Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Kraj Świat

9 maja 2022 r.
12:57

Protest w Warszawie, doszło do przepychanek. Ambasador Rosji oblany czerwoną farbą

Autor: Zdjęcie autora kyku
199 21 A A
(fot. Screen z Twittera)

Ambasador Rosji w Warszawie Siergiej Andriejew próbował złożyć kwiaty na cmentarzu Żołnierzy Radzieckich w Warszawie. Jednak na drodze stanęli mu demonstranci, którzy wyrwali mu z rąk wieniec i oblali czerwoną farbą

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować

9 maja w Rosji obchodzony jest Dzień Zwycięstwa, czyli rocznica zwycięstwa nad nazistami w II wojnie światowej. Podczas parady wojskowej w Rosji prezydent Władimir Putin po raz kolejny "usprawiedliwiał" agresję na Ukrainę.

- Rosja odpowiedziała na agresję z wyprzedzeniem, to była jedyna słuszna decyzja - mówił i dodawał, że zagrożenie ze strony Zachodu rosło "z każdym dniem". Jego zdaniem obecna sytuacja to wina NATO.

Z tej samej okazji ambasador Rosji w Polsce Siergiej Andriejew chciał złożyć kwiaty na cmentarzu Żołnierzy Radzieckich w Warszawie. Na miejscu czekali na niego demonstranci, którzy sprzeciwiają się wojnie na Ukrainie - przyszli z flagami naszego wschodniego sąsiada, wykrzykiwali antywojenne hasła. Atmosfera była napięta.

W pewnym momencie doszło do szarpaniny, protestujący wyrwali ambasadorowi wieniec z rąk i oblali dyplomatę czerwoną farbą. Po chwili Siergiej Andriejew ewakuował się z miejsca, musiała interweniować policja.

Skomentuj i udostępnij na Facebooku
e-Wydanie

Komentarze 21

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
TECZOWY--ZSL / 10 maja 2022 r. o 10:55
Ja po prostu jestem przeciwny gloryfikowaniu narodu jako całości i gnojeniu innego narodu jako całości. W każdym narodzie są idioci, debile, wandale i masa normalnych, szlachetnych ludzi. A z tego, co pisze TECZOWY-ZSL można wysnuć wniosek, jakoby Polacy byli idealni i tylko wiecznie ktoś nam prowokacje robił. Widziałem przekaz z dzisiejszego zajścia, słyszałem wypowiedź jednego z atakującym - mówił po polsku, bez obcego akcentu i twierdził, że "myśmy to zrobili".
"-mówił po polsku" ????  Może to ktoś od KRAMKA z "OtwartyDilaog" Aktywistka od blokowania TIRów przy granicy, śmigająca na  KYIVPRIDE przyznała się i raczej po polsku nie mówiła.
Wybacz, ale nie wiem, kto to jest Kramek. I nie wiem, co ma do tematu jakaś aktywistrka blokująca wcześniej TIRy przy granicy? Nic na jej temat nie pisałem, wspomniałem tylko o tym, co sam słyszałem. Ale ty jak zwykle idziesz w zaparte.
  Za oplucie ambasadora Magierowskiego izraelczyk został aresztowany. Aktywistka ukraińska, która oblała ambasadora farbą i organizowała blokadę TIRów na granicy białoruskiej, to ta sama osoba i jest nadal na wolności. No nie ma praworządności, nie ma :)
  Za oplucie ambasadora Magierowskiego izraelczyk został aresztowany. Aktywistka ukraińska, która oblała ambasadora farbą i organizowała blokadę TIRów na granicy białoruskiej, to ta sama osoba i jest nadal na wolności. No nie ma praworządności, nie ma :) rozwiń
Avatar
___K___ / 10 maja 2022 r. o 10:29
"Jestem dumny ze swojego prezydenta"wykrzyknął ambasador i odszedł bezpiecznie do samochodu pod ochroną Policji. Nic mu się nie stało, prócz oblania go tylko farbą, więc przestańcie robić szum wokół i niepotrzebną sensację. Antyukraińskich wpisów też nie rozumiem. W końcu kto jest dziś agresorem a kto ofiarą. Niektórzy pod każdym niemalże tematem, wykorzystują chwilę na obelgi i oskarżenia z d u p y wzięte.
Zgadzam się, że ta wypowiedź ambasadora była butna, chamska i wredna. Niemniej jednak jako oficjalnemu przedstawicielowi obcego państwa należała mu się ochrona. Owszem, nasze służby ostrzegały go, żeby nie wybierał się w to miejsce, a on nie posłuchał, ale bierność policji też jest dyskusyjna. Zgadzam się - ambsador reprezentuje debilnego agresora, w dodatku wyraża dumę z działań swojego prezydenta - to wszystko może i powinno budzić sprzeciw, ale czy koniecznie w takiej formie? Nie pamiętam już, w którym kraju, zablokowano dostawy do ambasady rosyjskiej gazu, chyba także dostaw produktów żywnościowych... Może na przykład tak trzeba im uprzykrzać życie?
Zgadzam się, że ta wypowiedź ambasadora była butna, chamska i wredna. Niemniej jednak jako oficjalnemu przedstawicielowi obcego państwa należała mu się ochrona. Owszem, nasze służby ostrzegały go, żeby nie wybierał się w to miejsce, a on nie posłuchał, ale bierność policji też jest dyskusyjna. Zgadzam się - ambsador reprezentuje debilnego agresora, w dodatku wyraża dumę z działań swojego prezydenta - to wszystko może i powinno budzić sprzeciw, ale czy koniecznie w takiej formie? Nie pamiętam już, w którym kraju, zablokowano do... rozwiń
Avatar
___K___ / 10 maja 2022 r. o 10:25
Ja po prostu jestem przeciwny gloryfikowaniu narodu jako całości i gnojeniu innego narodu jako całości. W każdym narodzie są idioci, debile, wandale i masa normalnych, szlachetnych ludzi. A z tego, co pisze TECZOWY-ZSL można wysnuć wniosek, jakoby Polacy byli idealni i tylko wiecznie ktoś nam prowokacje robił. Widziałem przekaz z dzisiejszego zajścia, słyszałem wypowiedź jednego z atakującym - mówił po polsku, bez obcego akcentu i twierdził, że "myśmy to zrobili".
"-mówił po polsku" ????  Może to ktoś od KRAMKA z "OtwartyDilaog" Aktywistka od blokowania TIRów przy granicy, śmigająca na  KYIVPRIDE przyznała się i raczej po polsku nie mówiła.
  Wybacz, ale nie wiem, kto to jest Kramek. I nie wiem, co ma do tematu jakaś aktywistrka blokująca wcześniej TIRy przy granicy? Nic na jej temat nie pisałem, wspomniałem tylko o tym, co sam słyszałem. Ale ty jak zwykle idziesz w zaparte.
  Wybacz, ale nie wiem, kto to jest Kramek. I nie wiem, co ma do tematu jakaś aktywistrka blokująca wcześniej TIRy przy granicy? Nic na jej temat nie pisałem, wspomniałem tylko o tym, co sam słyszałem. Ale ty jak zwykle idziesz w zaparte. rozwiń
Avatar
TECZOWY--ZSL / 10 maja 2022 r. o 09:19
To nie Polacy....  dziennikarka ukraińska Irena Zemlyana musi teraz bardzo na siebie uważać.
O narodowcach ozrabiających 11.XI. też wypisujesz bzdury, że to niemieccy członkowie Antify i w ogóle jakiś obcy element, prawda? Myslisz się, to Polacy, niestety z reguły o małym rozumku i rozwiniętych mięśniach.
A Ty byłeś na MN, że tak o wszystkim wiesz i jesteś pierwszy do zarzucania innym kłamstw? Pod ambasadą też stałeś, czy tak z nienawiści do narodowców zawsze tylko oni przychodzą ci do Twojej głowy wypełnionej wielkim rozumem?
Ja po prostu jestem przeciwny gloryfikowaniu narodu jako całości i gnojeniu innego narodu jako całości. W każdym narodzie są idioci, debile, wandale i masa normalnych, szlachetnych ludzi. A z tego, co pisze TECZOWY-ZSL można wysnuć wniosek, jakoby Polacy byli idealni i tylko wiecznie ktoś nam prowokacje robił. Widziałem przekaz z dzisiejszego zajścia, słyszałem wypowiedź jednego z atakującym - mówił po polsku, bez obcego akcentu i twierdził, że "myśmy to zrobili".
 "-mówił po polsku" ????  Może to ktoś od KRAMKA z "OtwartyDilaog" Aktywistka od blokowania TIRów przy granicy, śmigająca na  KYIVPRIDE przyznała się i raczej po polsku nie mówiła.
 "-mówił po polsku" ????  Może to ktoś od KRAMKA z "OtwartyDilaog" Aktywistka od blokowania TIRów przy granicy, śmigająca na  KYIVPRIDE przyznała się i raczej po polsku nie mówiła. rozwiń
Avatar
___K___ / 9 maja 2022 r. o 19:53
To nie Polacy....  dziennikarka ukraińska Irena Zemlyana musi teraz bardzo na siebie uważać.
O narodowcach ozrabiających 11.XI. też wypisujesz bzdury, że to niemieccy członkowie Antify i w ogóle jakiś obcy element, prawda? Myslisz się, to Polacy, niestety z reguły o małym rozumku i rozwiniętych mięśniach.
A Ty byłeś na MN, że tak o wszystkim wiesz i jesteś pierwszy do zarzucania innym kłamstw? Pod ambasadą też stałeś, czy tak z nienawiści do narodowców zawsze tylko oni przychodzą ci do Twojej głowy wypełnionej wielkim rozumem?
Ja po prostu jestem przeciwny gloryfikowaniu narodu jako całości i gnojeniu innego narodu jako całości. W każdym narodzie są idioci, debile, wandale i masa normalnych, szlachetnych ludzi. A z tego, co pisze TECZOWY-ZSL można wysnuć wniosek, jakoby Polacy byli idealni i tylko wiecznie ktoś nam prowokacje robił. Widziałem przekaz z dzisiejszego zajścia, słyszałem wypowiedź jednego z atakującym - mówił po polsku, bez obcego akcentu i twierdził, że "myśmy to zrobili".
Ja po prostu jestem przeciwny gloryfikowaniu narodu jako całości i gnojeniu innego narodu jako całości. W każdym narodzie są idioci, debile, wandale i masa normalnych, szlachetnych ludzi. A z tego, co pisze TECZOWY-ZSL można wysnuć wniosek, jakoby Polacy byli idealni i tylko wiecznie ktoś nam prowokacje robił. Widziałem przekaz z dzisiejszego zajścia, słyszałem wypowiedź jednego z atakującym - mówił po polsku, bez obcego akcentu i twierdził, że "myśmy to zrobili". rozwiń
Avatar
Labydnik / 9 maja 2022 r. o 17:33
1) Polska nie prowadzi wojny z Rosją, więc nie powinno się pozwalać na przemoc/napady względem Rosjan czy nawet "przeciw Rosji". Swego rodzaju przemocą było już zatrzymywanie ciężarówek przy granicy z Białorusią. 2) Jeśli wysłannik Rosji do Polski zapowiedział urzędowo składanie kwiatów na miejscu pochówku swoich rodaków, to jakąś ochronę powinien dostać. (Rosjanie już niedawno pokazywali, że niby jakieś "maszyny budowlane" gotowe są do burzenia czegoś w Katyniu. Jednak do tej pory niczego tam nie zrobili.) 3) Wyjątkowo zły pomysł - oblewać twarz człowieka czymś, co ma wygląd krwi. Wygląda on na "ofiarę krwawej agresji". Gdyby choć oblali mu ręce...
I tego nie rozumiem, skoro w smoleńsku był zamach, a komisja ma na to ponoć dowody...
Zdaje się, że bardziej dają do zrozumienia, że wobec burzenia pomników ku czci "żołnierzy radzieckich" w Polsce, gotowi są zburzyć pomnik katyński. Niby "wy naszych zabitych nie cenicie, to i my waszych". Ale zgoda, że "skoro był zamach", to mogliby teraz "zacierać ślady" i zniszczyć samolot. Ale jakoś jeszcze nie zacierają śladów...
Bo zamach był w chorej głowie przewodniczącego komisji po eksperymentach na puszkach , parówkach i namiocie . Bardzo dużo trzeba mieć dobrej woli , albo innych powodów , aby uwierzyć w te brednie . Pod tym protokołem podpisał się ktoś normalny ( pytam bo nie wiem ) ?
 Przede wszystkim chyba trzeba latami ćwiczyć "wiarę w cuda" i inne nieprawdopodobieństwa, żeby uwierzyć w coś takiego: TAWS głośno i wyraźnie wzywa raz za razem " PULL UP,  PULL UP,  TERRAIN AHEAD   ", piloci lecą ku ziemi wbrew wezwaniom i to nie oni mają być winni, tylko w takich okolicznościach ma się ujawnić rzekoma "bomba". 
 Przede wszystkim chyba trzeba latami ćwiczyć "wiarę w cuda" i inne nieprawdopodobieństwa, żeby uwierzyć w coś takiego: TAWS głośno i wyraźnie wzywa raz za razem " PULL UP,  PULL UP,  TERRAIN AHEAD   ", piloci lecą ku ziemi wbrew wezwaniom i to nie oni mają być winni, tylko w takich okolicznościach ma się ujawnić rzekoma "bomba".  rozwiń
Avatar
Gutek / 9 maja 2022 r. o 16:57
1) Polska nie prowadzi wojny z Rosją, więc nie powinno się pozwalać na przemoc/napady względem Rosjan czy nawet "przeciw Rosji". Swego rodzaju przemocą było już zatrzymywanie ciężarówek przy granicy z Białorusią. 2) Jeśli wysłannik Rosji do Polski zapowiedział urzędowo składanie kwiatów na miejscu pochówku swoich rodaków, to jakąś ochronę powinien dostać. (Rosjanie już niedawno pokazywali, że niby jakieś "maszyny budowlane" gotowe są do burzenia czegoś w Katyniu. Jednak do tej pory niczego tam nie zrobili.) 3) Wyjątkowo zły pomysł - oblewać twarz człowieka czymś, co ma wygląd krwi. Wygląda on na "ofiarę krwawej agresji". Gdyby choć oblali mu ręce...
I tego nie rozumiem, skoro w smoleńsku był zamach, a komisja ma na to ponoć dowody...
Zdaje się, że bardziej dają do zrozumienia, że wobec burzenia pomników ku czci "żołnierzy radzieckich" w Polsce, gotowi są zburzyć pomnik katyński. Niby "wy naszych zabitych nie cenicie, to i my waszych". Ale zgoda, że "skoro był zamach", to mogliby teraz "zacierać ślady" i zniszczyć samolot. Ale jakoś jeszcze nie zacierają śladów...
 Bo zamach był w chorej głowie przewodniczącego komisji po eksperymentach na puszkach , parówkach i namiocie . Bardzo dużo trzeba mieć dobrej woli , albo innych powodów , aby uwierzyć w te brednie . Pod tym protokołem podpisał się ktoś normalny ( pytam bo nie wiem ) ?
 Bo zamach był w chorej głowie przewodniczącego komisji po eksperymentach na puszkach , parówkach i namiocie . Bardzo dużo trzeba mieć dobrej woli , albo innych powodów , aby uwierzyć w te brednie . Pod tym protokołem podpisał się ktoś normalny ( pytam bo nie wiem ) ? rozwiń
Avatar
Labydnik / 9 maja 2022 r. o 16:27
1) Polska nie prowadzi wojny z Rosją, więc nie powinno się pozwalać na przemoc/napady względem Rosjan czy nawet "przeciw Rosji". Swego rodzaju przemocą było już zatrzymywanie ciężarówek przy granicy z Białorusią. 2) Jeśli wysłannik Rosji do Polski zapowiedział urzędowo składanie kwiatów na miejscu pochówku swoich rodaków, to jakąś ochronę powinien dostać. (Rosjanie już niedawno pokazywali, że niby jakieś "maszyny budowlane" gotowe są do burzenia czegoś w Katyniu. Jednak do tej pory niczego tam nie zrobili.) 3) Wyjątkowo zły pomysł - oblewać twarz człowieka czymś, co ma wygląd krwi. Wygląda on na "ofiarę krwawej agresji". Gdyby choć oblali mu ręce...
I tego nie rozumiem, skoro w smoleńsku był zamach, a komisja ma na to ponoć dowody...
 Zdaje się, że bardziej dają do zrozumienia, że wobec burzenia pomników ku czci "żołnierzy radzieckich" w Polsce, gotowi są zburzyć pomnik katyński. Niby "wy naszych zabitych nie cenicie, to i my waszych". Ale zgoda, że "skoro był zamach", to mogliby teraz "zacierać ślady" i zniszczyć samolot. Ale jakoś jeszcze nie zacierają śladów...
 Zdaje się, że bardziej dają do zrozumienia, że wobec burzenia pomników ku czci "żołnierzy radzieckich" w Polsce, gotowi są zburzyć pomnik katyński. Niby "wy naszych zabitych nie cenicie, to i my waszych". Ale zgoda, że "skoro był zamach", to mogliby teraz "zacierać ślady" i zniszczyć samolot. Ale jakoś jeszcze nie zacierają śladów... rozwiń
Avatar
Janusz_Paliwas / 9 maja 2022 r. o 15:47
1) Polska nie prowadzi wojny z Rosją, więc nie powinno się pozwalać na przemoc/napady względem Rosjan czy nawet "przeciw Rosji". Swego rodzaju przemocą było już zatrzymywanie ciężarówek przy granicy z Białorusią. 2) Jeśli wysłannik Rosji do Polski zapowiedział urzędowo składanie kwiatów na miejscu pochówku swoich rodaków, to jakąś ochronę powinien dostać. (Rosjanie już niedawno pokazywali, że niby jakieś "maszyny budowlane" gotowe są do burzenia czegoś w Katyniu. Jednak do tej pory niczego tam nie zrobili.) 3) Wyjątkowo zły pomysł - oblewać twarz człowieka czymś, co ma wygląd krwi. Wygląda on na "ofiarę krwawej agresji". Gdyby choć oblali mu ręce...
 I tego nie rozumiem, skoro w smoleńsku był zamach, a komisja ma na to ponoć dowody...
 I tego nie rozumiem, skoro w smoleńsku był zamach, a komisja ma na to ponoć dowody... rozwiń
Avatar
Gutek / 9 maja 2022 r. o 15:16
Cytat jednej pani nasuwa mi się w tej sytuacji „nie popieram ale rozumiem ".
Avatar
TECZOWY--ZSL / 10 maja 2022 r. o 10:55
Ja po prostu jestem przeciwny gloryfikowaniu narodu jako całości i gnojeniu innego narodu jako całości. W każdym narodzie są idioci, debile, wandale i masa normalnych, szlachetnych ludzi. A z tego, co pisze TECZOWY-ZSL można wysnuć wniosek, jakoby Polacy byli idealni i tylko wiecznie ktoś nam prowokacje robił. Widziałem przekaz z dzisiejszego zajścia, słyszałem wypowiedź jednego z atakującym - mówił po polsku, bez obcego akcentu i twierdził, że "myśmy to zrobili".
"-mówił po polsku" ????  Może to ktoś od KRAMKA z "OtwartyDilaog" Aktywistka od blokowania TIRów przy granicy, śmigająca na  KYIVPRIDE przyznała się i raczej po polsku nie mówiła.
Wybacz, ale nie wiem, kto to jest Kramek. I nie wiem, co ma do tematu jakaś aktywistrka blokująca wcześniej TIRy przy granicy? Nic na jej temat nie pisałem, wspomniałem tylko o tym, co sam słyszałem. Ale ty jak zwykle idziesz w zaparte.
  Za oplucie ambasadora Magierowskiego izraelczyk został aresztowany. Aktywistka ukraińska, która oblała ambasadora farbą i organizowała blokadę TIRów na granicy białoruskiej, to ta sama osoba i jest nadal na wolności. No nie ma praworządności, nie ma :)
  Za oplucie ambasadora Magierowskiego izraelczyk został aresztowany. Aktywistka ukraińska, która oblała ambasadora farbą i organizowała blokadę TIRów na granicy białoruskiej, to ta sama osoba i jest nadal na wolności. No nie ma praworządności, nie ma :) rozwiń
Avatar
___K___ / 10 maja 2022 r. o 10:29
"Jestem dumny ze swojego prezydenta"wykrzyknął ambasador i odszedł bezpiecznie do samochodu pod ochroną Policji. Nic mu się nie stało, prócz oblania go tylko farbą, więc przestańcie robić szum wokół i niepotrzebną sensację. Antyukraińskich wpisów też nie rozumiem. W końcu kto jest dziś agresorem a kto ofiarą. Niektórzy pod każdym niemalże tematem, wykorzystują chwilę na obelgi i oskarżenia z d u p y wzięte.
Zgadzam się, że ta wypowiedź ambasadora była butna, chamska i wredna. Niemniej jednak jako oficjalnemu przedstawicielowi obcego państwa należała mu się ochrona. Owszem, nasze służby ostrzegały go, żeby nie wybierał się w to miejsce, a on nie posłuchał, ale bierność policji też jest dyskusyjna. Zgadzam się - ambsador reprezentuje debilnego agresora, w dodatku wyraża dumę z działań swojego prezydenta - to wszystko może i powinno budzić sprzeciw, ale czy koniecznie w takiej formie? Nie pamiętam już, w którym kraju, zablokowano dostawy do ambasady rosyjskiej gazu, chyba także dostaw produktów żywnościowych... Może na przykład tak trzeba im uprzykrzać życie?
Zgadzam się, że ta wypowiedź ambasadora była butna, chamska i wredna. Niemniej jednak jako oficjalnemu przedstawicielowi obcego państwa należała mu się ochrona. Owszem, nasze służby ostrzegały go, żeby nie wybierał się w to miejsce, a on nie posłuchał, ale bierność policji też jest dyskusyjna. Zgadzam się - ambsador reprezentuje debilnego agresora, w dodatku wyraża dumę z działań swojego prezydenta - to wszystko może i powinno budzić sprzeciw, ale czy koniecznie w takiej formie? Nie pamiętam już, w którym kraju, zablokowano do... rozwiń
Avatar
___K___ / 10 maja 2022 r. o 10:25
Ja po prostu jestem przeciwny gloryfikowaniu narodu jako całości i gnojeniu innego narodu jako całości. W każdym narodzie są idioci, debile, wandale i masa normalnych, szlachetnych ludzi. A z tego, co pisze TECZOWY-ZSL można wysnuć wniosek, jakoby Polacy byli idealni i tylko wiecznie ktoś nam prowokacje robił. Widziałem przekaz z dzisiejszego zajścia, słyszałem wypowiedź jednego z atakującym - mówił po polsku, bez obcego akcentu i twierdził, że "myśmy to zrobili".
"-mówił po polsku" ????  Może to ktoś od KRAMKA z "OtwartyDilaog" Aktywistka od blokowania TIRów przy granicy, śmigająca na  KYIVPRIDE przyznała się i raczej po polsku nie mówiła.
  Wybacz, ale nie wiem, kto to jest Kramek. I nie wiem, co ma do tematu jakaś aktywistrka blokująca wcześniej TIRy przy granicy? Nic na jej temat nie pisałem, wspomniałem tylko o tym, co sam słyszałem. Ale ty jak zwykle idziesz w zaparte.
  Wybacz, ale nie wiem, kto to jest Kramek. I nie wiem, co ma do tematu jakaś aktywistrka blokująca wcześniej TIRy przy granicy? Nic na jej temat nie pisałem, wspomniałem tylko o tym, co sam słyszałem. Ale ty jak zwykle idziesz w zaparte. rozwiń
Avatar
TECZOWY--ZSL / 10 maja 2022 r. o 09:19
To nie Polacy....  dziennikarka ukraińska Irena Zemlyana musi teraz bardzo na siebie uważać.
O narodowcach ozrabiających 11.XI. też wypisujesz bzdury, że to niemieccy członkowie Antify i w ogóle jakiś obcy element, prawda? Myslisz się, to Polacy, niestety z reguły o małym rozumku i rozwiniętych mięśniach.
A Ty byłeś na MN, że tak o wszystkim wiesz i jesteś pierwszy do zarzucania innym kłamstw? Pod ambasadą też stałeś, czy tak z nienawiści do narodowców zawsze tylko oni przychodzą ci do Twojej głowy wypełnionej wielkim rozumem?
Ja po prostu jestem przeciwny gloryfikowaniu narodu jako całości i gnojeniu innego narodu jako całości. W każdym narodzie są idioci, debile, wandale i masa normalnych, szlachetnych ludzi. A z tego, co pisze TECZOWY-ZSL można wysnuć wniosek, jakoby Polacy byli idealni i tylko wiecznie ktoś nam prowokacje robił. Widziałem przekaz z dzisiejszego zajścia, słyszałem wypowiedź jednego z atakującym - mówił po polsku, bez obcego akcentu i twierdził, że "myśmy to zrobili".
 "-mówił po polsku" ????  Może to ktoś od KRAMKA z "OtwartyDilaog" Aktywistka od blokowania TIRów przy granicy, śmigająca na  KYIVPRIDE przyznała się i raczej po polsku nie mówiła.
 "-mówił po polsku" ????  Może to ktoś od KRAMKA z "OtwartyDilaog" Aktywistka od blokowania TIRów przy granicy, śmigająca na  KYIVPRIDE przyznała się i raczej po polsku nie mówiła. rozwiń
Avatar
___K___ / 9 maja 2022 r. o 19:53
To nie Polacy....  dziennikarka ukraińska Irena Zemlyana musi teraz bardzo na siebie uważać.
O narodowcach ozrabiających 11.XI. też wypisujesz bzdury, że to niemieccy członkowie Antify i w ogóle jakiś obcy element, prawda? Myslisz się, to Polacy, niestety z reguły o małym rozumku i rozwiniętych mięśniach.
A Ty byłeś na MN, że tak o wszystkim wiesz i jesteś pierwszy do zarzucania innym kłamstw? Pod ambasadą też stałeś, czy tak z nienawiści do narodowców zawsze tylko oni przychodzą ci do Twojej głowy wypełnionej wielkim rozumem?
Ja po prostu jestem przeciwny gloryfikowaniu narodu jako całości i gnojeniu innego narodu jako całości. W każdym narodzie są idioci, debile, wandale i masa normalnych, szlachetnych ludzi. A z tego, co pisze TECZOWY-ZSL można wysnuć wniosek, jakoby Polacy byli idealni i tylko wiecznie ktoś nam prowokacje robił. Widziałem przekaz z dzisiejszego zajścia, słyszałem wypowiedź jednego z atakującym - mówił po polsku, bez obcego akcentu i twierdził, że "myśmy to zrobili".
Ja po prostu jestem przeciwny gloryfikowaniu narodu jako całości i gnojeniu innego narodu jako całości. W każdym narodzie są idioci, debile, wandale i masa normalnych, szlachetnych ludzi. A z tego, co pisze TECZOWY-ZSL można wysnuć wniosek, jakoby Polacy byli idealni i tylko wiecznie ktoś nam prowokacje robił. Widziałem przekaz z dzisiejszego zajścia, słyszałem wypowiedź jednego z atakującym - mówił po polsku, bez obcego akcentu i twierdził, że "myśmy to zrobili". rozwiń
Avatar
Labydnik / 9 maja 2022 r. o 17:33
1) Polska nie prowadzi wojny z Rosją, więc nie powinno się pozwalać na przemoc/napady względem Rosjan czy nawet "przeciw Rosji". Swego rodzaju przemocą było już zatrzymywanie ciężarówek przy granicy z Białorusią. 2) Jeśli wysłannik Rosji do Polski zapowiedział urzędowo składanie kwiatów na miejscu pochówku swoich rodaków, to jakąś ochronę powinien dostać. (Rosjanie już niedawno pokazywali, że niby jakieś "maszyny budowlane" gotowe są do burzenia czegoś w Katyniu. Jednak do tej pory niczego tam nie zrobili.) 3) Wyjątkowo zły pomysł - oblewać twarz człowieka czymś, co ma wygląd krwi. Wygląda on na "ofiarę krwawej agresji". Gdyby choć oblali mu ręce...
I tego nie rozumiem, skoro w smoleńsku był zamach, a komisja ma na to ponoć dowody...
Zdaje się, że bardziej dają do zrozumienia, że wobec burzenia pomników ku czci "żołnierzy radzieckich" w Polsce, gotowi są zburzyć pomnik katyński. Niby "wy naszych zabitych nie cenicie, to i my waszych". Ale zgoda, że "skoro był zamach", to mogliby teraz "zacierać ślady" i zniszczyć samolot. Ale jakoś jeszcze nie zacierają śladów...
Bo zamach był w chorej głowie przewodniczącego komisji po eksperymentach na puszkach , parówkach i namiocie . Bardzo dużo trzeba mieć dobrej woli , albo innych powodów , aby uwierzyć w te brednie . Pod tym protokołem podpisał się ktoś normalny ( pytam bo nie wiem ) ?
 Przede wszystkim chyba trzeba latami ćwiczyć "wiarę w cuda" i inne nieprawdopodobieństwa, żeby uwierzyć w coś takiego: TAWS głośno i wyraźnie wzywa raz za razem " PULL UP,  PULL UP,  TERRAIN AHEAD   ", piloci lecą ku ziemi wbrew wezwaniom i to nie oni mają być winni, tylko w takich okolicznościach ma się ujawnić rzekoma "bomba". 
 Przede wszystkim chyba trzeba latami ćwiczyć "wiarę w cuda" i inne nieprawdopodobieństwa, żeby uwierzyć w coś takiego: TAWS głośno i wyraźnie wzywa raz za razem " PULL UP,  PULL UP,  TERRAIN AHEAD   ", piloci lecą ku ziemi wbrew wezwaniom i to nie oni mają być winni, tylko w takich okolicznościach ma się ujawnić rzekoma "bomba".  rozwiń
Avatar
Gutek / 9 maja 2022 r. o 16:57
1) Polska nie prowadzi wojny z Rosją, więc nie powinno się pozwalać na przemoc/napady względem Rosjan czy nawet "przeciw Rosji". Swego rodzaju przemocą było już zatrzymywanie ciężarówek przy granicy z Białorusią. 2) Jeśli wysłannik Rosji do Polski zapowiedział urzędowo składanie kwiatów na miejscu pochówku swoich rodaków, to jakąś ochronę powinien dostać. (Rosjanie już niedawno pokazywali, że niby jakieś "maszyny budowlane" gotowe są do burzenia czegoś w Katyniu. Jednak do tej pory niczego tam nie zrobili.) 3) Wyjątkowo zły pomysł - oblewać twarz człowieka czymś, co ma wygląd krwi. Wygląda on na "ofiarę krwawej agresji". Gdyby choć oblali mu ręce...
I tego nie rozumiem, skoro w smoleńsku był zamach, a komisja ma na to ponoć dowody...
Zdaje się, że bardziej dają do zrozumienia, że wobec burzenia pomników ku czci "żołnierzy radzieckich" w Polsce, gotowi są zburzyć pomnik katyński. Niby "wy naszych zabitych nie cenicie, to i my waszych". Ale zgoda, że "skoro był zamach", to mogliby teraz "zacierać ślady" i zniszczyć samolot. Ale jakoś jeszcze nie zacierają śladów...
 Bo zamach był w chorej głowie przewodniczącego komisji po eksperymentach na puszkach , parówkach i namiocie . Bardzo dużo trzeba mieć dobrej woli , albo innych powodów , aby uwierzyć w te brednie . Pod tym protokołem podpisał się ktoś normalny ( pytam bo nie wiem ) ?
 Bo zamach był w chorej głowie przewodniczącego komisji po eksperymentach na puszkach , parówkach i namiocie . Bardzo dużo trzeba mieć dobrej woli , albo innych powodów , aby uwierzyć w te brednie . Pod tym protokołem podpisał się ktoś normalny ( pytam bo nie wiem ) ? rozwiń
Avatar
Labydnik / 9 maja 2022 r. o 16:27
1) Polska nie prowadzi wojny z Rosją, więc nie powinno się pozwalać na przemoc/napady względem Rosjan czy nawet "przeciw Rosji". Swego rodzaju przemocą było już zatrzymywanie ciężarówek przy granicy z Białorusią. 2) Jeśli wysłannik Rosji do Polski zapowiedział urzędowo składanie kwiatów na miejscu pochówku swoich rodaków, to jakąś ochronę powinien dostać. (Rosjanie już niedawno pokazywali, że niby jakieś "maszyny budowlane" gotowe są do burzenia czegoś w Katyniu. Jednak do tej pory niczego tam nie zrobili.) 3) Wyjątkowo zły pomysł - oblewać twarz człowieka czymś, co ma wygląd krwi. Wygląda on na "ofiarę krwawej agresji". Gdyby choć oblali mu ręce...
I tego nie rozumiem, skoro w smoleńsku był zamach, a komisja ma na to ponoć dowody...
 Zdaje się, że bardziej dają do zrozumienia, że wobec burzenia pomników ku czci "żołnierzy radzieckich" w Polsce, gotowi są zburzyć pomnik katyński. Niby "wy naszych zabitych nie cenicie, to i my waszych". Ale zgoda, że "skoro był zamach", to mogliby teraz "zacierać ślady" i zniszczyć samolot. Ale jakoś jeszcze nie zacierają śladów...
 Zdaje się, że bardziej dają do zrozumienia, że wobec burzenia pomników ku czci "żołnierzy radzieckich" w Polsce, gotowi są zburzyć pomnik katyński. Niby "wy naszych zabitych nie cenicie, to i my waszych". Ale zgoda, że "skoro był zamach", to mogliby teraz "zacierać ślady" i zniszczyć samolot. Ale jakoś jeszcze nie zacierają śladów... rozwiń
Avatar
Janusz_Paliwas / 9 maja 2022 r. o 15:47
1) Polska nie prowadzi wojny z Rosją, więc nie powinno się pozwalać na przemoc/napady względem Rosjan czy nawet "przeciw Rosji". Swego rodzaju przemocą było już zatrzymywanie ciężarówek przy granicy z Białorusią. 2) Jeśli wysłannik Rosji do Polski zapowiedział urzędowo składanie kwiatów na miejscu pochówku swoich rodaków, to jakąś ochronę powinien dostać. (Rosjanie już niedawno pokazywali, że niby jakieś "maszyny budowlane" gotowe są do burzenia czegoś w Katyniu. Jednak do tej pory niczego tam nie zrobili.) 3) Wyjątkowo zły pomysł - oblewać twarz człowieka czymś, co ma wygląd krwi. Wygląda on na "ofiarę krwawej agresji". Gdyby choć oblali mu ręce...
 I tego nie rozumiem, skoro w smoleńsku był zamach, a komisja ma na to ponoć dowody...
 I tego nie rozumiem, skoro w smoleńsku był zamach, a komisja ma na to ponoć dowody... rozwiń
Avatar
Gutek / 9 maja 2022 r. o 15:16
Cytat jednej pani nasuwa mi się w tej sytuacji „nie popieram ale rozumiem ".
Zobacz wszystkie komentarze 21

Skomentuj

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.

Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

 Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 20 maja 2022 r.

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 20 maja 2022 r.

Lublin. Już planują lato dla małych uchodźców i chcą zaprosić polskie dzieci

Lublin. Już planują lato dla małych uchodźców i chcą zaprosić polskie dzieci

Mali uchodźcy wciąż mogą korzystać z pomocy świetlicy działającej w Galerii Labirynt. W planach na lato są spotkania integrujące małych Ukraińców i Polaków.

Zmiany koło dworca PKS w Lublinie. Tego budynku już nie ma

Zmiany koło dworca PKS w Lublinie. Tego budynku już nie ma

Obok Dworca Głównego PKS zburzono jeden z budynków handlowych. Pozostałe na razie zostają.

Łukasz Maciec wraca do ringu

Łukasz Maciec wraca do ringu

Pięściarz z Lublina w piątek w Środzie Wielkopolskiej zmierzy się z Joelem Julio

Lublin. 160 osób na bruk. Przez sankcje

Lublin. 160 osób na bruk. Przez sankcje

Szwajcarska firma likwiduje swoje podmioty w Polsce. Taka zapowiedź to efekt odrzucenia przez polski rząd wniosku firmy o skreślenie z listy podmiotów objętych sankcjami. W tle jest rosyjski oligarcha i najazd armii Putina na Ukrainę.

Premier: KE zaakceptowała krajowy plan odbudowy
wideo
film

Premier: KE zaakceptowała krajowy plan odbudowy

Komisja Europejska zaakceptowała polski krajowy plan odbudowy, a pieniądze z unijnych funduszy na rzecz odbudowy po pandemii COVID-19 za kilka miesięcy popłyną do Polski szerokim strumieniem - zapewnił Mateusz Morawiecki.

IPN znalazł ludzkie kości na górkach czechowskich. Co na to TBV i miasto?
zdjęcia
galeria

IPN znalazł ludzkie kości na górkach czechowskich. Co na to TBV i miasto?

Około 50 fragmentów ludzkich kości należących do dwóch osób odnaleźli specjaliści z IPN na górkach czechowskich. Teraz znaleziskiem zajmą się eksperci z Zakładu Medycyny Sądowej.

Zamość. ZOO zaprasza do siebie do kina
22 maja 2022, 12:00

Zamość. ZOO zaprasza do siebie do kina

22 maja przypada Międzynarodowy Dzień Różnorodności Biologicznej. Ogród Zoologiczny im. Stefana Milera w Zamościu postanowił to uczcić.

Czy to przyszli lekarze? Dni otwarte Uniwersytetu Medycznego w Lublinie
zdjęcia
galeria

Czy to przyszli lekarze? Dni otwarte Uniwersytetu Medycznego w Lublinie

Jeszcze w piątek będzie można odwiedzić Uniwersytet Medyczny, żeby poznać ofertę uczelni.

Zielone Agro Show. Coś specjalnie dla rolników już w ten weekend

Zielone Agro Show. Coś specjalnie dla rolników już w ten weekend

Zielone Agro Show w Ułężu (powiat rycki) już w ten weekend. „Jest pierwszą imprezą w Polsce poświęconą nowoczesnej technice i technologii produkcji wysokiej jakości pasz zielonych dla bydła” – zapewniają organizatorzy.

Nowy odcinek S19 w Lubelskiem. Otwarcie uzależnione od kalendarza premiera
Zdjęcia tuż przed otwarciem
galeria

Nowy odcinek S19 w Lubelskiem. Otwarcie uzależnione od kalendarza premiera

Najprawdopodobniej w sobotę zostanie otwarty 20-kilometrowy odcinek drogi ekspresowej S19 między Kraśnikiem i Niedrzwicą Dużą. To ostatni fragment ekspresówki z Lublina do Rzeszowa, jaki nie został jeszcze oddany do użytku.

Granica Terespol i Ar-Tig Huta Dąbrowa będą do końca walczyć o utrzymanie

Granica Terespol i Ar-Tig Huta Dąbrowa będą do końca walczyć o utrzymanie

Sytuacja obu ekip na tym etapie rozgrywek nie wygląda różowo. Granica i Ar-Tig zajmują bowiem dwa ostatnie miejsca

Lubelskie. 20 ton na kołach, a za kierownicą pijany Rosjanin
wideo
film

Lubelskie. 20 ton na kołach, a za kierownicą pijany Rosjanin

Na opublikowanym przez policję nagraniu widać, jak ciężarówka jedzie środkiem jezdni. I t w miejscu przejścia dla pieszych.

"Jak rozlana woda" - nowy spektakl Teatru Pierwszego Kontaktu
21 maja 2022, 17:00

"Jak rozlana woda" - nowy spektakl Teatru Pierwszego Kontaktu

W sobotę, 21 maja o godz. 17 w Domu Kultury Błonie (ul. Dragonów 2) zostanie zorganizowana premiera nowego spektaklu Teatru Pierwszego Kontaktu pt. "Jak rozlana woda".

Kancelaria prawna – jakimi sprawami się zajmuje?

Kancelaria prawna – jakimi sprawami się zajmuje?

Nieznajomość prawa szkodzi – tak mówi jedna z podstawowych prawniczych zasad. Trudno jednak wymagać od przeciętnego Kowalskiego biegłości we wszystkich przepisach, kruczkach, pozwach, wnioskach czy procedurach sądowych. Kancelaria prawna jest podmiotem zatrudniającym adwokatów lub radców prawnych, którzy służą poradą prawną oraz reprezentują swoich klientów przed sądami, organami administracji, czy w trakcie transakcji biznesowych.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium