Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Do urzędu miasta pod nowy adres

Mieszkańcy Świdnika już niedługo sprawy urzędowe będą załatwiać w nowym miejscu. W piątek ma się rozpocząć odbiór budynku przy ul. Spółdzielczej, który będzie nową siedzibą Urzędu Miasta. Obecnie trwa jego wyposażanie.
Do urzędu miasta pod nowy adres
W budynku – nowej siedzibie Urzędu Miasta w Świdniku – m.in. w biurze obsługi klienta na parterze – trwają prace wykończeniowe

Autor: Urząd Miasta w Świdniku

Jeszcze nie wiadomo dokładnie, kiedy urzędnicy burmistrza zaczną pracować w nowym miejscu. – Ogłosiliśmy przetarg na wyposażenie do sali obrad Rady Miasta, rozbudowanego biura obsługi klienta, sekretariatu i archiwum zakładowego – wylicza Justyna Harasymiuk, naczelnik Wydziału Inwestycji i Zamówień Publicznych UM w Świdniku. – Brakuje jeszcze wyposażenia ruchomego, np. sanitariatów – dozowników mydła, ręczników i koszy na śmieci.

Od 2015 roku trwa adaptacja budynku po Gimnazjum nr 2 na potrzeby urzędników. Jeszcze w tym tygodniu – 26 maja – ma rozpocząć się odbiór tego przebudowanego budynku. Jak zaznaczają urzędnicy ze Świdnika, „to dopiero początek”. Trudno jest obecnie określić, kiedy Urząd Miasta zacznie funkcjonować pod nowym adresem i kiedy rozpocznie się przenoszenie poszczególnych wydziałów.

Tymczasem działka i budynki stojące na rogu ul. Wyszyńskiego i Spółdzielczej, w których pracują obecnie urzędnicy, będą sprzedane. – Wykaz nieruchomości do zbycia jest już opublikowany – informuje Magdalena Kurowska, naczelnik Wydział Mienia Komunalnego. – Następnie zostanie ogłoszony przetarg, którego rozstrzygnięcie poznamy na przełomie sierpnia i września.

Nieruchomość, na której stoi UM i Urząd Stanu Cywilnego, została wyceniona na ponad 4,6 mln zł.


Podziel się
Oceń

Komentarze

ALARM 24

Masz dla nas temat?

Daj nam znać pod numerem:

+48 691 770 010

Kliknij i poinformuj nas!

Reklama

CHCESZ BYĆ NA BIEŻĄCO?

Reklama
Reklama
Reklama