Reklamówki zrealizuje puławska firma Moovio Marcin Kawka. Pięć spotów będzie elementem kampanii promującej PPNT jako miejsca umożliwiającego prowadzenie działalności badawczo-naukowej i innowacyjnej. Spoty będą przygotowywane stopniowo aż do marca przyszłego roku. Będą w języku polskim i angielskim i będą trwać od 1 do 3 minut.
Powstanie też spot telewizyjny, który ma być zaprezentowany na antenie ogólnopolskiej stacji o profilu gospodarczym. Spot powinien trwać od 30 do 35 sekund i ukaże się w telewizji do 30 listopada.
Trzecim zadaniem dla zwycięzcy przetargu będzie przygotowanie filmu promującego Puławy. Oprócz potencjału gospodarczego ma w nim być również uwzględniona atrakcyjność Puław do zamieszkania i odwiedzenia.
To już kolejny element dużego projektu mającego promować potencjał gospodarczy miasta. Wcześniej miasto rozstrzygnęło przetarg na organizację konferencji, konkursu na start-up, imprezę targową, konferencję promocyjną branży IT, wizyty inwestorów oraz Dni Innowacji w PPN-T. Na tą część działań promocyjnych miasto wyda 521 tys. zł, a za jej realizację odpowiada konsorcjum złożone ze spółki komunalnej Nieruchomości Puławskie oraz Fundacji Puławskie Centrum Przedsiębiorczości.
Miasto zamówi jeszcze utworzenie internetowego portalu gospodarczego. Przetarg na tą część promocji jest właśnie przygotowywany.
W sumie na realizację całego programu Puławy wydadzą 926 tys. zł. 65 proc. tej kwoty pochodzi z Unii Europejskiej.
Reklama














Komentarze