Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Kazimierz Dolny. Urząd miasta szuka rzecznika

Do dzisiaj trwa nabór na nowe stanowisko do spraw promocji i kontaktów z mediami, który ogłosił Urząd Miasta. Warunki, które muszą spełnić kandydaci to m.in. średnie wykształcenie i trzyletni staż pracy, w tym, co najmniej roczny w administracji samorządowej. Dodatkowo potrzebna jest znajomość zagadnień z zakresu grafiki komputerowej oraz umiejętność zarządzania stronami internetowymi poprzez panele typu CMS.
Kazimierz Dolny. Urząd miasta szuka rzecznika
Burmistrz Kazimierza Andrzej Pisula (fot. Paweł Buczkowski / archiwum)

– Zależy nam na reorganizacji pracy w urzędzie, bo w tym momencie obowiązki rzecznika wykonuje kilka osób, które mają też inne zadania. Stąd konieczność utworzenia osobnego stanowiska pracy – mówi Hubert Banaszek, zastępca burmistrza Kazimierza Dolnego. – Mamy coraz więcej pracy związanej z organizowaniem lub współorganizowaniem imprez oraz działaniami promocyjnymi. Jeśli będzie za to odpowiadała jedna osoba, która nie będzie miała dodatkowych obowiązków, na pewno będzie to sprawniej działać.

Do obowiązków rzecznika będzie należeć m.in. prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem kampanii informacyjnych, dokumentowanie ważnych dla miasta imprez i wydarzeń, kontakty z mediami, opracowywanie materiałów graficznych i multimedialnych. Będzie też odpowiadał za redakcję strony internetowej i portali społecznościowych.

Kiedy rzecznik zacznie pracę? – Chcemy, żeby to było jak najszybciej. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne będą musieli napisać test. Kolejnym etapem będzie rozmowa – mówi Banaszek. – Prawdopodobnie na początku września rzecznik będzie już pracował.

Dodaje, że wysokość zarobków na nowym stanowisku nie została jeszcze ustalona.


Podziel się
Oceń

Komentarze

ALARM 24

Masz dla nas temat?

Daj nam znać pod numerem:

+48 691 770 010

Kliknij i poinformuj nas!

Reklama

CHCESZ BYĆ NA BIEŻĄCO?

Reklama
Reklama
Reklama