Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama Wojewódzki Urząd Pracy

Po 300 tysięcy dla dwóch drużyn. Mają za to promować miasto

Dokładnie na tyle, ile miasto chciało zapłacić, wyceniły swoje działania promocyjne dla Zamościa dwa miejscowe kluby. Zarówno Padwa, jak i Hetman mają za to dostać po 300 tys. zł z miejskiego budżetu.
Po 300 tysięcy dla dwóch drużyn. Mają za to promować miasto
Zawodnicy Hetmana już teraz występują w koszulkach z logo miasta

Autor: Kamil Gac/KS Hetman Zamość/facebook

O pomyśle na to, by seniorskie drużyny piłki ręcznej i nożnej promowały miasto i brały za to pieniędze, pisaliśmy już w zeszłym tygodniu, gdy ogłoszenie pojawiło się w Biuletynie Informacji Publicznej. Nie wskazano w nim oczywiście, które kluby miałyby promocji się podjąć, ani ile miasto gotowe jest za to każdemu z nch zapłacić, ale z opisu zamówienia dojść jasno wynikało, że w grze może być jedynie Padwa i Hetman.

Nie ukrywał tego zresztą rzecznik prezydenta. – Pomysł wziął się stąd, by jeszcze bardziej rozbudować już istniejącą współpracę między nimi a miastem, a jednocześnie, aby oba kluby były jeszcze bardziej rozpoznawalne i kojarzone z Zamościem i się z nim identyfikowały – powiedział nam Jacek Bełz.

Dzisiaj był termin otwarcia ofert. Tuż przed wyznaczoną godziną w BIP została zamieszczona informacja, że zarówno szczypiornistom grającym w lidze centralnej, jak i czwartoligowej drużynie piłki nożnej samorząd chce za promocję dać po 300 tys. zł. I dokładnie na tyle, jak okazało się po otwarciu ofert, swoje promocyjne działania wyceniły Stowarzyszenie Klub Sportowy Hetman Zamość oraz Klub Piłki Ręcznej Padwa Zamość Spółka z o. o.

Formalnie wyniki postępowania nie są jeszcze znane, ale wygląda na to, że miasto zasili konta zarówno Padwy, jak i Hetmana.

Na czym ta promocja w rozgrywkach ligowych 2025/2026 miałaby polegać? Przypomnijmy, że w ogłoszeniu o przetargu zapisano, iż wykonawcy zadania mają przede wszystkim przy każdej możliwej okazji promować miasto i jego oficjalny logotyp, zarówno podczas meczów na własnym podwórku, jak i wyjazdowych.

Logo Zamościa powinno być umieszczane np. na stronach internetowych i banerach, w internetowych relacjach na żywo, także na koszulkach, spodenkach, bluzach, ale również podczas skrótów czy wywiadów pomeczowych, na klubowych autokarach i ściankach wykorzystywanych podczas konferencji prasowych. Ma się ono znaleźć też na wszelkich materiałach drużyny, np. biletach, karnetach, kalendarzach i afiszach.

Ponadto zespoły sportowe mają za zadanie przygotować krótkie, 30-sekundowe filmy prezentujące zawodników „z pokazaniem kluczowych dla promocji Miasta Zamość miejsc”, a na dodatek tworzyć cykliczne materiały filmowe zapowiadające mecze i w nich również, po uzgodnieniu z miastem prezentować miejsca najważniejsze „ze względów promocyjnych oraz inwestycyjnych”.

Poza tym wykonawcy będzie musieli nieodpłatnie użyczać zamawiającemu wizerunku zawodników i całej drużyny w celach promocyjnych.

Dodajmy, że zamojska Padwa miała przyznaną na ten rok od miasta dotację w wysokości 400 tys. zł. Z kolei Stowarzyszenie KS Hetman Zamość otrzymało na swoją działalność, również w zakresie szkolenia dzieci i młodzieży, 575 tys. zł. Oba kluby „zgarnęły” więc tylko trochę mniej niż połowę z prawie 2,2 mln zł. Taką kwotę zamojski magistrat rozdzielił na ten rok między 28 działających w mieście klubów i stowarzyszeń sportowych.

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Komentarze

Reklama
Reklama