Pracownik Działu Obsługi Klienta (1/2, ¾ lub pełny wymiar etatu)
O stanowisku: Jako Pracownik Działu Obsługi Klienta będziesz znajdował rozwiązania problemów, z jakimi zwracają się nasi Klienci oraz będziesz dbał o budowanie z nimi dobrych, długotrwałych relacji. To w znacznej mierze Ty będziesz sprawiać, że nasi Klienci będą wychodzili z przekonaniem, że zawsze mogą liczyć na naszą pomoc. Główne zadania:
doradzanie i poszukiwanie rozwiązań w sprawach zgłaszanych przez Klientów, rozpatrywanie reklamacji, obsługiwanie płatności,
przestrzeganie procedur związanych z obrotem gotówką tak, by zapewniać bezpieczeństwo w tym względzie,
proponowanie najlepszych rozwiązań dotyczących produktów, usług i oferty IKEA,
współpraca z partnerami zewnętrznymi w zakresie transportu, montażu i serwisu naszych produktów.
Oferujemy
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
program lojalnościowy Tack!
opiekę medyczną dla pracowników IKEA oraz ich rodzin
system kafeteryjny (w tym np. kartę MultiSport)
ubezpieczenie NWW oraz plan emerytalny
nagrody jubileuszowe, prezenty okolicznościowe, imprezy okolicznościowe
Autor: IKEA
