Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Dzienniki ogólnopolskie tracą wpływy z reklam

Cennikowe wpływy reklamowe \"Gazety Wyborczej\" spadły w styczniu 2009 roku o 19,9 proc. w ujęciu rocznym do 60,1 mln zł - informują Wirtualnemedia.pl powołując się na dane Expert Monitora. Wzrosły wpływy m.in. \"Rzeczpospolitej\" i \"Faktu\".
Zgodnie z danymi Expert Monitora na drugim miejscu uplasował się dziennik \"Polska\", którego przychody reklamowe spadły w styczniu 2009 roku o 2,3 mln zł do 19,5 mln zł. O 0,8 mln zł do 13,4 mln zł zwiększyły się wpływy \"Rzeczpospolitej\" i \"Faktu\" - z 10,6 mln zł do 11,5 mln zł. Z kolei \"Dziennik\" zanotował spadek z 12,7 mln zł do 9,8 mln zł.

Podziel się
Oceń

Komentarze

ALARM 24

Masz dla nas temat?

Daj nam znać pod numerem:

+48 691 770 010

Kliknij i poinformuj nas!

Reklama

CHCESZ BYĆ NA BIEŻĄCO?

Reklama
Reklama
Reklama