Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Kolejne oszustwo \"na kartę”

Sposób niby nie jest nowy, ale, niestety, ciągle skuteczny. Do jednego ze sklepów zadzwonił mężczyzna. Kobiecie, która odebrała telefon, przedstawił się jako pracownik firmy windykacyjnej.
- Powiedział, że terminal do doładowywania kart zablokował się z powodu przeprowadzenia błędnej operacji. Zapewnił też, że doradzi, jak zlikwidować ten problem - mówi Marzena Skiba, rzecznik prasowy krasnostawskiej policji. - Polecił pracownicy sklepu wprowadzić do terminala podane przez niego numery. Pracownica tak właśnie zrobiła. Zanim właściciel sklepu skontaktował się z firmą obsługującą terminale, oszust zdążył doładować dziewięć kart. Właściciel stracił tym samym ponad tysiąc złotych. Oszusta nie udało się jeszcze namierzyć.

Podziel się
Oceń

Komentarze

ALARM 24

Masz dla nas temat?

Daj nam znać pod numerem:

+48 691 770 010

Kliknij i poinformuj nas!

Reklama

CHCESZ BYĆ NA BIEŻĄCO?

Reklama
Reklama
Reklama