Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Jabłko w logo. Opole Lubelskie będzie mieć swoją markę

Na ostatniej sesji radni przegłosowali uchwałę otwierającą drzwi do stworzenia marki gminy Opole Lubelskie. Gotowa jest już strategia, logotyp i hasło promocyjne.
Jabłko w logo. Opole Lubelskie będzie mieć swoją markę
Autorką strategii jest Agnieszka Smreczyńska-Gąbka. - Opole Lubelskie w latach 2007-2014 dokonało ogromnego wysiłku. Praktycznie we wszystkich sferach funkcjonowania miasta i gminy poprawiono infrastrukturę. Zadaniem naszej strategii jest uporządkowanie skojarzeń związanych z Opolem Lubelskim - mówi Agnieszka Smreczyńska-Gąbka.

Tą cechą mają być sady owocowe oraz związany z nimi przemysł przetwórczy.

Obok opracowania strategii gmina zleciła zaprojektowanie nowego logotypu wraz hasłem promocyjnym i księgą znaku. Za projekt graficzny odpowiedzialna jest Magdalena Ostapiuk, absolwentka Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu.

Nowe logo składa się z trzech elementów - charakterystycznego znacznika z map internetowych oraz wpisanego w niego owocu jabłka i hasła "Owocne inwestycje”. Owoc jest tutaj symbolem bogactwa i urodzaju. Podkreśla także sadownictwo i przetwórstwo, jako podstawę lokalnej gospodarki.

- W dalszej kolejności, do czerwca, chcemy przygotować system identyfikacji wizualnej Urzędu Miejskiego w oparciu o ten logotyp, wydać publikacje promocyjne, zaprojektować i wykonać nowe witacze przy drogach wjazdowych na teren gminy, wyprodukować dwa filmy reklamowe, teledysk muzyczny, który powstanie na terenie naszej gminy, i kupić gadżety promocyjne - wylicza Dariusz Wróbel, burmistrz Opola Lubelskiego.
Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Komentarze

ALARM 24

Masz dla nas temat?

Daj nam znać pod numerem:

+48 691 770 010

Kliknij i poinformuj nas!

Reklama

CHCESZ BYĆ NA BIEŻĄCO?

Reklama
Reklama
Reklama