Przypomnijmy, że w komunikacie opublikowanym tuż przed godz. 14 w serwisie Facebook firma e-Service przekazała klientom informację o awarii.
„Drodzy Klienci, wystąpiła awaria w działaniu usług płatności bezgotówkowych. Tuż po jej zdiagnozowaniu rozpoczęliśmy intensywne prace nad przywróceniem pełnej sprawności systemu.Nasz zespół techniczny pracuje nad rozwiązaniem tak szybko, jak to możliwe” - brzmi jego fragment.
Firma zapewniła, że będzie na bieżąco informować o postępach tych prac i przeprosiła za niedogoności.
Informację jako pierwsze podało radio RMF FM.
Firma eService jest agentem rozliczeniowym w Europie Środkowej, dostarczającym rozwiązania dla transakcji bezgotówkowych, tj. terminale płatnicze, płatności online dla sklepów internetowych oraz usługi rozliczania kart płatniczych. Prowadzi działalność w 12 krajach kontynentu.













Komentarze