Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Pierścionek na Święto Zmarłych

Biżuterię ze skremowanych prochów będzie można zamawiać na Lubelszczyźnie. O sprawie rozmawiamy z Tomaszem Salskim, właścicielem firmy pogrzebowej \"Klepsydra” z Łodzi
• Skąd pomysł? - Na targach funeralnych w Paryżu poznaliśmy ofertę amerykańskiej firmy \"Life Gem”, która proponuje takie usługi. • Jak to się odbywa? - Po kremacji wydziela się 1/12 część prochów i wraz z aktem zgonu wysyła do Stanów. Z prochu wydziela się tam węgiel, z węgla robi się grafit, z grafitu diament. • Taki do pierścionków? - Diament zostaje przesłany do Antwerpii, po oszlifowaniu oprawiony wedle życzenia rodziny zmarłego. Do diamentu firma dołącza certyfikat. Można wybrać kolor. • Skąd wiadomo, że w diamencie są rzeczywiście doczesne szczątki? - Rodzina dostaje login i hasło do strony internetowej, gdzie na żywo może obserwować, jak powstaje diament pamięci. • Ma pan już zamówienia? - Mam chętnych. Ale czekamy jeszcze na pokazowe pierścionki i profesjonalne katalogi w języku polskim. Powinny przyjść do końca miesiąca. Klient musi zobaczyć, za co płaci. • Będzie pan trzymał w firmie pierścionki ze zmarłymi? - Skąd. To będą cyrkonie. Chodzi o to, żeby pokazać formę biżuterii, bo będą także wisiorki. •Ile to kosztuje? - Od czterech do dwudziestu tysięcy euro. Ze względu na kolejkę czeka się sześć miesięcy. • To jest legalne? - Jeśli taka będzie wola w testamencie, to tak. • Co na to Kościół? - Kościół mówi, że jak ktoś ma pieniądze, to czemu nie. • Czy macie wyłączność na całą Polskę? - Tak, ale nie damy rady obsłużyć wszystkich. Na nasz wniosek firma \"Life Gem” wybrała swoich przedstawicieli. • Co z Lubelszczyzną? - Tu także wybrała konkretną firmę. Jeszcze nie mogę powiedzieć, kto to będzie. Lubelski przedstawiciel dowie się wszystkiego 24 listopada. Rozmawiał
Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Komentarze

ALARM 24

Masz dla nas temat?

Daj nam znać pod numerem:

+48 691 770 010

Kliknij i poinformuj nas!

Reklama

CHCESZ BYĆ NA BIEŻĄCO?

Reklama
Reklama
Reklama