Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Wymarzone fuchy studentów

Każdy student chce pracować w rozpoznawalnej firmie, ponieważ – jak większość sądzi – zarobki są adekwatne do poziomu renomy. Dlatego wybierając pracę młodzi ludzie zwracają uwagę na kasę, sukces i prestiż. Oraz te firmy, które wygrywają w rankingach najlepszych pracodawców.
Firmy, w których student może pracować, jest całe mnóstwo. Problem pojawia się, gdy trzeba wybrać tę, która oferuje najlepsze warunki. Skąd o tym wiedzieć? Niekoniecznie od znajomych lub z folderów reklamowych, ale z rankingów firm uważanych za najbardziej pożądane. Jeszcze kilka lat temu podobny ranking robił jedynie AIESEC. Realne marzenia Które firmy najczęściej pojawiają się w zestawieniach? Jak można się spodziewać, są to przede wszystkim największe i najbardziej rozpoznawalne marki w danych branżach. Np. Accenture, Danone, Jeronimo Martins, Unilever, McDonald\'s, Google, Microsoft, Mars, Pepsi, Deloitte, Procter & Gamble, KPMG, PricewaterhouseCoopers, Budimex, PKO BP, Ernst & Young, ING Bank Śląski, Toyota, Nestle, Coca-Cola. Studenci doceniają także to, że międzynarodowe korporacje o nich dbają. – Marka pracodawcy w dzisiejszych czasach zyskuje na znaczeniu. Zarządzanie talentami wewnątrz firmy oraz pozyskiwanie dobrych studentów świadczy o konkurencyjności całego przedsiębiorstwa. Dlatego dobrze opracowana strategia komunikacyjna stanowi podstawę sukcesu wizerunku pracodawcy. Powodzeniem cieszą się przede wszystkim strony internetowe – zakładka \"kariera”, reklamy internetowe na stronach rekrutacyjnych i reklamy w mediach drukowanych. Studenci bardzo uważnie obserwują markę, miejsce pracy, wynagrodzenie, a także samych pracowników swojego przyszłego pracodawcy. Co istotne, firmy doskonale o tym wiedzą. – Bardzo uważnie badamy, co o naszej firmie sądzą studenci. Przyglądamy się rankingom, bacznie analizujemy opinie studentów podczas spotkań na uczelniach lub szkoleń w naszej firmie – zdradza Krzysztof Kwiecień, szef HR w firmie Deloitte.

Podziel się
Oceń

Komentarze

ALARM 24

Masz dla nas temat?

Daj nam znać pod numerem:

+48 691 770 010

Kliknij i poinformuj nas!

Reklama

CHCESZ BYĆ NA BIEŻĄCO?

Reklama
Reklama
Reklama