Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Odświeżone L200

W polskich salonach Mitsubishi Motors debiutuje właśnie odświeżony model terenowego pickupa L200. Zmiany wprowadzone w tym modelu dotyczą wyglądu nadwozia i wnętrza pojazdu, jego funkcjonalności, komfortu i technologii.
Dokładnie cztery lata po europejskiej premierze pickup L200 Mitsubishi Motors rozpoczyna drugi etap swej kariery. W zakładach Mitsubishi Motors Thailand Co., Ltd w Laem Chabang wyprodukowano dotychczas 495 914 sztuk, wliczając w to 185 553 egzemplarzy przeznaczonych na eksport do Europy, czyli na swój największy rynek zbytu. Nowa wersja to kontynuacja udoskonaleń wprowadzonych w roku modelowym 2009, pełna rozwiązań mających na celu odświeżenie wyglądu auta. Nowy L200 wychodzi również naprzeciw potrzebom deklarowanym przez klientów, oferując lepszą funkcjonalność (przeprojektowana platforma ładunkowa dla wersji Club Cab, czyli półtorej kabiny), komfort (nowe elementy wyposażenia) i technologię (nowa przekładnia automatyczna, niższy poziom emisji CO2). Wraz z obecną 200-konną wersją modelu Pajero, nowy L200 ma za zadanie wspierać proces repozycjonowania firmy Mitsubishi Motors na Starym Kontynencie. Podwójna oferta mocnych, użytkowych modeli z napędem 4x4 – bardziej niż kiedykolwiek wcześniej przeznaczona do prawdziwego off-roadu i ciężkiej pracy – uzupełnia teraz szeroką gamę modeli drogowych i crossoverów (Colt, Lancer, ASX oraz Outlander). Podobny jak w modelu Pajero Sport/Challenger, czyli pojeździe klasy SUV do zadań specjalnych (model niedostępny na rynku europejskim), przód nowego L200 odchodzi od stylistyki pierwszej generacji na rzecz bardziej surowego wyglądu, który lepiej odpowiada nowej rynkowej pozycji modelu. Choć nadal przypomina usportowiony model Pajero Evolution, przód nowego L200 charakteryzuje się teraz bardziej wyrazistą konstrukcją zderzaka przedniego w kolorze nadwozia, która podkreśla wysmukły kształt projekcyjnych reflektorów oraz osłony chłodnicy (chrom lub czerń, zależnie od wersji). Poniżej znajdziemy wydłużone oprawy lamp przeciwmgłowych po obu stronach poszerzonego wlotu powietrza, które czynią przód L200 jeszcze masywniejszym. Podobne wrażenie wywołuje srebrna osłona miski olejowej umieszczona między czarnymi panelami płatów bocznych.

Podziel się
Oceń

Komentarze

ALARM 24

Masz dla nas temat?

Daj nam znać pod numerem:

+48 691 770 010

Kliknij i poinformuj nas!

Reklama

CHCESZ BYĆ NA BIEŻĄCO?

Reklama
Reklama
Reklama