Specjalista ds. jakości (praca w wymiarze ¾ etatu lub pełny etat)
O stanowisku: Jako Specjalista ds. Jakości będziesz mieć okazję proaktywnie współpracować z różnymi działami oraz wspierać potencjalne ulepszenia w zakresie jakości kojarzonej z produktami IKEA. Będziesz mieć wpływ na budowanie zaufania do najwyższej jakości produktów sprzedawanych w sklepie. Główne zadania:
analizowanie i raportowanie reklamacji związanych z jakością produktów, zgłaszanych przez klientówi pracowników sklepu IKEA,
koordynowanie właściwego przepływu informacji dotyczących problemów jakościowych w sklepie,
wstrzymywanie i rejestrowanie towarów z potencjalnymi wadami jakościowymi, tworzenie raportów,
minimalizowanie kosztów poprzez redukowanie liczby zwrotów oraz odzyskiwanie towaru do ponownej sprzedaży,
obsługa towarów reklamowanych ze względu na jakość zgodnie z procedurami społecznymi i środowiskowymi, regulaminami, rutynami,
budowanie świadomości oraz nadzór nad przestrzeganiem zasad dotyczących jakości produktów w sklepie.
Oferujemy
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
program lojalnościowy Tack!,
opiekę medyczną dla pracowników IKEA oraz ich rodzin,
system kafeteryjny (w tym np. kartę MultiSport),
ubezpieczenie NWW oraz plan emerytalny,
nagrody jubileuszowe, prezenty okolicznościowe, imprezy okolicznościowe.
Autor: IKEA
