Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Już po awarii systemu płatności bezgotówkowych

Zakończyła się awaria systemu eService; wszystkie funkcjonalności działają już poprawnie - poinformowała ok. godz. 15 firma zajmująca się płatnościami elektronicznymi. Według ministra cyfryzacji nic nie wskazuje na atak z zewnątrz; szef resortu finansów zapowiada, że przyczyny awarii będą wyjaśnione.
Już po awarii systemu płatności bezgotówkowych
Zdjęcie ilustracyjne

Autor: DW

 

Przypomnijmy, że w komunikacie opublikowanym tuż przed godz. 14 w serwisie Facebook firma e-Service przekazała klientom informację o awarii.

 „Drodzy Klienci, wystąpiła awaria w działaniu usług płatności bezgotówkowych. Tuż po jej zdiagnozowaniu rozpoczęliśmy intensywne prace nad przywróceniem pełnej sprawności systemu.Nasz zespół techniczny pracuje nad rozwiązaniem tak szybko, jak to możliwe” - brzmi jego fragment.

 

Firma zapewniła, że będzie na bieżąco informować o postępach tych prac i przeprosiła za niedogoności.

 

Informację jako pierwsze podało radio RMF FM.

 

Firma eService jest agentem rozliczeniowym w Europie Środkowej, dostarczającym rozwiązania dla transakcji bezgotówkowych, tj. terminale płatnicze, płatności online dla sklepów internetowych oraz usługi rozliczania kart płatniczych. Prowadzi działalność w 12 krajach kontynentu.


Podziel się
Oceń

Komentarze

Reklama
Reklama