Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Puławy będą miały nowe spoty reklamowe

105 tys. zł będą kosztowały spoty reklamowe i film promujący Puławy i Puławski Park Naukowo-Technologiczny. Urząd miasta rozstrzygnął właśnie przetarg na ich przygotowanie.
Puławy będą miały nowe spoty reklamowe
Reklamówki zrealizuje puławska firma Moovio Marcin Kawka. Pięć spotów będzie elementem kampanii promującej PPNT jako miejsca umożliwiającego prowadzenie działalności badawczo-naukowej i innowacyjnej. Spoty będą przygotowywane stopniowo aż do marca przyszłego roku. Będą w języku polskim i angielskim i będą trwać od 1 do 3 minut.

Powstanie też spot telewizyjny, który ma być zaprezentowany na antenie ogólnopolskiej stacji o profilu gospodarczym. Spot powinien trwać od 30 do 35 sekund i ukaże się w telewizji do 30 listopada.
Trzecim zadaniem dla zwycięzcy przetargu będzie przygotowanie filmu promującego Puławy. Oprócz potencjału gospodarczego ma w nim być również uwzględniona atrakcyjność Puław do zamieszkania i odwiedzenia.

To już kolejny element dużego projektu mającego promować potencjał gospodarczy miasta. Wcześniej miasto rozstrzygnęło przetarg na organizację konferencji, konkursu na start-up, imprezę targową, konferencję promocyjną branży IT, wizyty inwestorów oraz Dni Innowacji w PPN-T. Na tą część działań promocyjnych miasto wyda 521 tys. zł, a za jej realizację odpowiada konsorcjum złożone ze spółki komunalnej Nieruchomości Puławskie oraz Fundacji Puławskie Centrum Przedsiębiorczości.

Miasto zamówi jeszcze utworzenie internetowego portalu gospodarczego. Przetarg na tą część promocji jest właśnie przygotowywany.

W sumie na realizację całego programu Puławy wydadzą 926 tys. zł. 65 proc. tej kwoty pochodzi z Unii Europejskiej.

Podziel się
Oceń

Komentarze

ALARM 24

Masz dla nas temat?

Daj nam znać pod numerem:

+48 691 770 010

Kliknij i poinformuj nas!

Reklama

CHCESZ BYĆ NA BIEŻĄCO?

Reklama
Reklama
Reklama