Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Wadliwe zjazdy, barierki po złej stronie – błędy przy przebudowie DK-17

Piotr Słupny mieszka w Fajsławicach tuż przy drodze krajowej „17”. Drogowcy właśnie kończą remont 17-kilometrowego odcinka od Piask do Łopiennika.
– Nawierzchnia zdecydowanie się poprawiła – mówi Słupny. – Ale to, jak wykonano zjazdy z drogi do posesji, woła o pomstę do nieba. Zamiast wylać je asfaltem, to na ziemię położyli korę asfaltową sfrezowaną ze starej nawierzchni. Przecież to nie przetrwa nawet jednej zimy. A takie zjazdy z „krajówki” są w całych Fajsławicach. O wyjaśnienie poprosiliśmy Główną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad w Lublinie, która zarządza drogą. – To tymczasowe rozwiązanie. Rozpisaliśmy już przetarg na wylanie tych zjazdów asfaltem – tłumaczy Krzysztof Nalewajko, rzecznik prasowy GDDKiA w Lublinie. Kolejny – zdaniem Czytelników – nonsens na remontowanym odcinku, to świeżo ustawione barierki w Łopienniku. – Te barierki drogowcy ustawili przy chodniku, ale nie od strony jezdni, ale rowu odpływowego – mówi Wioletta Marchewa, ekspedientka w Łopienniku. Co na to GDDKiA. – Prosimy o cierpliwość, bo inwestycja jeszcze nie została zakończona. Barierki ochronne pojawią się także od strony jezdni. Zgodnie z unijnymi przepisami, jeżeli rów odpływowy ma więcej niż pół metra głębokości, to musi być zabezpieczony właśnie taką barierką – tłumaczy Krzysztof Nalewajko. Remont odcinka z Piask do Łopiennika potrwa do końca listopada.
Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Komentarze

ALARM 24

Masz dla nas temat?

Daj nam znać pod numerem:

+48 691 770 010

Kliknij i poinformuj nas!

Reklama

CHCESZ BYĆ NA BIEŻĄCO?

Reklama
Reklama
Reklama