Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Międzyrzec Podlaski: Mieszkaniec kliknie. Urzędnik odczyta i naprawi

Urzędnicy z Międzyrzeca Podlaskiego zareagują na zgłoszenia mieszkańców. Miasto zarejestrowało się na platformie NaprawmyTo.pl. Można tu poskarżyć się na zepsutą latarnię, zalegające śmieci czy zaproponować jakąś obywatelską inicjatywę.
Międzyrzec Podlaski: Mieszkaniec kliknie. Urzędnik odczyta i naprawi
Zdjęcie ilustracyjne

Dzięki aplikacji sygnały trafiają do urzędników, a mieszkańcy na bieżąco otrzymują e-maile z powiadomieniami o postępie w danej sprawie. Trzeba wskazać lokalizację danego problemu, można dodać zdjęcie i kliknąć odpowiednią kategorię, na przykład „przyrodę” czy „bezpieczeństwo”.

– NaprawmyTo.pl jest także narzędziem umożliwiającym obywatelom współdecydowanie o mieście. Każdy mieszkaniec może wprowadzić dowolny pomysł na zmianę otoczenia. To daje nam możliwość dyskutowania o rozwoju miasta – podkreśla Paweł Łysańczuk, zastępca burmistrza miasta.

Na razie mieszkańcy zgłosili kilkanaście alertów. – Wszelkie sygnały dotyczące zaśmiecania miasta, braku oświetlenia, dewastacji i kradzieży mienia będą bardzo pomocne urzędnikom. W zależności od zainteresowania serwisem będziemy poszerzać katalog alertów – zaznacza zastępca burmistrza.

Alerty zgłoszone przez zalogowanych użytkowników pojawiają się na mapce od razu, a te anonimowe podlegają moderacji. Obecnie widać dwie zgłoszone przez mieszkańców sprawy. Jedna dotyczy braku oświetlenia przy ulicy Partyzantów, a druga pomazanej ławki przy ulicy Kaczyńskiego.

NaprawmyTo.pl to kolejne narzędzie, które miasto wykorzystuje do komunikacji z mieszkańcami. – Już od kilku lat funkcjonuje u nas system powiadamiania SMS oraz aplikacja Blisko – przypomina Łysańczuk.


Podziel się
Oceń

Komentarze

ALARM 24

Masz dla nas temat?

Daj nam znać pod numerem:

+48 691 770 010

Kliknij i poinformuj nas!

Reklama

CHCESZ BYĆ NA BIEŻĄCO?

Reklama
Reklama