Polski rynek dżemów, konfitur i powideł wyceniany jest na ponad 370 mln zł. Herbapol liczy, że w ciągu dwóch lat zajmie pozycję wicelidera w tym segmencie. Na sklepowe półki w całym kraju trafiają właśnie dżemy, konfitury i powidła z Lublina. Jak zapewniają w Herbapolu, produkty powstały w oparciu o tradycyjne receptury i owoce z najlepszych lubelskich upraw.
- Prace nad debiutem - pomysłem i recepturą - trwały ponad dwa lata. Jestem przekonany, że nasze produkty szybko zdobędą sympatię konsumentów - mówi Roman Górny, prezes Herbapol Lublin S.A. - Nasza aktywność w tym segmencie spopularyzuje całą kategorię, dlatego spodziewam się jej wzrostu o ok. 30 proc. w ciągu nie dalej niż 5 lat.Firma spodziewa się, że w 2015 r. dżemy, konfitury i powidła dadzą ok. 10-15 mln zł przychodów. W perspektywie 5 lat Herbapol chce mieć aż 20 proc. udziału w rynku.
Dżemy z Lublina dostępne są w siedmiu wariantach, od truskawkowego, po wiśniowy po dżem z czarnej porzeczki. Gamę produktów uzupełniają trzy rodzaje konfitur oraz powidła ze śliwek węgierek z okolic Nałęczowa.
Herbapol Lublin słynie z produkcji m.in. syropów owocowych, herbat smakowych, napojów czy suplementów diety. W tym roku firma obchodzi swoje 65-lecie.
Reklama
Reklama













Komentarze