Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Urząd Miasta w Lublinie przypomina: załatwiajmy sprawy zdalnie

O możliwości elektronicznego załatwiania spraw związanych z podatkami lokalnymi przypomina Urząd Miasta Lublin.
Urząd Miasta w Lublinie przypomina: załatwiajmy sprawy zdalnie

Autor: zdjęcie ilustracyjne

Podatnicy mogą być np. informowani poprzez sms lub mail o niezapłaconej racie podatku od nieruchomości, od środków transportowych, podatku leśnego lub rolnego. Aby dostawać takie powiadomienie trzeba wypełnić druk (papierowy lub poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą) i przesłać go pocztą lub zanieść do jednego z Biur Obsługi Mieszkańców. Wniosku nie można wysłać mailem.

Poprzez system ePUAP można odebrać decyzję podatkową (a także inne pisma urzędowe), ale do tego potrzebny jest profil zaufany. Można go założyć np. poprzez swoje konto w bankowości elektronicznej.

Podatki i opłaty lokalne można uiszczać poprzez system Urzędu Miasta dostępny na stronie plip.lublin.eu. Obsługuje on również sprawy (sprawdzenie stanu zobowiązań i wniesienie opłaty) związane z opłatami za wywóz odpadów, użytkowanie wieczyste lub najem.


Podziel się
Oceń

Komentarze

ALARM 24

Masz dla nas temat?

Daj nam znać pod numerem:

+48 691 770 010

Kliknij i poinformuj nas!

Reklama

CHCESZ BYĆ NA BIEŻĄCO?

Reklama
Reklama