Ostatni, 32–kilometrowy odcinek będzie posiadał dwie jezdnie z dwoma pasami ruchu, a także rezerwę na dobudowę trzeciego pasa. – Zadaniem projektanta będzie wykonanie projektu budowlanego wraz z uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej – zaznacza Małgorzata Tarnowska z Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.
Najtańszą ofertę – 9,8 mln zł złożyła firma Mosty Gdańsk, a najdroższą – 35,5 mln zł – Mosty Katowice. Tymczasem, kosztorys inwestorski to 34,8 mln zł.
Zgodnie z planami GDDKiA, umowa ze zwycięzcą przetargu podpisana zostanie w marcu tego roku. Z kolei, dokumentacja ma być gotowa jesienią 2023 roku.
Przypomnijmy, że 63–kilometrową trasę z Siedlec do Białej Podlaskiej GDDKiA podzieliła na cztery odcinki. Pierwszy przetarg rozpisano na 19–kilometrowy fragment z Siedlec do gminy Zbuczyn.
– Najniższą ofertę na kwotę 699 894 878,60 zł złożyła firma Strabag – przekazał niedawno Szymon Piechowiak rzecznik GDDKiA.
Jeśli nie będzie odwołań, drogowcy podpiszą umowę z wykonawcą na ten docinek w kwietniu. Firma do grudnia przyszłego roku będzie mieć czas na zakończenie prac projektowych i wystąpienie o pozwolenie na budowę. Prace mają potrwać do końca 2024 roku.














Komentarze