Czego dowiesz się ze spotkań? Jak odnieść sukces w biznesie? Jak najlepiej zaprezentować siebie i swoją firmę? Jak podbić rynek regionalny, krajowy i zagraniczny? Jakie instrumenty wsparcia oferuje Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego? Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania!
Dla kogo są szkolenia?
Przedsiębiorcy, pracodawcy i pracownicy mikroprzedsiębiorstw, jednostki samorządu terytorialnego, instytucje otoczenia biznesu.
Dlaczego warto?
Dowiesz się o możliwościach wsparcia działalności w zakresie m.in. promocji, czy udziału w targach i misjach gospodarczych, poszerzysz sieć kontaktów, poznasz dobre praktyki, wysłuchasz ciekawych case studies, weźmiesz udział w dialogu społecznym, przekonasz się o sile współpracy na rynku lokalnym.
Czas na lubelski biznes!
Spotkania dla mikroprzedsiębiorców operujących na rynku lokalnym, mające charakter informacyjno-konsultacyjny, będą organizowane w celu wspierania ich działalności w zakresie ekspansji na rynek regionalny, krajowy i zagraniczny.
Firmom działającym na rynku lokalnym zostaną podczas spotkań przedstawione rozwiązania w zakresie budowania własnej silnej, rozpoznawalnej marki oraz promocji przedsiębiorstwa. Inicjatywa ma na celu stworzenie przestrzeni do wzajemnego poznania się, organizowania się i dyskusji, a także przedstawienie dobrych praktyk sprzyjających rozwojowi przedsiębiorczości. – Musimy tworzyć dobry klimat wokół przedsiębiorczości, żeby przedsiębiorcy czuli wsparcie instytucji publicznych, zwłaszcza przy zakładaniu firmy – mówi Piotr Rzetelski, przedsiębiorca, radny woj. lubelskiego.
Istotnym czynnikiem prowadzenia tego rodzaju spotkań jest dialog społeczny, który umożliwi identyfikację oczekiwań i potrzeb przedsiębiorców oraz wdrożenie najbardziej efektywnych instrumentów wsparcia, jak też wskazania korzyści wynikających ze współpracy na rynku lokalnym.
Spotkania będą skierowane do mikroprzedsiębiorców z terenu województwa lubelskiego, oferujących zarówno swoje produkty, jak i usługi, szczególnie reprezentujących branże m.in. rolno-spożywczą, maszynową, drzewno-meblarską, medyczną, a także branże wskazane w Regionalnej Strategii Innowacji jako kluczowe z punktu widzenia dynamizacji procesów innowacyjnych w regionie, jednostek samorządu terytorialnego oraz instytucji otoczenia biznesu.