Akcja profrekwencyjna miała formę ulicznego happeningu zorganizowanego na deptaku. Szczególnie przyciągała uwagę przechodniów biało-czerwona maskotka urny wyborczej oraz oklejone banerami z prowyborczymi hasłami zabytkowe samochody volkswagen garbus i skoda ustawione przed ratuszem.
Projekt społeczny Młodzi Głosem Przyszłości 2.0 jest realizowany przez uczniów Prywatnego Liceum Ogólnokształcącego im. Królowej Jadwigi w Lublinie. Służy on zwiększaniu świadomości politycznej wśród młodych osób w wieku 16-29, edukując o wpływie polityki na codzienne życie. Szczególną uwagę zwraca na zdrowie, ekologię, mieszkalnictwo i podatki, w celu zmniejszenia apatii oraz wzmocnieniu udziału młodych ludzi w procesie decyzyjnym na poziomie lokalnym i centralnym.
W poprzedniej edycji projektu aktywiści z PLO zostali nagrodzeni tytułem złotego wilka za najlepszą w Polsce reklamę społeczną w ramach Olimpiady Zwolnieni z Teorii 2023 oraz otrzymali srebrnego wilka za najlepszy projekt w województwie lubelskim.













