Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Łęczna: Wyślij e-maila, zgłoś usterkę

Zniszczona ławka, połamany chodnik czy odwrócony znak – na takie sygnały od mieszkańców czekają miejscy urzędnicy.
Łęczna: Wyślij e-maila, zgłoś usterkę
(sxc.hu)
Urząd Miasta w Łęcznej utworzył specjalne konto e-mailowe, za pośrednictwem którego, będzie można zgłaszać problemy i usterki występujące w przestrzeni publicznej gminy. – Czekamy na informacje np. o zgiętych lub odwróconych znakach drogowych, połamanym chodniku czy nieporządku w miejscach publicznych. Mile widziane będą także dołączone do e-maila zdjęcia. Informacje przekazywane będą na bieżąco pracownikom urzędu odpowiedzialnym za konkretną kwestię – mówi Grzegorz Kuczyński, rzecznik prasowy łęczyńskiego Ratusza. Mieszkańcy mają mieszane uczucia. – Pomysł przypadł mi do gustu, bo często widzimy efekty działania wandali, szczególnie po weekendzie. To jest prosty i szybki sposób komunikacji z urzędem – mówi Daniel Kozłowski. – Nie każdy ma dostęp do Internetu. Pomysł dobry, ale osobiście wolę sam podejść do urzędu i zgłosić problem, bo nie mam komputera – mówi Zdzisław Malczuk, emeryt z Łęcznej. Jednak urząd liczy na nowy kanał komunikacji. – Sygnały e-mailowe mogące usprawnić prace miejskich służb są dla nas bardzo cenne. Mieszkańcy niejednokrotnie mogą wcześniej dostrzec jakieś nieprawidłowości i nam je zgłosić. Ta skrzynka pocztowa jest odpowiedzią na takie potrzeby – mówi Teodor Kosiarski, burmistrz Łęcznej. Urząd zastrzega, że nie wszystkie sprawy będą podjęte. – Przy zgłoszeniach prosimy brać pod uwagę fakt, że nie wszystkie tereny i drogi są własnością gminy, w związku z tym w niektórych przypadkach będziemy informować, gdzie należy skierować swoje uwagi – dodaje Grzegorz Kuczyński. – Nie będą brane pod uwagę zgłoszenia anonimowe. Tak więc prosimy o podanie danych kontaktowych – imienia i nazwiska, adresu zamieszkania oraz numeru telefonu. Dane te nie będą w żaden sposób ujawniane, przechowywane ani przetwarzane. Posłużą jedynie do ewentualnego kontaktu z osobą zgłaszającą nieprawidłowość – dodaje. Adres e-mailowy, na który należy zgłaszać uwagi to: [email protected]. E-maile odczytywane będą w godzinach pracy urzędu. – Skrzynka służy jedynie do zgłaszania spraw mniejszej wagi, niezagrażających bezpośrednio życiu i zdrowiu, niewymagających natychmiastowej reakcji. W sprawach nagłych należy kontaktować się z odpowiednimi służbami, np. strażą pożarną czy pogotowiem energetycznym – kończy Kuczyński.
Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Komentarze

ALARM 24

Masz dla nas temat?

Daj nam znać pod numerem:

+48 691 770 010

Kliknij i poinformuj nas!

Reklama

CHCESZ BYĆ NA BIEŻĄCO?

Reklama
Reklama
Reklama