Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama Wojewódzki Urząd Pracy

Call center w bibliotece. Będzie 50 miejsc pracy

Na trzecie piętro Chełmskiej Biblioteki Publicznej wprowadzi się zespół infolinii Polskiego Funduszu Rozwoju. Na ponad 400 metrach kwadratowych trwają już remonty i modernizacje. Wkrótce ruszy rekrutacja
Call center w bibliotece. Będzie 50 miejsc pracy
W bibliotece trwają już przygotowania do otwarcia centrum obsługi telefonicznej Prywatnych Planów Kapitałowych

Autor: Wojciech Zakrzewski

Kto może zgłosić się do pracy? Pożądany profil pracownika to osoba posiadająca co najmniej średnie wykształcenie oraz doświadczenie w branży finansowej, nie bojąca się nowych technologii, otwarta na zmieniający się rynek, sposoby i preferencje klientów w zakresie komunikacji, a także posiadająca umiejętność budowania dobrych relacji – zachęca przyszły pracodawca PFR.

Call center w chełmskiej bibliotece to efekt realizacji rządowego programu Pracowniczych Planów Kapitałowych, którego PFR jest koordynatorem. Od 2020 roku PPK – program prywatnego, pracowniczego oszczędzania na cele emerytalne – obejmie kolejne dziesiątki tysięcy pracodawców i w sumie ponad 11 mln pracowników.

Chełmskie centrum doradztwa ma im dać wysokiej jakości merytoryczną i praktyczną pomoc we wprowadzaniu PPK. Infolinia działa w tej chwili pod numerem 800 775 775, a informacje na temat programu dostępne są na stronie www.mojeppk.pl. Centrum będzie także wspierać działania i projekty prowadzone przez spółki z Grupy PFR.

Inwestycja oznacza 50 nowych miejsc pracy. Porozumienie dotyczące realizacji inwestycji ogłosili wczoraj Paweł Borys, prezes PFR oraz Jakub Banaszek, prezydent Chełma.

– Chełm okazał się najlepszy spośród kilku ośrodków, które braliśmy pod uwagę. O wyborze zdecydowało również zaangażowanie władz miasta, które pomagały w organizacji nowoczesnych miejsc pracy. Jestem pewien, że nowe centrum przyczyni się do efektywnego i skutecznego wprowadzania PPK, a także pomoże nam w realizacji innych przedsięwzięć zmierzających do rozwoju polskiej gospodarki – powiedział Paweł Borys.

Zadaniem pracowników centrum obsługi klienta PFR będzie kompleksowa obsługa telefoniczna klientów, udzielanie informacji, aktualizacja danych teleadresowych, przyjmowanie reklamacji, umawianie na konferencje, szkolenia otwarte czy badania rynku, a także obsługa korespondencji poprzez e-mail, formularz www lub czat.

– To szereg korzyści – mówił o inwestycji prezydent Banaszek. – Podniesienie prestiżu miasta, poprawa sytuacji na rynku pracy oraz argument do zatrzymania młodych, wykształconych ludzi w Chełmie.


Podziel się
Oceń

Komentarze

ALARM 24

Masz dla nas temat?

Daj nam znać pod numerem:

+48 691 770 010

Kliknij i poinformuj nas!

Reklama

CHCESZ BYĆ NA BIEŻĄCO?

Reklama
Reklama
Reklama