Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Nowy diesel w Hondzie

Silnik wysokoprężny i-DTEC o pojemności 1,6 litra i mocy maksymalnej 120 KM trafi pod maskę w europejskiej wersji hondy civic. Samochody z tym silnikiem trafią od salonów w marca 2018 roku.
Nowy diesel w Hondzie

Konstruktorzy Hondy dokonali istotnych poprawek w silniku 1.6 i-DTEC i układzie wydechowym, by zmaksymalizować osiągi w rzeczywistych warunkach eksploatacyjnych. Udało się również obniżyć poziom zużycia paliwa nawet do 3,7 l/100 km.

Silnik 1.6 i-DTEC rozwija moc maksymalną 120 KM przy 4000 obr/min i osiąga maksymalny moment obrotowy 300 Nm przy 2000 obr/min, co pozwala rozpędzić civica ze startu zatrzymanego do 100 km/h w czasie 10,5 sekundy.

Zmodernizowany silnik powstający w Wielkiej Brytanii w zakładach Honda of the UK Manufacturing w Swindon, będzie dostępny w modelu Civic dziesiątej generacji, zarówno w wersji czterodrzwiowej, jak i pięciodrzwiowej. Kolejną nowością będzie dziewięciobiegowa przekładnia automatyczna, która pojawi się na rynku w połowie 2018 roku. Będzie to pierwsze zastosowanie takiej przekładni w samochodzie z napędem na jedną oś.

>>>


Podziel się
Oceń

Komentarze

ALARM 24

Masz dla nas temat?

Daj nam znać pod numerem:

+48 691 770 010

Kliknij i poinformuj nas!

Reklama

CHCESZ BYĆ NA BIEŻĄCO?

Reklama
Reklama