Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Lubelskie: W przychodni zadrwili z RODO. Terminator, Jogi, Batman i inni na liście

Jogi, Batman, Szogun, Izaura, Masa, Skrzat – to tylko niektóre z zabawnych pseudonimów, jakie mieli otrzymać pacjenci przychodni w miejscowości Wohyń koło Radzynia, w województwie lubelskim. Chodzi o zachowanie anonimowości w związku z RODO (czyli nowego prawa o danych osobowych, które obowiązuje od 25 maja).
Lubelskie: W przychodni zadrwili z RODO. Terminator, Jogi, Batman i inni na liście
Lista pacjentów do lekarza w jednym z gabinetów po wprowadzeniu RODO. Każdy pacjent otrzymuje ksywkę i po niej jest wywoływany do lekarza. Tatuś otrzymał Jogi. Gratulacje dla pań z rejestracji - fantazji im nie brakuje.

Zdjęcie list z pseudonimami pacjentów, które miały wisieć na korytarzu przychodni zrobił wczoraj syn jednego z pacjentów i udostępnił je na swoim facebooku.

– Na czwartek tata miał wyznaczoną wizytę w przychodni. Pojechałem z nim na miejsce. Musieliśmy chwilę poczekać na korytarzu, bo w gabinecie był akurat pacjent. W pewnym momencie zobaczyłem, że na ścianie wiszą jakieś dziwne listy m.in. z postaciami takimi jak Jogi, Batman, Gandalf czy Skrzat. Na początku myślałem, że przychodnia zrobiła to z myślą o dzieciach – opowiada Zbigniew Mackiewicz.

– Zapytałem w rejestracji o co chodzi i okazało się, że ze względu na przepisy prawne nie mogą umieszczać imion i nazwisk pacjentów, że to musi być anonimowe, dlatego używają pseudonimów. Podeszliśmy do tego z tatą bardzo humorystycznie, mimo że tata ma 90 lat i dostał pseudnomim Jogi.

Dodaje, że pseudonimy były używane tylko na listach. – Lekarz wzywając tatę do gabinetu powiedział tylko „Zapraszam” – zaznacza pan Zbigniew. – Nie mniej jednak należałoby skrytykować same przepisy, które wymuszają na pochodniach takie działania.

Powiązane galerie zdjęć:


Podziel się
Oceń

Komentarze

ALARM 24

Masz dla nas temat?

Daj nam znać pod numerem:

+48 691 770 010

Kliknij i poinformuj nas!

Reklama

CHCESZ BYĆ NA BIEŻĄCO?

Reklama
Reklama
Reklama