Budowa tego odcinka podzielona jest na trzy zadania. Obwodnicę Kraśnika i fragment od Lublina do Niedrzwicy buduje hiszpańska firma Aldesa Construcciones Polska, a za fragment od Niedrzwicy do Kraśnika odpowiada Mota-Engil Central Europe.
Dwa odcinki realizowane przez hiszpańską firmę są już zaawansowane w 50 proc., zaś Mota osiągnęła próg 35 proc. realizacji inwestycji. Mota jako ostatnia zaczęła budowę, ale szybko goni hiszpańskich kolegów
Na 20-kilometorwym odcinku – tym o numerze 2 - trzeba ułożyć ok. 400 tys. ton masy bitumicznej i 1,2 mln metrów sześciennych nasypów ziemnych. Codziennie na tym odcinku pracuje około 500 osób.
![Budowa S19 Lublin – Kraśnik w 2 minuty [zobacz wideo] Budowa S19 Lublin – Kraśnik w 2 minuty [zobacz wideo]](https://static2.dziennikwschodni.pl/data/articles/xl-budowa-s19-lublin-krasnik-w-2-minuty-zobacz-wideo-1751730060.jpg)














Komentarze