Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Motor Lublin przedstawił nowego sponsora

Perła Browary Lubelskie S.A to nowy, główny sponsor Motoru Lublin. Umowa między stronami została podpisana do 30 czerwca 2027 roku, z opcją przedłużenia na kolejne lata.
Motor Lublin przedstawił nowego sponsora
Wiceprezes Motoru Łukasz Jabłoński (z lewej) oraz dyrektor generalny firmy Perła Browary Lubelskie S.A, Andrzej Rutkowski

Autor: Łukasz Wójcik/Motor Lublin

Logo firmy będzie się znajdowało z tyłu koszulki meczowej Motoru, pod numerem zawodnika. To jednak nie wszystko. Perła będzie obecna również na bandach LED czy telebimach, a klub zobowiązał się do przeprowadzania działań marketingowych i promocyjnych.

– To bardzo ważny dzień dla Motoru Lublin. Mam zaszczyt przedstawić nowego, głównego sponsora klubu – firmę Perła Browary Lubelskie S.A. Sponsoring w sporcie odgrywa kluczową rolę, bez niego nie ma mowy o rozwoju, o planach, osiąganiu jakichkolwiek sukcesów. Chciałbym podziękować wszystkim, którzy byli zaangażowani w ten projekt. Klub piłkarski to złożona materia, na którą składają się: piłkarze, trenerzy, pracownicy, ale przede wszystkim kibice, czyli nasza lokalna społeczność. Tym bardziej cieszę się, że wspólnie z Perłą będziemy mieli możliwość kultywowania zjawiska lokalnego patriotyzmu, również w przestrzeni biznesowej – mówi wiceprezes Motoru Łukasz Jabłoński.

Co ważne, obie strony zawarły również umowę gastronomiczną, która oznacza, że to właśnie Perła Browary Lubelskie S.A będzie wyłącznym operatorem gastronomicznym na Arenie Lublin.

– Ta umowa jest o wiele bardziej złożona. Na jej mocy Motor staje się beneficjentem przychodów ze strefy gastronomicznej. Wspólnie chcemy podjąć szereg działań mających na celu poprawę jakości i logistyki, tak żeby finalnie osiągnąć efekt zadowolenia naszego wspólnego klienta, którym jest kibic – dodaje wiceprezes Jabłoński.

– Produkty Perły można kupić w całym kraju. Nasza dostępność to prawie 90 procent. To właśnie Lubelszczyzna była, jest i będzie najważniejszym miejscem zbytu. Tutaj koncentrujemy gros naszego budżetu. 100 procent budżetu na sponsoring sportowy wybieramy na wspieranie klubów z Lublina i województwa lubelskiego – wyjaśnia Andrzej Rutkowski, dyrektor generalny firmy Perła Browary Lubelskie S.A.

I dodaje, kiedy obie strony zaczęły współpracować. – Przygotowując się do tej konferencji miałem problem, bo chciałem znaleźć historyczną datę, kiedy ta współpraca się rozpoczęła. W naszym dziale marketingu ostatnia wzmianka o naszej współpracy to lata 2002-2003. Jestem przekonany, że i wcześniej jakaś była, ale rzeczywiście w dokumentach mamy te dwa lata. Jest to bardzo długi okres, bo już ponad 20 lat. Kiedy po sezonie 21/22 nasza współpraca się przerwała byłem przekonany, że to będzie tylko chwilowe i tak było. Cieszę się bardzo, chciałbym życzyć nie tylko w swoim imieniu, żeby klub zadomowił się na długie lata w elicie piłkarskiej, żeby odnosił sukcesy i z roku na rok, żeby pozycja w tabeli była wyższa. I żebyśmy mogli świętować te sukcesy przy kuflu Perły – dodaje dyrektor Rutkowski.


Podziel się
Oceń

Komentarze

ALARM 24

Masz dla nas temat?

Daj nam znać pod numerem:

+48 691 770 010

Kliknij i poinformuj nas!

Reklama

CHCESZ BYĆ NA BIEŻĄCO?

Reklama
Reklama
Reklama