Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Chełm w filmie: promocja miasta wywołała lawinę komentarzy

Prezydent miasta za kierownicą autobusu wodorowego, skuter na ścieżce rowerowej, zieleń na Placu Łuczkowskiego czy tłumy ludzi na mieście – tak przedstawia się nowy spot promujący miasto Chełm. Nie wszystkim się to spodobało.
Chełm w filmie: promocja miasta wywołała lawinę komentarzy
Plan spotu promocyjnego Miasto Chełm

Autor: Jakub Banaszek/fb

Nowy spot promujący Chełm, opublikowany 15 czerwca na oficjalnym profilu miasta w mediach społecznościowych, w zaledwie jeden dzień osiągnął ponad 100 tysięcy wyświetleń i wzbudził gorącą dyskusję wśród internautów. Choć wielu chwaliło jego estetykę i pomysł, część mieszkańców zarzuciła mu rozminięcie się z rzeczywistością.

W ciągu kilku godzin od publikacji spotu promującego Chełm, na profilu „Miasto Chełm” na Facebooku pojawiły się setki reakcji i komentarzy. Film ukazuje urokliwe kadry miasta, pełne zieleni, muzyki i aktywności mieszkańców. Nie wszyscy jednak dali się porwać tej wizji.

– Bardzo ładny spot promujący. Szkoda, że mijający się z rzeczywistością. (...) Po 20 Chełm zamienia się w miasto duchów – komentował pod filmem pan Daniel.

 – Fajny filmik, ale tak to naprawdę nie wygląda. Wasze miasto świeci pustkami – wtórował pan Michał.

 – Skąd ta zieleń na placu Łuczkowskim?! Zakłamanie – dopisała pani Anna.

Pojawiły się też komentarze dotyczące kontrowersyjnych scen, jak np. jazda skuterem po ścieżce rowerowej czy prowadzenie autobusu przez prezydenta Jakuba Banaszka. – Policja nie ma nic przeciwko łamaniu prawa w ruchu drogowym? – pytał pan Mateusz.

Nie brakowało jednak również słów uznania i pochwał: – Świetny pomysł i wykonanie, ogląda się z zaciekawieniem – napisała pani Eliza.

Rzecznik Urzędu Miasta Chełm Damian Zieliński uspokaja nastroje i podkreśla, że reakcje były w przeważającej mierze pozytywne:

– W ciągu jednego dnia spot wygenerował ponad 100 tysięcy wyświetleń, a liczba reakcji sięgnęła 1,4 tysiąca. Tych uznawanych za negatywne było zaledwie kilkanaście. Pozytywny odzew był dużo większy, co bardzo nas cieszy. Mieszkańcy w znakomitej większości przyłączyli się do promocji spotu, za co serdecznie im dziękujemy.

Koszt produkcji spotu to 124 tysiące złotych netto. Jak wyjaśnia Zieliński, to standardowa stawka rynkowa, a inwestycja ta ma się zwrócić w postaci wzmocnienia promocji turystycznej:

– Do tej pory miasto nie dysponowało profesjonalnym spotem. Chcąc rozwijać sektor turystyczny, takie działania są po prostu konieczne – tłumaczy nam rzecznik.

Za realizację filmu odpowiadała Grupa MagicLine, znana z podobnych projektów w innych miastach.

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Komentarze

ALARM 24

Masz dla nas temat?

Daj nam znać pod numerem:

+48 691 770 010

Kliknij i poinformuj nas!

Reklama

CHCESZ BYĆ NA BIEŻĄCO?

Reklama
Reklama