Pięciu nowych Ambasadorów Lubelskiego Klubu Biznesu
Forum Lubelskiego Klubu Biznesu to tradycyjne spotkanie integrujące środowisko gospodarcze regionu.
- 05.12.2014 15:45
- Najważniejszym i szczególnym wydarzeniem jest przedstawienie i uhonorowanie osób oraz instytucji, które w sposób szczególny przyczyniły się do promocji i rozwoju Stowarzyszenia Lubelski Klub Biznesu - mówi Agnieszka Gąsior-Mazur, prezes LKB.
Wczoraj w Auli Uniwersytetu Medycznego przy ul. Jaczewskiego 4 w Lublinie poznaliśmy tegorocznych Ambasadorów Lubelskiego Klubu Biznesu. W obecności prawie 400 zaproszonych gości tytuły odebrali:
* Domingos Culolo, ambasador nadzwyczajny i pełnomocny Republiki Angoli w RP - tytuł przyznany za zaangażowanie w rozwój kontaktów naukowych i biznesowych pomiędzy Angolą a regionem lubelskim;
* Prof. dr hab. inż. Piotr Kacejko, rektor Politechniki Lubelskiej - tytuł przyznany za zaangażowanie we współpracę nauki i biznesu, rozbudowę infrastruktury badawczo-rozwojowej oraz kształcenie proinnowacyjnych kadr dla lubelskiego biznesu;
* Prof. dr hab. Barbara Hlibowicka-Węglarz, konsul honorowa Brazylii w Lublinie, prorektor ds. kształcenia UMCS w Lublinie - tytuł przyznany za zaangażowanie w rozwój kontaktów międzynarodowych promujących Lubelszczyznę na rynkach Brazylii, Portugalii i Angoli;
* Dr inż. Henryk Łucjan, prezes zarządu Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny - tytuł przyznany za wspieranie przedsiębiorczości i rozwoju lokalnego oraz podnoszenie poziomu konkurencyjności i innowacyjności firm i samorządów;
* Tadeusz Rybak, prezes zarządu, dyrektor Mostostal Puławy S.A. - tytuł przyznany za osiągnięcia w zakresie rozwoju i eksportu innowacyjnych usług i rozwiązań dla przemysłu energetycznego, budowalnego, infrastruktury komunikacyjnej, działań proekologicznych oraz za zaangażowanie w rozwój kultury i sportu.
W tym roku motywem przewodnim Biznes Forum była Innowacyjność i pytanie, jak korzystając z innowacyjnych rozwiązań i nowoczesnych technologii efektywnie wprowadzać nasze produkty i usługi na światowe rynki gospodarcze.
Reklama













Komentarze