Reklama

1. Organizator konkursu.
Media Regionalne Sp. z o.o. Oddział w Lublinie, ul. Staszica 20, 20–081 Lublin (dalej „Organizator”).
2. Konkurs obejmuje okres od 3 grudnia do 3 lutego 2011 r.
3. Prawo do udziału w Konkursie przysługuje pełnoletnim osobom fizycznym, z wyłączeniem:
Pracowników Organizatora oraz ich rodzin; Członków jury oraz ich rodzin;
4. Nadesłanie zgłoszeń i zdjęć dzieci do Organizatora oznacza akceptację warunków niniejszego Regulaminu.
1. Do plebiscytu można zgłosić kandydatkę lub kandydata, którzy spełniają następujące warunki: wiek od 3 lat (36 miesięcy) do 9 lat – w dniu zgłoszenia.
2. Zgłoszenia i zdjęcia dzieci mogą być składane w formie tradycyjnej lub wysyłane w wersji elektronicznej na adres [email protected]
3. Wszystkie zdjęcia zgłoszonych do plebiscytu dzieci opublikujemy w Dzienniku Wschodnim oraz na portalu dziennikwschodni.pl w zakładce www.dziennikwschodni.pl/dzieciakizklasa O kolejności publikacji zdjęć decyduje kolejność ich wpływania.
4. Zgłoszenia należy przysyłać lub dostarczyć osobiście na adres Dziennik Wschodni, ul. Staszica 20, 20–081Lublin, z dopiskiem na kopercie „Przebojowe Dzieciaki”.
5. Zgłoszenie powinno zawierać: zdjęcie, imię i nazwisko dziecka, wiek, klika słów o nim, imię i nazwisko rodzica lub opiekuna, adres i numer telefonu.
6. Każdy czytelnik ma prawo zgłosić dowolną liczbę kandydatów do plebiscytu.
7. Każdy czytelnik w głosowaniu może przesłać dowolną liczbę SMS-ów na jednego kandydata.
8. Nadawca SMS-a staje się automatycznie uczestnikiem Plebiscytu.
9. Wysłanie przez Użytkownika wiadomości SMS na zasadach określonych w niniejszym regulaminie jest równoznaczne ze złożeniem przez niego oświadczenia, iż wyraża on zgodę na postanowienia niniejszego Regulaminu.
10. Z jednego telefonu można przesłać dowolną liczbę SMS-ów na dowolnego kandydata.
11. SMS-y przesłane po zakończeniu głosowania (po godzinie 24.00 w ostatnim dniu głosowania) nie zostaną uznane.
12. Uczestnik plebiscytu poprzez wysłanie SMS-a z głosem na wybraną opcję zamawia wiadomość informacyjno-reklamową sponsora plebiscytu i lub partnerów reklamowych organizatora. Uczestnik plebiscytu poprzez wysłanie SMS-a z głosem na wybraną osobę, zamawia wiadomość informacyjno-reklamową sponsora plebiscytu i/lub partnerów reklamowych organizatora. Wysyłanie wiadomości może być zablokowane po wysłaniu e-maila na adres [email protected] . W treści maila należy podać swój nr telefonu i zgłosić prośbę odnośnie usunięcia tego nr z bazy. Numery telefonów osób biorących udział w głosowaniu SMS-owym będą przechowywane w celach marketingowych przez firmę M2A Sp. z o.o.
13. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne nieprawidłowości w połączeniach telefonicznych (w tym SMS-owych) i za przypadki wykonania połączeń przez osoby nieuprawnione oraz za błędne treści SMS. Organizator nie będzie weryfikował danych wskazanych przez osobę biorącą udział w Plebiscycie z danymi abonenta telefonu komórkowego, z którego wykonane zostało połączenie. Organizator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wszelkie nieprawidłowości powstałe w powyższym zakresie.
14. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za problemy w funkcjonowaniu Plebiscytu, jeżeli nastąpiły one wskutek zdarzeń, których Organizator przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie przewidzieć lub, którym nie mógł zapobiec, w szczególności w przypadku problemów związanych ze zdarzeniami losowymi o charakterze siły wyższej, udział w Plebiscycie niezgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu i szkody tym spowodowane, przerwy w funkcjonowaniu Plebiscytu zaistniałe z przyczyn technicznych (np. konserwacja, przegląd, wymiana sprzętu) lub niezależnych od Organizatora, nie doręczenie nagrody spowodowane nie przesłaniem bądź przesłaniem przez Uczestnika błędnych danych osobowych niezbędnych do doręczenia nagrody.
15. W przypadku awarii systemu obsługującego ruch SMS nie zależnej od Organizatora Organizator zastrzega sobie możliwość zweryfikowania wyników głosowania i ich ponownego przeliczenia.
16. Interpretacja regulaminu należy do organizatora plebiscytu i jest ostateczna.
17. Przesunięciu mogą ulec terminy głosowania SMS-ami.
18. O ewentualnych zmianach terminów głosowania Organizator poinformuje na łamach Dziennika Wschodniego oraz na stronie dziennikwschodni.pl
19. Zaplecze techniczne usług SMS zapewnia firma Mobile Marketing Alliance, właściciel systemu Cumulus.
W plebiscycie nagrodzone zostaną dzieci, które zdobyły największą liczbę głosów.
Ponadto komisja konkursowa przyzna własne nagrody, biorąc pod uwagę treść wypełnionej ankiety i oryginalność dzieci. O tym, komu przypadnie dodatkowa nagroda zdecydują członkowie komisji, w skład, której wejdą również przedstawiciele sponsorów i partnerów plebiscytu. Z posiedzenia komisji spisany zostanie protokół. Wyniki obrad komisji zostaną opublikowane na łamach Dziennika Wschodniego oraz portalu dziennikwschodni.pl nie później niż 3.lutego 2012 r.
- Podczas gali finałowej zwycięzcy otrzymają nagrody, a wszyscy uczestnicy otrzymają dyplomy,
- Na podstawie Art. 30. 1. Pkt 2. ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (tekst jednolity - Dz.U. z 2000, Nr 14, poz. 176 z poźn. zm.) od uzyskanych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dochodów (przychodów) z tytułu wygranych w konkursach, grach i zakładach wzajemnych lub nagród związanych ze sprzedażą premiową, pobiera się zryczałtowany podatek dochodowy w wysokości 10% wartości wygranej lub nagrody. Koszty tego podatku ponosi zwycięzca. Wygrane o wartości nieprzekraczającej kwoty ustalonej na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy z dnia 26 lipca 1991 roku o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz.U. z 2000, Nr 14, poz. 176 z poźn. zmianami) są wolne od podatku dochodowego.
Wszelkie reklamacje dotyczące przebiegu konkursu powinny być sporządzone przez uczestników Konkursu na piśmie i przesłane pod adres: Media Regionalne Sp. z o.o. Oddział w Rzeszowie ul. Unii Lubelskiej 3, 35-016 Rzeszów. Reklamacje można składać przez czas trwania Konkursu, nie później jednak niż w ciągu 7 dni od ostatecznej daty wydania nagród Zwycięzcom. O terminie złożenia reklamacji tj. o wpłynięciu jej do Organizatora, decyduje data stempla pocztowego. Reklamacje, które wpłyną po tym terminie, nie będą rozpatrywane. Organizator rozpatruje prawidłowo złożoną reklamację niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 7 dni od daty otrzymania reklamacji. Decyzja Organizatora w przedmiocie rozpatrzenia reklamacji jest ostateczna i wiążąca. Zainteresowani zostaną powiadomieni o wyniku rozpatrzenia reklamacji najpóźniej w ciągu 7 dni od daty rozpatrzenia.
1. Media Regionalne Sp. z o.o. (z siedzibą w Warszawie, ul. Prosta 51) jest administratorem bazy danych osobowych. Udostępniane dane są chronione zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.). Udostępniający ma prawo do wglądu, zmiany i usunięcia danych osobowych z bazy spółki Media Regionalne. Udostępnianie danych jest dobrowolne. Jednakże nie podanie danych osobowych niezbędnych do kontaktu lub weryfikacji osób nagrodzonych w plebiscycie może prowadzić do odmowy przyznania prawa do nagrody lub odmowy jej wydania.
2. Dane osobowe uczestników plebiscytu są przetwarzane przez Organizatora wyłącznie w celu i zakresie niezbędnym dla przeprowadzenia głosowania, to jest w celu identyfikacji uczestnika Plebiscytu, wydania nagród i ewentualnie publicznego podania imienia, nazwiska i miejscowości zamieszkania osób nagrodzonych, nie dłużej niż przez okres przeprowadzania Plebiscytu i do przedawnienia ewentualnych roszczeń.
3. Organizator będzie przechowywał dane osobowe w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zabezpieczy je przed udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem ustawy oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.
4. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do publikowania danych osobowych, zdjęć i innych informacji o zwycięzcach Plebiscytu jak również wywiadów z nimi na łamach prasy, radia w Internecie oraz telewizji, za co nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie.
Reklama












Komentarze