
Dzięki tym urządzeniom, dokładność wyważania jest nawet większa, niż w przypadku fabrycznie wyważanych zespołów wirujących turbosprężarki. Posiadamy wyważarkę niskoobrotową TB Comfort oraz wysokoobrotową TB Sonio. Ponadto, do pomiarów i regulacji zmiennej geometrii turbosprężarki (VNT), sterownikami elektronicznymi, oraz elektroniczny zawór REA, używamy profesjonalnych i rekomendowanych przez firmę Schenck urządzeń: REDAT GateTest - 3 oraz ATD-1. Dzięki tym urządzeniom, jesteśmy w stanie dokonać regulacji zmiennej geometrii i sterowników elektronicznych tak, aby odpowiadały fabrycznie nowym turbosprężarkom. W procesie czyszczenia turbosprężarek, wykorzystujemy myjki wysokociśnieniowe TURBOClean, myjkę ultradźwiękową oraz specjalistyczne piaskarki niemieckiej firmy AUER. My nie tylko naprawiamy turbosprężarkę, ale również szukamy możliwej przyczyny jej uszkodzenia oraz informujemy o tym klienta. Poniżej prezentujemy mocno skrócony proces regeneracji turbosprężarki.1. Odbiór uszkodzonej turbosprężarki oraz utworzenie nowego zlecenia.
2. Rozbiórka turbosprężarki oraz wstępne oględziny części.
3. Czyszczenie elementów turbosprężarki w myjkach wysokociśnieniowych.
4. Piaskowanie poszczególnych elementów, które nadają się do ponownego użycia.
5. Wyważanie wałka na wyważarce TB Comfort.
6. Następnie wyważanie wałka z kołem kompresji na TB Comfort.
7. Złożenie rdzenia turbosprężarki na częściach najwyższej jakości.
8. Po złożeniu rdzenia turbosprężarki następuje doważanie go na TB Sonio (generowany jest protokół).
9. Złożenie turbosprężarki.
10. Badanie i regulacja zmiennej geometrii, sterownika elektronicznego bądź zaworu upustowego, za pomocą urządzeń REDAT GateTest - 3 oraz ATD-1.
11. Wydanie klientowi.
Jak widać, jest to bardzo krótko opisany przebieg regeneracji turbosprężarki.
Cały proces regeneracji turbosprężarki można zobaczyć na naszej stronie www.regeneracja-turbosprezarek.pl.
Wszystkie turbosprężarki objęte są 12-miesięczną gwarancją bez limitu przejechanych kilometrów.
















Komentarze