Dzienniki ogólnopolskie tracą wpływy z reklam
Cennikowe wpływy reklamowe \"Gazety Wyborczej\" spadły w styczniu 2009 roku o 19,9 proc. w ujęciu rocznym do 60,1 mln zł - informują Wirtualnemedia.pl powołując się na dane Expert Monitora. Wzrosły wpływy m.in. \"Rzeczpospolitej\" i \"Faktu\".
- 18.02.2009 13:55
Zgodnie z danymi Expert Monitora na drugim miejscu uplasował się dziennik \"Polska\", którego przychody reklamowe spadły w styczniu 2009 roku o 2,3 mln zł do 19,5 mln zł.
O 0,8 mln zł do 13,4 mln zł zwiększyły się wpływy \"Rzeczpospolitej\" i \"Faktu\" - z 10,6 mln zł do 11,5 mln zł.
Z kolei \"Dziennik\" zanotował spadek z 12,7 mln zł do 9,8 mln zł.
Reklama













Komentarze