Większość znanych firm świata zaczynało swoją działalność w podobny sposób - często w garażu, domu znajomego lub reklamując swój produkt w lokalnym sklepie. Co sprawiło, że niektóre z nich rozwinęły się w poważny biznes o światowym zasięgu? Jakie czynniki miały wpływ na ich pomyślną ekspansję poza rynek lokalny?Od wielu lat trwają poszukiwania przedsiębiorstwa, które stanie się wizytówką Polski za granicą. Co ważne w tym wyścigu wskazywane są często małe firmy. Polacy posiadają wiele cech ważnych dla osiągnięcia sukcesu. Jesteśmy jednym z najbardziej wykształconych narodów świata. Jesteśmy kreatywni i łatwo się nie poddajemy. Istnieje też w Polsce inny czynnik potrzebny do stworzenia globalnej marki - znakomite i nowatorskie pomysły. Te pomysły żyją i są wdrażane już teraz.Wbrew obiegowym opiniom najtrudniejszym okresem dla firmy nie jest jej założenie, zwykle największym wyzwaniem jest przekucie początkowego pomysłu w dobrze prosperujący i rozwijający się biznes. Często osoby kreatywne i innowacyjne zostają zmuszone do zaprzestania działalności, ponieważ brakuje im wiedzy o biznesie i funduszy na promocję swojego produktu.Właśnie dlatego UPC Biznes wychodzi z inicjatywą wyszukania i wsparcia innowacyjnych pomysłów biznesowych w ich decydującej fazie poprzez pierwszą edycję konkursu dla małych firm z globalnymi ambicjami - "Think Big”.Konkurs jest dedykowany przedsiębiorcom, którzy chcą wypromować swoją działalność i wyjść z nią poza swój pierwotny rynek. Główną nagrodą w konkursie jest 40 000 złotych oraz wiedza i doświadczenie, które zwycięska firma otrzyma, aby przekuć swój potencjał w realne wyniki. Konkurs jest otwarty dla każdego, kto ma pomysł na rozwój swojej działalności wykraczający poza przyjęte schematy.UPC Biznes zapewnia każdej firmie, bez względu na rodzaj prowadzonej działalności, atrakcyjne i wygodne rozwiązania telekomunikacyjne w korzystnej cenie. Elastyczne podejście UPC Biznes do przedsiębiorców, wysoka jakość usług i dodatkowe innowacyjne rozwiązania decydują o dużej popularności usług operatora wśród klientów biznesowych. Atutami oferty UPC Biznes jest szybki, stabilny szerokopasmowy Internet o prędkości do 180 Mb/s, pakiety minut na połączenia stacjonarne, komórkowe i zagranicę (do 44 państw, w tym także USA, Chin i Tajlandii), bezpłatnie połączenia do innych abonentów UPC oraz taryfa Multilinia, dzięki której, wszystkie linie telefoniczne w firmie mogą wykorzystywać minuty ze wspólnego pakietu minut. Oferuje także atrakcyjne pakiety telewizyjne, w tym dedykowane rozwiązania dla hoteli oraz usługi dodatkowe do prowadzenia biura takie jak Microsoft Office 365. W UPC Biznes klient ma dodatkowo możliwość negocjowania cen i warunków współpracy w przypadku niestandardowych potrzeb. www.biznes.upc.pl
Reklama
Think Big - globalne ambicje Twojego biznesu
Podziel się innowacyjnym pomysłem i wygraj 40.000 zł.
- 25.12.2014 04:15
Większość znanych firm świata zaczynało swoją działalność w podobny sposób - często w garażu, domu znajomego lub reklamując swój produkt w lokalnym sklepie. Co sprawiło, że niektóre z nich rozwinęły się w poważny biznes o światowym zasięgu? Jakie czynniki miały wpływ na ich pomyślną ekspansję poza rynek lokalny?Od wielu lat trwają poszukiwania przedsiębiorstwa, które stanie się wizytówką Polski za granicą. Co ważne w tym wyścigu wskazywane są często małe firmy. Polacy posiadają wiele cech ważnych dla osiągnięcia sukcesu. Jesteśmy jednym z najbardziej wykształconych narodów świata. Jesteśmy kreatywni i łatwo się nie poddajemy. Istnieje też w Polsce inny czynnik potrzebny do stworzenia globalnej marki - znakomite i nowatorskie pomysły. Te pomysły żyją i są wdrażane już teraz.Wbrew obiegowym opiniom najtrudniejszym okresem dla firmy nie jest jej założenie, zwykle największym wyzwaniem jest przekucie początkowego pomysłu w dobrze prosperujący i rozwijający się biznes. Często osoby kreatywne i innowacyjne zostają zmuszone do zaprzestania działalności, ponieważ brakuje im wiedzy o biznesie i funduszy na promocję swojego produktu.Właśnie dlatego UPC Biznes wychodzi z inicjatywą wyszukania i wsparcia innowacyjnych pomysłów biznesowych w ich decydującej fazie poprzez pierwszą edycję konkursu dla małych firm z globalnymi ambicjami - "Think Big”.Konkurs jest dedykowany przedsiębiorcom, którzy chcą wypromować swoją działalność i wyjść z nią poza swój pierwotny rynek. Główną nagrodą w konkursie jest 40 000 złotych oraz wiedza i doświadczenie, które zwycięska firma otrzyma, aby przekuć swój potencjał w realne wyniki. Konkurs jest otwarty dla każdego, kto ma pomysł na rozwój swojej działalności wykraczający poza przyjęte schematy.UPC Biznes zapewnia każdej firmie, bez względu na rodzaj prowadzonej działalności, atrakcyjne i wygodne rozwiązania telekomunikacyjne w korzystnej cenie. Elastyczne podejście UPC Biznes do przedsiębiorców, wysoka jakość usług i dodatkowe innowacyjne rozwiązania decydują o dużej popularności usług operatora wśród klientów biznesowych. Atutami oferty UPC Biznes jest szybki, stabilny szerokopasmowy Internet o prędkości do 180 Mb/s, pakiety minut na połączenia stacjonarne, komórkowe i zagranicę (do 44 państw, w tym także USA, Chin i Tajlandii), bezpłatnie połączenia do innych abonentów UPC oraz taryfa Multilinia, dzięki której, wszystkie linie telefoniczne w firmie mogą wykorzystywać minuty ze wspólnego pakietu minut. Oferuje także atrakcyjne pakiety telewizyjne, w tym dedykowane rozwiązania dla hoteli oraz usługi dodatkowe do prowadzenia biura takie jak Microsoft Office 365. W UPC Biznes klient ma dodatkowo możliwość negocjowania cen i warunków współpracy w przypadku niestandardowych potrzeb. www.biznes.upc.pl
Reklama












Komentarze