Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Lidl otwiera nowy sklep w Lublinie. To już 16. placówka sieci w mieście

Lidl Polska rozbudowuje swoją sieć w Lublinie. W najbliższy czwartek, 27 listopada, o godzinie 6:00 ruszy nowy sklep przy ul. Abramowickiej 65. To już szesnasta placówka tej sieci w mieście.
Lidl otwiera nowy sklep w Lublinie. To już 16. placówka sieci w mieście

Autor: DW/archiwum

Nowy obiekt oferuje ok. 1500 mkw. powierzchni handlowej oraz parking z 94 miejscami postojowymi. Zatrudnienie znalazły w nim 23 osoby. W dniu otwarcia na klientów czekać będzie poczęstunek, degustacja kawy oraz specjalne promocje.

– Jako Lidl Polska rozwijamy sieć naszych sklepów, zapewniając szeroką gamę produktów wysokiej jakości w niskich cenach, wyprodukowanych w sposób zrównoważony. Ponadto, zachęcamy do pobierania naszej bezpłatnej aplikacji Lidl Plus, dzięki której klienci mogą korzystać z dodatkowych kuponów, akcji promocyjnych oraz opcji płatności mobilnej Lidl Pay. Cieszymy się, że otwierając nowe placówki, tworzymy jednocześnie nowe miejsca pracy dla lokalnych społeczności. Lidl Polska, jako odpowiedzialny pracodawca, zapewnia swoim pracownikom atrakcyjne i jedne z najwyższych wynagrodzeń w handlu, szeroki pakiet benefitów pozapłacowych oraz możliwość rozwoju zawodowego – podsumowuje Aleksandra Robaszkiewicz, Dyrektorka ds. Corporate Affairs i CSR w Lidl Polska.

Sklep będzie czynny od poniedziałku do soboty w godzinach 6:00–22:00, a w niedziele handlowe od 8:00 do 20:00.

Ekologiczne rozwiązania

W placówce zastosowano energooszczędne oświetlenie LED, odzysk ciepła z lad chłodniczych oraz ogrzewanie
za pomocą pomp ciepła. Dostępny będzie również butelkomat przyjmujący plastikowe butelki PET i metalowe puszki, a przed sklepem powstała stacja ładowania aut elektrycznych.

Co znajdą klienci?

Na półkach nie zabraknie świeżych owoców i warzyw z „Ryneczku Lidla”, pieczywa z „Piekarni Lidla”, produktów marek takich jak „Pikok”, „Pilos”, „Cien” oraz szerokiej gamy artykułów z „Strefy Wege”. W ofercie znajdą się także ubrania i produkty przemysłowe w niskich cenach.

Lidl podkreśla, że współpracuje z wieloma polskimi producentami - od dużych firm po mniejszych, lokalnych dostawców. I zawsze, gdy to możliwe, stawia na produkty krajowe.

Świąteczna kampania

Nowej placówce towarzyszy również tegoroczna kampania marki „Opłaca się świętować każdego dnia”, prowadzona w 31 krajach. W jej centrum znajduje się idea codziennej życzliwości, odpowiedzialności społecznej oraz promocji świadomego odżywiania.

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Komentarze

ALARM 24

Masz dla nas temat?

Daj nam znać pod numerem:

+48 691 770 010

Kliknij i poinformuj nas!

Reklama

CHCESZ BYĆ NA BIEŻĄCO?

Reklama
Reklama

WIDEO

Reklama