Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama Wojewódzki Urząd Pracy

Uwaga, pracownicy Instytucji Rynku Pracy

Zapraszamy do udziału w bezpłatnych seminariach w ramach Projektu "Efektywność przez elastyczność - kampania informacyjna, promująca elastyczne formy zatrudnienia, który oferuje konkretne narzędzia doradztwa dla pracowników Instytucji Rynku Pracy.
Uwaga, pracownicy Instytucji Rynku Pracy




Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.



- Seminarium Specjalistyczne EFZ - omówione zostaną zagadnienia prawne i organizacyjne dot. wprowadzania EFZ w firmie. Program obejmować będzie zagadnienia dotyczące doradztwa z zakresu EFZ dla firm, m.in.: analizę stanowisk pracy pod kątem ich uelastycznienia, wzory umów dotyczących EFZ. Pokazane zostaną systemy kontroli oraz oceny "elastycznych” pracowników.


- Seminaria Tematyczne EFZ - szczegółowe omówienie danej EFZ: job-sharing, telepraca, praca rotacyjna, leasing pracowniczy, samozatrudnienie + umowa agencyjna, elastyczny czas i miejsce pracy, praca w niepełnym wymiarze czasu. Wraz ze wskazaniem branż, zawodów oraz przykładów dobrych praktyk, możliwości stosowania (branże, zawody, stanowiska).


Wszystkie seminaria prowadzone będą przez praktyków - Doradców i Coachów EFZ, jak również przez przedstawicieli firm, które w praktyce stosują elastyczne formy zatrudnienia. Odbywać się będą w 16 osobowych grupach. Czas trwania jednego seminarium to 7 godzin edukacyjnych.






Informacje dotyczące projektu oraz terminów i zasad rekrutacji na seminaria mogą państwo uzyskać kontaktując się z naszym biurem lub odwiedzając stronę Projektu:.

www.epe-lublin.pl
Grupa Doradcza Projekt Sp. z o. o.
Galeria Olimp/Antresola- pokój nr 1
Al. Spółdzielczości Pracy 34
20-147 Lublin
tel. 81 440 10 55
e-mail: [email protected]

Podziel się
Oceń

Komentarze

ALARM 24

Masz dla nas temat?

Daj nam znać pod numerem:

+48 691 770 010

Kliknij i poinformuj nas!

Reklama

CHCESZ BYĆ NA BIEŻĄCO?

Reklama
Reklama