela nowy punkt zacznie działać już w połowie przyszłego roku.

Podziel się
Oceń

Komentarze

ALARM 24

Masz dla nas temat?

Daj nam znać pod numerem:

+48 691 770 010

Kliknij i poinformuj nas!

Reklama

CHCESZ BYĆ NA BIEŻĄCO?

Reklama

WIDEO

Reklama