Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Mustanga trzeba ujeżdżać

Sebastian Wójcik ze Świdnika z korony Toru Lublin obserwował, jak wielkie ciemne mustangi z rykiem silników sunęły po wijącej się nitce asfaltu. Tuż obok stał jego własny, model kabrio z 1968 roku. Tylko stał, bo żal by było klasyka szargać po torze.
Mustang to typowy amerykański muscle car. Jego produkcja zaczęła się w 1964 roku. Samochód był kierowany głównie dla ludzi młodych, więc było potrzebne coś, co symbolizuje wolność i nieskrępowanie, a jednocześnie siłę. Symbolem takim stał się mustang – dziki koń z prerii Ameryki Północnej. John Najjar, projektant pierwszego modelu, był wielkim miłośnikiem myśliwca P-51 Mustang z okresu II Wojny Światowej. Logo Mustanga to galopujący koń na tle czerwonych, białych i niebieskich pasków symbolizujących Stany Zjednoczone i amerykańskie korzenie.

Powiązane galerie zdjęć:

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Komentarze

ALARM 24

Masz dla nas temat?

Daj nam znać pod numerem:

+48 691 770 010

Kliknij i poinformuj nas!

Reklama

CHCESZ BYĆ NA BIEŻĄCO?

Reklama
Reklama
Reklama