Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Jedno biuro zamiast trzech dla mieszkańców Chełma

Dziś z jednymi sprawami trzeba iść do MPGK, z innymi do MPEC, a jeszcze innymi do PUM. Ale już niedługo wszystko będzie można załatwić w jednym miejscu. Tym miejscem ma być Punkt Obsługi Mieszkańca (POM). Na wdrożenie tego pomysłu Chełm otrzymał prawie pół miliona złotych ze środków unijnych.
Jedno biuro zamiast trzech dla mieszkańców Chełma
(sxc.hu)
POM ma ułatwić mieszkańcom wszelkiego rodzaju kontakty z miejskimi spółkami. Na potrzeby nowego biura wynajęty zostanie lokal i powstanie infokiosk. Zatrudnienie znajdzie tam dwóch pracowników. – Pomysł utworzenia POM miasto opracowało trzy lata temu – mówi Marcin Grel, zastępca dyrektora Wydziału Rozwoju, Promocji i Współpracy z Zagranicą UM. – Został przygotowany wniosek o dofinansowanie tego przedsięwzięcia. Właśnie dowiedzieliśmy się, że spotkał się z uznaniem. Magistrat nie podjął jeszcze decyzji w sprawie lokalizacji POM. – Na pewno będzie to centrum miasta – obiecuje Agata Fisz, prezydent Chełma. Do tej pory mieszkańcy musieli biegać po położonych na peryferiach miejskich spółkach. Teraz to się zmieni. Zdaniem dyrektora Grela nowy punkt zacznie działać już w połowie przyszłego roku.

Podziel się
Oceń

Komentarze

ALARM 24

Masz dla nas temat?

Daj nam znać pod numerem:

+48 691 770 010

Kliknij i poinformuj nas!

Reklama

CHCESZ BYĆ NA BIEŻĄCO?

Reklama

WIDEO

Reklama