Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Nowa twarz lublina

Nowy silnik, nowy przód i tył oraz lepiej wyposażone wnętrze - oto główne zmiany w zmodernizowanym lublinie. Dziś samochód jedzie do Niemiec na badania homologacyjne.
Odmłodzony samochód przygotował Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Intrall Polska. - Wprowadziliśmy kilkadziesiąt zmian - mówi Jan Wielgus, dyrektor ośrodka. - Nowy silnik - 2,8-litrowy diesel i skrzynia biegów pochodzą z iveco. Lublin z nowym motorem jeździ cicho i szybko. Może rozpędzić się do ponad 140 km/h, przy zużyciu 10 litrów na 100 km. Ale uwaga: jednostka napędowa iveco będzie montowana na życzenie klienta, bo podstawowym silnikiem lublina będzie nadal turbodiesel z Andrychowa. Auto ma też nową atrapę i światła. Z tyłu zamontowano lampy diodowe. Zmieniono mechanizm mocowania tylnych drzwi i teraz można je otwierać o 270 stopni, blokując na boku samochodu. Pojawiły się czujniki cofania oraz asferyczne lusterka boczne z wbudowanymi kierunkowskazami. Całość uzupełnia nowa tapicerka, elektrycznie otwierane szyby oraz trzypunktowe pasy bezpieczeństwa. W przyszłości będzie jeszcze ABS oraz poduszki powietrzne. Jeśli nowy lublin przejdzie pomyślnie badania w Niemczech, automatycznie dostanie przepustkę na wszystkie rynki Unii Europejskiej. Już dziś niemiecki diler Intralla prognozuje znaczącą sprzedaż lublinów w Niemczech, Austrii oraz Szwajcarii. Producent zapowiada premierę handlową odnowionego lublina na początek kwietnia. Wtedy też zostanie podana cena samochodu.
Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Komentarze

ALARM 24

Masz dla nas temat?

Daj nam znać pod numerem:

+48 691 770 010

Kliknij i poinformuj nas!

Reklama

CHCESZ BYĆ NA BIEŻĄCO?

Reklama
Reklama
Reklama